Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 20. května 2010

Jednou v životě hrdinka dobrodružné příhody

...

Milý deníčku, včera mě po městě honili policajti se zapnutými majáky.

Teď už vím, jak je člověku, který má za sebou takovouhle hroznou věc, co se mu honí hlavou a jak blízko má ke zkratu  a k udělání nějaké nevratné pitomosti.

Jela jsem dost rychle, ale stále v mezích zákona, když jsem si jich ve zpětném zrcátku všimla. Kde se vzali, tu se vzali, najednou jsme v tom odpoledním provozu byli v ulici jen my dva. První myšlenka běžně šedá:"Jééé policajti, kam asi jedou," ještě ani neproběhla celou hlavou a už tu byla druhá, o hodně červenější a blikavější:"Oni jedou ZA TEBOU!!!" 
A následně už celá hlava rezonovala šíleným oranžovým:"Proboha, co mám dělat? Kam zmizím?"
Pak nezřízená touha, aby se někde předemnou rozevřela zem a já se ztratila, zmizela a někam přesublimovala, ale to se nestalo, takže jsem po pár metrech vyhodila blinkr, zajela k obrubníku a pokorně si nechala nasolit flastr a sebrat zase bodíky, ach jo! 
Ale ta touha  sešlápnout plyn až k podlaze a ujet, ta byla mohutná, to se musím přiznat!

Jen tak na okraj, ať je to tedy celé, možná si laskavý čtenář řekne, co ta Bára vlastně udělala?
No jako vždycky měla smůlu :-).
Na pětiramenné křižovtce, kde bylo kvůli výkopovým pracem více než nepřehledno, jsem měla namále, abych se kvůli jednomu hňupovi nedostala do kolize s druhým. Tak jsem rychle projela, abych z té situace utekla, protože kdybych naopak přibrzdila, asi bychom se tři auta srazila. Jenže jak jsem to tak vyřešila, vlétla jsem  vlastně z vedlejší do cesty policajtům na hlavní a prý jsem je omezila. Situaci jsem jim vysvětlila, souhlasili se mnou, že to byla kuriózní věc, ale stejně jsem ten flastr dostala, protože oni byli na hlavní a to se okecat nedá, to je holý fakt. Že byli dostečně daleko, to byl jen můj názor :-) 


 

21 komentářů:

  1. Hajzlové sou to. Myslím, že je lepší menší porušení zákona (které nikomu nic neudělalo) než vysoká pravděpodobnost nehody tří aut, kde by mohlo být i zranění, o škodách ani nemluvě.
    A pak si to člověk porovná se zážitkem kolegy, který jel na svym traktoru s valníkem po silnici, zastavili ho pachové a zjistili, že traktor nemá ani značku, natož STK a pojistku, valník jakbysmet, o nějakých světlech apod ani nemluvě. Koukal sem se do přestupků, bylo by za to za 10 000,- 6 bodů a rok bez papírů a víš jak to pachové vyřešili? Domluvou!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Báro,kdyby to bylo v Chorvatsku,bylo by to horsi.Tam jsou dost nekompromisni :))).

    OdpovědětVymazat
  3. Neber to vážně a osobně,ale nějak mě napadlo podle TV reklamy, jak se ptá pokutovaná řidička poldy, \"zda by to nešlo hned a tady?\"
    Bude to asi tím, že jsi pohledná dáma i když v přísné anonymitě.
    Doufám, že už vám přestalo pršet. Tady je jenom svinská zima. Já snad budu topit do léta. Tschüs

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ma napadlo:
    Nedávno ma tiež zastavili policajti a neobišlo sa to bez pokuty. A keď som o pár minút dorazil domov, už ma tam čakal mail od kamaráta z Česka: \"Za co jsi dostal pokutu?\" Nechápal som... Zakrátko sa to síce vysvetlilo (môžete hádať, ako), ale keď som to čítal, mal som intenzívny pocit stretnutia s paranormálnym javom. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. koliks platila? jinak s tema reflexama bud rada ze je mas - i ty vyhejbaci i ty unikovy :)) adrenalin up!

