Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 30. ledna 2013

Žijeme ve skvělé době


Typická chřipkově narvaná lékárna.


Fronta se posunuje opravdu pomaloučku, vedro, každý nějak pochrchlává.
Na řadu přišla mladá dívka a chce lubrikační gel.

Lhostejná fronta zpozorněla, dívka je okamžitě zrentgenovaná všemi pohledy.
Diskrétní zóna nefunguje a nikdy nefungovala, to všichni víme.

Lékárnice vyskládá na pult asi deset barevných krabiček: "Jahodový, banánový, peprmintový, bez chuti..."

"Já nevím, to je pro babičku," hlesne dívka.

Jestli předtím lékárna ztichla, tak teď by bylo slyšet i špendlík na zem spadnout.

"Jo, vy myslíte gel na klouby," zasmála se paní za pultem. Shrábla krabičky a tuby na bok a chystala se vyndat něco z jiného sektoru.

"Ne..."

"Aha," nedokončila lékárnice otočku do jiného regálu, vrátila se k hromádce na pultě a znovu ji rozhrnula. "Jahodový, banánový, peprmintový..."

"Asi ten peprmintový," pípla slečna, zaplatila a vystřelila z lékárny.

Asi ještě stihla zaznamenat pobavené úsměvy a byla pryč.

Šťastná to babička!


29 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Snad jenom ještě dodám, že vnuci si onehdá šáhli u pokladny do krabice s krabičkama cca 5x5cm a ptali se jestli si to mohou koupit.... bylo to tam tak hezky při ruce, aby snad někdo nezapomněl....

      Vymazat
    2. Doporučila bych jí silikonový, D´oer, jednak říct "chci silikonový gel" by nebylo tak nápadné, a taky nelepí a stačí ho trošičku.

      Vymazat
    3. Eliško, to čeká každého rodiče, ty krabičky u pokladny. Baví mě občas vidět, jak s tím dospělí zápasí :)

      Anonyme, evidentně byla hozená do situace, se kterou neměla žádnou zkušenost. Už jen proto, že třeba v Tescu by to v tichosti hodila do košíku a nic by se neřešilo.

      Vymazat
  2. Peprmintový? Sákryš, a nebude "tam" pálit?! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo první, co mě napadlo, ale zkoušet to nebudu :)

      Vymazat
    2. Tak při článku mě taky hned napadlo - do peprmintového bych nešla ;)

      Vymazat
  3. To mi vykouzlilo úsměv na rtech a připomnělo obdobnou situaci :-)
    Bylo mi 19, vypadala jsem na 15 a šla jsem si pro těhotenský test. Ty pohledy a uchichtnutí za zády mě pronásledovali ještě celou cestu domů :-)
    Jen by mě zajímalo, jestli gel byl opravdu pro babičku, nebo slečnu v tu chvíli nic lepšího nenapadlo a styděla se přiznat, že si ho kupuje pro sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem si šla já kupovat těhotenský test, lékárnice mluvila na mou dceru (v té době 21), která šla se mnou jako posila.

      Přišlo mi to hodně autentické, spíš si pak mohla vyčítat, že to nenechala na sobě. S babičkou si trochu zavařila :)

      Vymazat
    2. Já si myslím, že šla úplně pro něco jiného, protože jinak by opravdu radši zaplula do kterékoli drogerie.
      P.S. Mentol nedoporučuju, podráždí kůži, 14 dní jsem to pak léčila. Doktora na gyn to vyloženě pobavilo. Ale nechte si to pro sebe.

      Vymazat
    3. Fakt je tam mentol? No, to by mě nenapadlo ani v posledním snu! Au, au...

      Vymazat
  4. Já myslím, že všichni mohli jen závidět aktivní babičce. Si myslím, že takovéhle věci právě pro starší jsou, tam to má nějaké opodstatnění, v mládí by to měla zvládnout příroda, ne? Ale já tomu moc nerozumím. :-)) .... A ..... oni mají lubrikační gel i v drogerii nebo dokonce v Tescu? (A není to olej do motorů?) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem se šikla do pětičlenného dámského kolektivu, kde jsem si mohla dovolit udělat malou anketku, kam by šly koupit lub.gel. 4 z 5 by šly do lékárny. Já zase šla kdysi rovnou ke zdroji - do sexshopu.
      Příroda zvládá klasiku. Na ostatní je gel :)

      Vymazat
    2. Doporučuju DM drogerie, široký výběr, prohlídnete si to v klidu (mají to vedle kondomů), u pokladny se vás nikdo neptá, ani se blbě nedívá. V tomhle případě to neslouží medicínsky, spíš rozkošnicky. Pokud neznáte, doporučuju premiéru na Valentýna. U manžela dokonale zabodujete (pokud tedy s vámi nespí v posteli ještě děti a pes jako u nás).

      Vymazat
    3. Lucie, teď jsem se nahlas rozesmála! Děti a psi v posteli, musím to někdy vyfotit. Oslavit Valentýna budeme muset prchnout někam daleko! To je vždycky terno "večer bez děcek", pes se dá jemně skopnout :)

      Vymazat
    4. Příroda tu klasiku zvládne do určitého objemu a věku;-) Jinak nejlepší je gel s tee-tree, babičce by určitě přišel vhod ;-) Spermicidní už nepotřebuje a umělohmotné příchutě - pryč od nich ;-) Lékárnice neradila příliš dobře.

