Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 6. května 2010

Takový divný den

Omluva po návratu

Musím předeslat, že jsem naprostá lama, která sice umí změnit operátora, ale vůbec jí nedojde, že si také musí znovu aktivovat roaming, když si chce s někým telefonovat třeba jenom ze Slovenska.
Natožpak z Chorvatska.
Po přejezdu rakouských hranic se mi z telefonu stala mrtvola, která uměla jen ukazovat hodiny a přepočítávat kuny na eura a na koruny. Vcelku mi to nevadilo, alespoň byl klid, ale to jen do středečního rána.

Ta středa byl takový divný den.

Už jsem jeden takový den zažila před lety a dodnes se pamatuji na to, s jakým smutkem jsem koukala do deštivého dopoledne jednoho velikonočního pondělka. Tehdy jsem jaksi přemohla svou nechuť nad velikonočním blbnutím, upekla beránka, vyzdobila celý byt kuřátky a zajíčky, nabarvila košíček vajec... a nebylo nic. Manžel i malá Alex s horečkou v posteli ani nevěděli, že jsou nějaké Velikonoce. Venku bylo šedivo, ohavně lilo, koledníci nechodili a já jsem v tom cize naklizeném bytě seděla sama a nějak jsem si tou situací neuměla poradit.  


Kapitán se už od úterního večera necítil nějak dobře, Destruktor měl v noci teplotu a ráno mě čekal docela slušný lazaret, kdy se s teplotou přidal i Kaiptán a Matýskovi se ještě zvýšila.
Oba byli uloženi do postele, denní program odvolán v celém rozsahu a já jsem tam v tom pronajatém pokoji najednou osiřela a zaplavil mě úplně stejný druh smutku jako tehdy dávno. Jen kuřátka a zajíčci chyběli.
Chodila jsem od ničeho k ničemu, uvařila marůdkům čaj,
uklohnila jídlo, které pak stejně skončilo nesnězené vyhozené, četla jsem si chvíli knížku, za to díky, ta mi dost pomohla, ale stejně mi nad vší tou předstíranou činností visel stín toho, že mám narozeniny a poprvé v životě si nepopřejeme s mamkou, nazavoláme s kamarádkou, která má narozky dva dny předemnou a vždycky to slavíme spolu, že nekníkne žádná kamarádská esemeska.. jo, ten telefon mi fakt chyběl. A bylo mi smutno, moc smutno.

Hodně to vylepšoval tentokrát pohled z okna a svítící sluníčko, ale ta bezmoc, že svým milým nemohu nijak pomoci a navíc to přetržené pouto domů, mě skličovalo celý den.

$$OBR440845$$

Samozřejmě, že do večera se vše v dobré obrátilo, Kapitánovi pomohlo pořádné vypocení, zajeli jsme Matýskovi do lékárny pro Panadol a druhý den už jsme zase byli OK, jen plánovaný výlet lodí jsme zrušili, na to se hoši ještě necítili. I hezká malá oslavička se nakonec konala :-)

Ale ono to má ještě i pohled z druhé strany.
Po návratu domů jsem si to samozřejmě chytla, že jsem ani neodpověděla na poslané blahopřejné esemesky a musela vysvětlovat těm, co jim nechodí výpisy, že SMS poslaná na telefon, který není v síti je ztracená mise, já ji nikdy nedostala.

Prosím tedy, pokud mi někdo z bogerských kamarádů posílal nějaká milá písmenka a já se vůbec neozvala zpět, omluvte mě, teď už víte proč. Je mi to líto, příště už budu vědět :-)

28 komentářů:

  1. Báro, dodatečně vše nejlepší, ať máš takových prapodivných dnů co nejmíň (na mě zoufale působí počasí a neptej se, jakou mám tento týden náladu) a jsem ráda, že jste to až na takový výpadek přežili (skoro) ve zdraví, a doufám, že v pohodě..

    OdpovědětVymazat
  2. jojo ten telefon se už holt stal nedílnou součástí našich životů!
    Tak dodatečně vše nej!!! :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky přeji vše nej ke krásným sedmadvacetinám!

    Jen nestačím zírat, jak moc nedílnou částí našich životů se stal mobil. Před patnácti lety ho nikdo neměl a stačil nám ten pocit, že na nás ti druzí myslí...
    Na čem budou závislí naše děti?

    OdpovědětVymazat
  4. Preji Vse nejlepsi k narozeninkam a prijemnou plavbu po boku Kapitana :) :*.

    OdpovědětVymazat
  5. Nesmuť, mohlo být hůřpředstav si, žes ještě k tomu všemu, mohla slavit 60. narozeniny. Teď se můžeš těšit, že než Ti bude až tak, že ti ještě 30 krát i když dnes dodatečně popřeji
    Hódně štéstí, zdráávíí milá Bááro.