    OdpovědětVymazat
  6. Bárotos mi připomněla hlášku jedné bývalé kolegyně \" On mi tam vyrazil z hlavní!\" :-))
    No buďme rádi, že to bylo jen za pár bodů a stovek:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Báro, tenhle Tvůj zážitek jsem četla před odjezdem za vyřizováním.. a když jsem jela moc rychle, vzpomněla jsem si na Tebe.. a zpomalila.. co kdyby náhodou někde číhali i u nás :-) a vyplatilo se mi zpomalit u lesa - zničehonic se přede mnou objevila srna. Chvíli postála (naštěstí jsem jela fakt pomalu) a pak zas ladným skokem zmizela zpět do lesa.. tož vidíš, k čemu jsou takové zážitky druhých dobré..

    OdpovědětVymazat
  8. já mám zkušenosti dobré, ovšem s policisty z Policie ČR ... jak narazím na obecního, bývá zle ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sejra,já vždycky v takových chvílích myslím na to, kde jsou, když mě předjíždí nějaké hovado na dálnici zprava nebo když mě někdo jako chodce málem sestřelí na přechodu, když já mám zelenou a on červenou, jako se mi to stalo asi před měsícem.

    Cheo, dovedu si to představit. Naštěstí mám letitý výcvik s německými nebo rakouskými policajty, tam je to též nekompromisní.

    Buteo, ta pokuta zas nebyla tak velká, tak levně bych se nedala :-))))
    Dnes mi tady dokonce pokukuje do pracovny sluníčko!

    Lojzo, no to tedy vysvětluj! Někdo tě viděl a napráskal na netu? :-)

    Spoon, bylo to je pětikilo, ale víc mě štvou ty body, nějak mi začaly ubývat, poslední dobou.

    Mod, skvělá hláška! :-)))))
    Tak to přesně bylo :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Sabe,to je dobře, že se nic nestalo, Alex málem chytla srnu asi před měsícem, zbylo jí pouze škrábnutí na předním nárazníku od kopýtka, ufff, to bylo natěsno!

    Gombo, tuhle zkušenost mám také! Několikrát zopakovanou.

    OdpovědětVymazat
  11. \"Někdo tě viděl a napráskal na netu?\" Tak veru. Vlastné mláďa! - ešte som ani poriadne nezaplatil, a už písalo z mobilu na fejsbúk \"práve sme dostali pokutu.\" :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Lojzo,ano, nemyslela jsem \"někoho\", ale nekteré tvé mládě. Má nás ten FB pěkně v hrsti! Proto se mu pořád tak bráním.

    OdpovědětVymazat
  13. Báro, pokrok je nezadržateľný, tomu sa neubrániš! Počkaj, keď začne fejsbúkovať Destruktor, to si užiješ! :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Mno, to je moucha;-) Nikomu se nic nestalo, ani plechy, nic, takže je to OK a flastr... no pal ho, čerta ;-) Ale ten pocit je fakt hnusný, taky už se mi to stalo, ta dobaaaaaa, než mi došlo, že jedou za mnou, jsem měl skoro pocit, že už už vytáhnou pistoli a prostřelí mi gumy;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Lojzo, kdybych byl býval věděl o tvé paranoie, vychutnal bych si tě mnohem víc! Tak snad příště! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Bohdan: Tož dík, teším sa! :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Báro, fakt jsem si oddechla.. protože sem tam už jsem v zápalu vyřizování vzteklá a jezdím rychleji..

    Kamio :-))) tohle se mi ještě nestalo (honem zaklepat), ale zrovna nedávno jsem si říkala, když jsem míjela protijedoucí stíhače a řidič před nimi ne a ne zareagovat, jak dlouho by to trvalo mně :-) neb já hledím do zrcátek v okamžiku, kdy se chystám k nějakému závažnému počinu jako předjíždění.. takže pokud by jen tak tiše blikajíc jeli za mnou.. myslím bych je postřehla až se sirénou..

    OdpovědětVymazat
  18. Lojzo - 13,o to, že si občas užiju, už se stará docela slušně Alex. Ale není to nic fatálního.

    Kamio, to je přesné - ten pocit, že jsem to JÁ, za kým jedou. Děsné! :-)))

    Sabe, řízení v afektu, to je také kapitola sama pro sebe. Ale pak si vždy uvědomím, že lidé kolem mě nemohou tušit, co a jak moc mě vytočilo nebo znervóznělo a že jsem to já, kdo se musí co nejrychleji zklidnit, nechci-li mít další průšvih.

    OdpovědětVymazat
  19. 4: Lojzo, ale ten kamarát je skutočne paranormální jav ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. SV,:-))), třeba ti to projde a paranormálně se jevící kamarád na to tady nepřijde. :-)))

    OdpovědětVymazat