      Vymazat
  5. :-) Tak teď se mi spojily oba pslední články dohromady a něco mě napadlo. Žádné náhražky! Přírodní klasiku nebo jít o dům dál! :-)))))) (prosím nekamenovat :-))

    Bosorko, do určitého objemu v pase nebo myslíš do určité doby a intenzity fyz. kontaktu? A věku? Protože mě to docela začíná zajímat (kvůli tomu věku), tak by mě zajímalo do přibližně jakého věku, jestli se o tom něco konkrétněji ví. Já si myslím, že když se mají lidi rádi, tak by to mělo fungovat v každém věku - idealistický sen (?)

    Snad jsem nezašla do nepříjemných podrobností. :-) ... prchám do práce.

    OdpovědětVymazat
  6. Lenko :-)))), přírůčky uvádějí, že s věkem ubývá přirozené zvlhčení inkriminované sliznice a tak je příjemné tomu napomoci. Když je vše ok, ale je toho moc co do frekvence, taky se může výpomoc hodit. Protože časté mytí dost vysušuje. No a taky, jak psala Bára, činnosti mimo klasiku mají větší požadavky na lubrikaci. Když už teda chceš vědět více. Stydět se netřeba, je dobré být v obraze, protože nelubrikované kondomy častěji praskají a ani jinak to není příjemné, když se nemaže, tak se holt tak nejede ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bosorko, super! Tak se měl jmenovat ten článek: Kdo nemaže, ten nejede :-DDD

    OdpovědětVymazat
  8. Báro, no jistěěěě;-))) Myslím si, že zmínění potřebné lubrikace by automaticky mělo mít výskyt u informací o bezpečném sexu a kondomech. Zvyšuje to jejich spolehlivost, o dost. Bohužel na mnoha školách aj. primárních zdrojích informací tato důležitá info schází. Nejeden nezkušený na tom pohořel, tak se snažím edukovat, seč to jde, kde je zájem;-)

    OdpovědětVymazat
  9. No jo, tu edukaci už u mne propásli o několik desítek let :-)))))), ale je potřeba vědět kdeco. No jo, kondom, vlastně, jo, na to by to mohlo být dobrý, na jeho spolehlivost ... to máte pravdu. Jsem právě někde četla, jak Bosorko říkáš, že "věkem ubývá přirozené zvlhčení inkriminované sliznice". Tak furt čekám, kdy už to jako přijde a když jsem se rozešla se svým posledním "srdce šampiónem", tak jsem si myslela, že už tedy mě chlapi moc nebavěj a tak, jak to říkají v těch přírůčkách :-) ..... a už jsem se málem chtěla nechat obrůst mechem a pavučinami a začít usychat ...... ale pak ..... kde se vzal tu se vzal krásný úžasný oduševnělý muž ... a já pochopila, že ty přírůčky píšou lidi, co taky nevědí všechno. :-) Myslím, že za vším je vztah a jeho živost tělo kopíruje. Jedna kamarádka měla zhoršující se vztah, partner se zdráhal mít děti, jí už bylo přes třicet a ... ona právě říkala, že museli začít používat lubrikant a pak už tělo vůbec odmítalo fyzický kontakt a konečně pochopila, že v tom vztahu nemá co dělat. Ono tělo je moudrý .....

    A tím bych to jako kulantně za sebe zakončila. :-) Děkuji za poúčo, třeba se ještě hodí. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Baru:-)
    To je prostě Boží..Ten život..to je inspirace..jedna taková příhodička a kolik veselosti kolem toho..
    Díky a taky za komentáře ..pobavily jste holky..
    Mějte krásné dny a lubrikačním gelům zdar:-)
    Bi

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé téma, nikdy jsem lubrikant nepoužila a fakticky ani nevím k čemu slouží :o)) Domnívám že minimálně do sedmdesátky lubrikant není třeba. A později? Záleží na dědečkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mi to přijde jako legrace, ale jednou budu za akčního dědečka velmi vděčná :)))

      Vymazat
  12. Koukám jak rychle vzestoupla sledovanost. Jedno nadhozené téma a svět se baví. Vzpomínám, jak dávali v ČT studioA, kde ty holky reportérky podobná témata i rozebíraly. Tehdy jsem měla oči a uši až na obrazovce. Nejvíce mne teď asi pobavil dotaz Lenky na míru v pase!! Ještě asi neměla tu čest, poznat nadmíru i jinde, že se tam prostě nevejde. A to je teda holky průser!! Promiňte. Tam pak nepomůže ani žádná kalafuna.
    Skoro bych řekla že raději malého kašpárka, nežli velkého Goliáše.

    OdpovědětVymazat
  13. jo jo, jak se vytáhne takové téma, k tomu má co říci každý :D
    I já jsem si dobře početla v komentářích. Zase se mi potvrdilo, že komentáře mnohdy lepší než článek sám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to zrovna dnes mi přišla nabídka z nakladateklství, kde občas něco koupím a zde nabízejí novou knihu ( tedy již 7. vydání): Sex jako obohacení života . Takže kdo má zájem o více podrobností, muže se vzdělat.

      Vymazat
    2. Tak jsem si přečetla názvy kapitol a není to kniha pro nás. Zůstanu jako každý rok z Grady u Daňových zákonů :)

      Vymazat