    Hrabě von Kninitz

    OdpovědětVymazat
  6. No, sú také dni... Ale už to máš za sebou a verím, že už je zase dobre - a môžeš sa tešiť, že si zase o rok staršia! ;-)
    Všetko najlepšie!

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád jsi ale v tech divných dnech nebyla sama, nestrádala nouzí, netrpěla strašnou chorobou a nebyla bez přátel a rodiny, co na tebe mysleli;-)Tak ti přeji, aby ti i nadále tyto kladné hodnoty vydržely, spolu s ostatními. Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  8. vítej zpátky, přeju ti dodatečně všechno nejlepší k narozeninám a jsem ráda, že jsi přežila ten smutný den.

    OdpovědětVymazat
  9. Sabe,jinak to všechno bylo moc pěkné, ostatně jako vždy, když můžeš se vším praštit a na chvíli někam zmizet. Jednou bych se ráda dožila toho, že si tu dovolenou udělám třeba neskutečných 14 dní!

    Jarmilko, díky, je to síla s tím telefonem.

    Sejra, taky mě to dostalo, jak moc jsem si na ten telefon zvykla. Je to svým způsobem až nezdravý návyk. Bude to chtít odvykačku.

    Cheo, díky, naše kocábka dělá, co může :-)

    Ahoj Buteo! Na tebe jsem si také hodně vzpomněla a pošlu mailem speciální fotečku!

    lojzo, to tak letí, že kolikrát složitě počítám, kolik mi to vlastně je let :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Bosorko,samozřejmě, vždycky může být hůř. Proto si pak užívám každou chviličku, kdy je líp :-)

    Dewberry, díky :-)
    Tohle byla vlastně jen taková generálka na dovolenou v září, tam už to snad vychytám líp :-)

    OdpovědětVymazat
  11. \"v září, tam už to snad vychytám líp\" Hlevne si neaktivuj ten roaming, inak bude po kľude! Mimochodom, číslo ti po prechode (myslím k inému operátorovi ;-) ) ostalo?

    OdpovědětVymazat
  12. všetko naj k narodkám, milá Bára! ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Báro, nenapínej :))), a napiš o krásných pozitivech :).

    OdpovědětVymazat
  14. lojzo,číslo mi samozřejmě zůstalo. Já k tomu operátorovi přecházela LONI v červenci :-)))

    SV, děkuji moc. \"Narodky\" mi připomněly jiné slovo \"čarodky\" (čarodějnice). To nemůže být náhoda :-)))

    Zuzi pozitivna mám na 2 články, jen co se prohrabu fotkami :-)

    OdpovědětVymazat
  15. přidávám se k dodatečným gratulacím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Báro,také dodatečně přeju všechno nejlepší:)

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, Báro, hodně opožděně \"Všechno nejlepší k narozeninám!\" a posílám kytku:

    http://lh6.ggpht.com...IMG_9394.JPG

    Hlavní věc, že jste byli spolu, ač někteří marodi; nebyla jsi sama! ;o)

    OdpovědětVymazat
  18. No tak čert vezmi nějaké ty smsky, hlavně, když se zdraví navrátilo a ty sis odpočinula u moře, nakonec i ta oslavička byla nějaká, nikomu se nic nestalo, prostě já to vidím tak, že je všechno v pořádku a je to jen úsměvná historčička;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Sedmi,děkuji, ještě to slavím, ale do příštích let už si tak moc jistá nejsem, nějak se mi ta čísla přestávají líbit :-)))

    Chris, děkuji moc!

    Oby, bezva jarní kytka! Ne, sama jsem nebyla a to se počítá!

    Kamio, to je přesné - úsměvná historčička, na kterou se za chvíli zapomene a přetrvá jen převládající hezký pocit z celé dovolené.
    Mám ráda tvůj střízlivý nadhled.

    OdpovědětVymazat
  20. Báro, tož eště jednou, všechno nejlepší:-) a díky za pohled, krásný pohled na krásné věci!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Posílám sluníčko stejné jako na obrázku, všechno je jak má být a to je dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Báro,občas střízlivý není, ovšem mám takovou neblahou tuchu, že zcela a za každých okolností býti střízliv (zvláště v té přiblblé negativní a nudně negativistické předvolební kampani) znamená \"nepřežít\" ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Mod,tvoje sms též zahučela do meziprostoru? Tak to je škoda, příště už by se to nemělo opakovat :-).

    Dito, díky!

    Kamio, no jasně, 100% střízlivost je cesta do záhuby :-)))))

    OdpovědětVymazat
  24. Ne, vrátila se jako nedoručená:-/

    OdpovědětVymazat
  25. Mod: Smsky sa ti vracajú?! To ich máš dobre vycvičené! ;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Mod,i tak děkuji, že sis vzpomněla!

    Lojzo :-)))))

    OdpovědětVymazat