Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 19. června 2012

Nabídka pro vás, co publikujete na Bloggeru


Abychom se neztratili a aby se přidali i další
Včera jsem si tak klikala v nastavení Bloggera a našla jsem jednu vychytávku.
Když si dám do profilu v kolonce zájmy Bloguje, najde mi to všechny blogy, kde je stejný zájem. Pokud tam máte zájmů více, je nutné, aby byly oddělené čárkami. Pak už jen stačí u sebe kliknout na tento zájem a další nabídka je Procházet profily, pak už stačí jen klikat na:
Autoři blogů se zájmem o Bloguje
Zatím tam sice vyskakuji jen já, Mikin a Nola z Texasu, ale kdyby se to trochu chytlo, bylo by to prima :-)

43 komentářů:

  1. Pod to se můžu jenom podepsat. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Báro, díky za tip, už jsem to taky dala do "zájmy" a jedu v tom s vámi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jak se to ujme. Díky za vysvětlení "Paní Rtěnky", nějak mi nešlo představit si, že by sis to vymyslela na sebe sama :-)))

      Vymazat
    2. No tak to jsem skutečně sama nevymyslela:)
      Asi bych měla nějaké vysvětlení přidat i na nový blog, aby si někdo nemyslel, že to je můj nápad:))

      Vymazat
    3. Možná by nějaká zmínka neuškodila :-)))

      Vymazat
    4. Přidala jsem tam odkaz na vysvětlující článek.
      A název blogu je v záhlaví, adresa je jenom adresa:)
      Brzo už bude snad hotové přesměrování a bude možné užívat christabel.cz:)

      Vymazat
    5. Vysvětlující článek, jo, to je ono :-)
      A Christabel.cz už pak nebude mít chybu.

      Vymazat
  3. Tak tě zdravím, a jelikož nemám "Tátu ani Tuleně" ani jinýho, o armádních složkách už vůbec nemluvě ( max. tři staré uniformy po tátovi ve skříni), " tak se musím rozloučit se starou dobou. Už jenom čtení tvých návodů je pro mne dosti svízelné, a tak jsem ráda, že si zapíšu nový odkaz s tvojí novou adresou, a to mi ke spokojenosti musí stačit. Jinak bod G znám pouze z jiných souvislostí, zde nepoužitelných. Takže díky za navrácení Ferdiše Pištory ( ne to je nadsázky), prostě všech navrátivších, čili nově příchozích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já to nemám úplně v pohodě, čeká mě dodání obrázků, asi to sežere dost času. Ale jsem ráda, že se podařilo dodat sem "starý blog". Ovšem, kdyby to dopadlo jako u tebe, začala bych u nepopsané stránky a život frčí dál :-)

      Vymazat
  4. Já su tu taky !! :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej, ztracená dcero, tebe tu ráda vidím, po takové době. Palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  6. Před chvílí jsem psala návod Galahadovi, jak se přestěhovat, tak snad ho též uvítáme do obnovené náruče písmenkového světa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tos mi četla myšlenky, už jsem začínala být neklidná, že je nějak v klidu. Bylo by mi líto, kdyby jeho blog zmizel v propadlišti!

      Vymazat
  7. On ma, otec, asi jiny starosti :-P

    OdpovědětVymazat
  8. Jezyš! (c) Když si pořídili psa, to jsem věděla hned a takovou událost se dozvím jen tak mimochodem... asi mu budu muset vyčinit... anebo ne, vždyť ho máme přece rády... taťku :-DDD

    OdpovědětVymazat
  9. Aha :-) s Anckou zplodili uzasnou Anezku, narodila se v dubnu. Ma Galahadovy oci a zapijeni bylo...velke :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Alzbetku, pardon, jsem blba! (svara neco vypavi o kamaradce Anezce, tak jsem to prokombinovala)

    OdpovědětVymazat
  11. ...tak Betynka... dík za zprávu. Holčičku mu přeju, už se těším, jak si ji bude hlídat, až jí bude tak 17 a více, pamětliv si své minulosti :-DDD

    OdpovědětVymazat
  12. Já se na pubertu dítka, zrozeného z Galahada a Aničky, ohromně těším ! Už proto, že nebudu jediná matka revoltujícího grázlíka, které "to pánbů oplatil na dětech" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tak nějak jsem to myslela, ale jestli sem náhodou Galahad nakoukne a přečte si tady ty naše komentáře, tak nás asi nepochválí :-)

