Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 11. října 2012

Beseda


Znáte to, když se s někým léta domlouváte na setkání a ono to nikdy neklapne?

Pokud budu mluvit jen za sebe (a ne za Kapitána), tak na netu si časem člověk porozumí s pár lidmi a jak jde čas, rád by je poznal osobně, protože do článků se vejde jen hodně malinko, do komentářů jen o trochu více, ale posezení u flašky je posezení u flašky. Úmyslně nepíšu posezení "u piva", protože s někým je to nejlepší u tulamorky a s někým u ouza.
Nemá cenu vypisovat, s kým vším a kolikrát mi už něco nevyšlo, hodně by na tohle téma mohla povídat třeba spoon, ale s Pájou Ostrovankou to už opravdu bylo na pováženou. Blogově se známe hned od našich začátků v roce 2006, pozvání na Korfu padlo několik, ale vždycky to nakonec dopadlo jinak a čas běžel. Když jel na Korfu Kapitán, Pája dlela zrovna v Česku , myslím, že se jim to takto povedlo dokonce dvakrát.
No, a když se na Ostrovním blogu objevila pozvánka na besedu u knížek, padlo to termínově zrovna tak dobře, že když ne teď, tak už nikdy.
Sešlo se to i s návštěvou našeho stavitele krbu v Pardubicích, protože jsme odmítli vybírat si materiál na krbové římsy dle naskenovaných obrázků.
Takže v úterý telefonát do Ateliéru Zilvar, zda na nás budou mít ve středu dopoledne čas a pak už jen chystání a těšení, protože když se do Prahy jede přes Pardubice, přináší to ještě bonus v tom, že se nejede po D1. Auto se nechá na Černém mostě a metro nás vyvrhne skoro u místa besedy. Dobrý plán, který bezezbytku klapl, Pája opravdu existuje, není to internetová fikce, jak se nám někteří snažili namluvit :-).
Vůůůbec mě nenapadlo, že bychom se tam nesetkali s Mod, tak jsem ti milá Modonko ani nevolala, ale pak mě to mrzelo, byla to chyba! Asi jsem podcenila, co je to mít starost už o tolik zvířat.
Přátelé, bylo narváno jako na Fulghuma!
Akorát pan Ebr, na kterého jsem se po letech též těšila, to pojal trochu nešťastně, chtěl z toho mít šou za každou cenu a silně podcenil osobnost autorky Páji. Myslel si zřejmě, že není natolik hvězdná, aby mu naplnila auditorium, tak pozval i různé vycpávky, jejichž program se zachoval jako polyuretanová pěna a málem vypěnily Páju z jeviště.
A když už to vypadalo, že by snad Pája mohla mít prostor k trochu souvislejšímu hovoru, besedu ukončil s tím, že kdo bude po autorce ještě něco chtít, tak ať si s ní popovídá již mimo oficiální část a nazdar.
Inu, nezbylo nám, Klubu přátel Olivového ostrova, než si odvést autorku do útulné hospůdky a tam si to všechno dopovídat (díky, sympatický Kubo, zařídil jsi to velmi dobře).
Takže Pájo odpověď, na tvou otázku: Nejsme šílenci, jen jsme tě opravdu rádi viděli a zažili!!! A zas tak daleko to nebylo, o půlnoci už jsme byli zpátky doma :-)


8 komentářů:

  1. Báro, já jsem den předtím s Pájou snídala a tak už jsem jí měla plný zuby :-D, a nakonec, vždyť jste tam od nás měli plnohodnotného zástupce :o).
    Nejlepší možná bude, když se příště prostě sejdeme na Korfu :o)).

    Mod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plnohodnotého zástupce jsme viděli 10 vteřin, pak zmizel, že dojde do hospody a už mu to asi nevyšlo, čekali jsme ho marně.
      Pokud bude termín na Korfu někde mezi výplatami a dépéháčkem, tak se jistě domluvíme, pilně si šetříme!

      Vymazat
  2. Zástupce se vrátil, ale to už jste vy byli pryč.

    Termín? No až pojedete na Korfu, pošlete pozvánku a my s Pavlou příjdem :o))

    Mod.

    OdpovědětVymazat
  3. Ono by to vyšlo už letos, my jsme se s Alex těšili na jaře, jak si to na její dovolenou užijeme, ale když si koupila ten byt a chtěla si to krásně vybavit, tak se jí nechtělo utrácet za jiné věci.
    A já jsem teď v podobné situaci, pořád jsme to nevzdali, že bychom chtěli do vánoc bydlet v novém, ufff :-). Ale příští rok už si relax vzít nenechám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem si to početla u Pavly, a ani bych se nanadála, že i vy se tam až objevíte. Mne se to zhatilo v mžiknutí oka. Ale myslím s tím návrhem udělat napříště besedu u děvčat Elesteriadových by bylo naprosto senzační. Ony mají spoustu aktivit, i s řeckýma pochutinama. Tak snad příště mi to vyjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V galerii jsem se tak trochu ohlížela, koho bych tam ještě mohla znát, ale to moc nefungovalo. Pavla říkala, že většina hostů byla složena ze spokojených klientů, o které se starala na Korfu a z Bloguje tam byla asi jen plachá Liška.

      Vymazat
  5. Liška ale není plachá, Liška je normální šílená holka:o)

    Mod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mod, to já samozřejmě nevím, ale na besedě se zachovala plaše, asi tak, jako bych se zachovala já, kdybych tam byla sama...

      Vymazat