      Vymazat
    2. Ale pochválí. Zájem šaramantních dam o svoji osobu vždycky přijímá pozitivně i přesto, že teď...mmm...řekněme drží dietu;-)
      Jinak se, Baru, omlouvám, že jsem nedal vědět dřív a hlavně sám. Je toho poslední dobou nějak moc. Mam novou práci a musim se rychle učit, páč kolega, co mě učí, odchází a já se za měsíc nebudu mít koho zeptat na radu. Nepříjemný starosti přidělal můj táta... No a malá no... Je úžasná a šikovná a nejhezčí a ...znáš to ne;-)

      Vymazat
  13. On vi, kolik ve me maji dobroty :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Galahade, ahoooj taťko! Omluvu beru a chápu ;-) Užívej si víc radostí než starostí a někdy třeba pošli fotečku nebo alespoň odkaz, jestli je :-) Drž se!

      Vymazat
    2. Ale jistě, že je... Má tenhle werk nějakej vzkazovník?

      Vymazat
    3. Vzkazovník jsem ještě nenašla a myslím, že ani nenajdu. Hledala jsem to i jako miniaplikaci na přidání a taky nic.
      Mailem. barmanka3zavináčgmail.com

      Vymazat
    4. Ad vzkazovník - jestli na to někdo přijdete - dejte vědět. Ještě mě napadlo, napsat akorát mail do té úvodní stránky (jak jsou zájmy apod.)...

      Vymazat
  14. Báro, tak já to viděla už i u přítelkyně podnikatele - ale strašně tu s tím zatím válčím a ty zájmy neumím najít. (prosím, jak na to?)
    Jinak tohle jse fakt super nápad!

    OdpovědětVymazat
  15. NO, a když se tu tak koukám, tak ještě jedna prosba - jak se Ti tu povedlo dostat ten avatar? O to jsem se taky zatím marně pokoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Fotku beru zpět, na to už jsem asi přišla, jen mi pro změnu chybí správná velikost.
    Ale ty zájmy, tak to je zatím fakt záhada. Mi to v upravení profilu nabízí pořád "zaměstnání, práce, vzdělání, bydliště ..." prostě plno věcí, jen ne ty zájmy... Uááá

    OdpovědětVymazat
  17. Jupííí, tak jsem si tu díky té komentářové samomluvě na to konečně přišla - pořád mě to házelo na ten účet k mailu (asi) a teď ten v tom komentáři konečně byl ten k blogu... No, zatím tu teda festovně bojuji, chjo...
    Ale tahle vychytávka s "bloguje" je fakt super! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Nominku, jsi moc šikovná, já už jsem nebyla večer u počítače a ty jsi se tím prosekala sama a to se počítá. S Buteem jsme to také řešili, ale nevyřešili, protože mi během nastavování odjel na dovolenou :-).
    Ano je to tady nové a jiné, ale baví mě to tu, nacházím zajímavé blogy, chcípnutí Bloguje už přebolelo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "chcípnutí Bloguje" - no, tak mě teda ještě nepřebolelo - ale aspoň ve správnou chvíli nakoplo...

      A k nacházení zajímavých blogů - ještě předevčírem jsem považovala celkem za úspěch, když jsem našla ten svůj nový :-)
      Teď se teprve začínám pozvolna rozkoukávat.
      Ale fakt je ten, že holt občas v životě něco skončí - a něco jiného začne. A my teď stojíme na tom (jistě úžasném) začátku :-)

      Vymazat
    2. Mně osobně to nakoplo.
      A tvoje vtipné postřehy hodně lidí rádo četlo (včetně mě), třeba to pojmeš jako výzvu, i když vím, že najít si čas, bývá náročné.

      Vymazat
  19. Jsem ráda, že se moje oblíbené blogy nevypařily do ztracena. Chtěla jsem se zeptat - netušíte někdo, jestli v psaní pokračuje také Horalka Sabe? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nevím, ale pokusím se zjistit, mám na ni mail.

      Vymazat
  20. Tý jo, až dojdu z práce domů, tak si to nastavím (jestli nezapomenu). Objevila jsem tuto tvou myšlenku teprve teď =-O

    OdpovědětVymazat