Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 23. dubna 2010

Předdovolená -

jupííííí, jedééééém

Za nějakých 20 hodin vyrážíme.
Nemám hotovou práci, doma to vypadá, jako kdyby tu vybouchla bomba, nemám sbaleno ani napečeno a sedím si u netu s nalitým božsky dobrým bílým vínem a jen se tak komorně sama pro sebe těším.
S kým jiným se také mám těšit, když tu sedím jen já a zbytek posádky spí. Někteří hned vedle v ložnici, někteří daleko.

Jsem neskutečně přepracovaná, baterky vybité. Týden u moře, kde nebude moc teplo, jen kamínky, píseček na hraní a veliký přístav na dohled, potřebuji jako sůl! Vůbec nevadí, jestli bude pršet, pláštěnku, gumáky i deštník mám, jakož i dobré knihy a DVD s autíčky a bagry. Důležité je, že budeme PRYČ od neustálého zvonění telefonů, napjatých termínů a nesplnitelných úkolů. Je to poprvé, co si k moři beru pro jistotu i teplomet, ale auto to uveze a já mám jistotu, že nebudu cvakat zubama, kdyby se to aprílové počasí opravdu na nás chtělo vyřádit. 

Destruktorek zatím nechápe, že uvidí svou první velkou vodu, ale ví, že když maminka shání po celém domě na jednu hromadu kyblíčky, lopatičky a bábovky, že se něco bude dít.

Takže se moc těším a doufám, že nám zase do auta nebude chtít naskákat půlka zoologické zahrady,

$$OBR439705$$


nesežere nás v hlubokém lese drak

$$OBR439707$$


a kdyby něco, Destruktor si vyradí, sedne na motorku Norku a zavolá pomoc, ještě ho ráno musím naučit číslo našeho cestovního pojištění.

$$OBR439709$$

34 komentářů:

  1. :-)) Tak si hezky oddechněte od všedních starostí a co nejméně těch nevšedních. Přibalila bych i bundy, kdyby foukalo od moře.

    OdpovědětVymazat
  2. Bosorko,bundy samozřejmě máme, já i Destruktor fung nové! :-)
    Ale jsem optimista, beru i plavky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedete otevírat sezonu?
    Na koupání to sice nebude, ale hezké to bude určitě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale jo, třeba tam budou i kryté, vytápěné bazény s mořskou vodou, naděje umírá poslední:-)Tam je dobré mít i župany a župánky.

    OdpovědětVymazat
  5. paja-ostrovanka23. dubna 2010 v 10:38

    taky preju hezkou dovolenou,. tady vcera bylo leto, koupala jsem se i s detma v mori .sice trochu studenem, ale co na tom/. dneska zase pod mrakem. uzijte si to, at je pocasi jakekoliv!!

    OdpovědětVymazat
  6. Destruktorek se má. Naše děti (6 let a 11 let) uvidí moře poprvý letos, pokud teda budou lítat letadla a pokud mi pojišťovna proplatí trvalé následky, protože jinak těch 50 000,- na zaplacení dovolené dohromady nedám.

    OdpovědětVymazat
  7. Gombo,díky :-)

    Dito, možná se dočkáme i lehce nižších předsezónních cen. ;-)

    Bos, ŽUPAN! přibaluji.

    Pájo, díky. Vy jste mnohem více na jihu, já počítám, že do moře asi nevlezeme, ale neva.

    Sejra, Alex to se mnou měla dost podobně, protože v době jejího dětství jsem byla chudý státní zaměstnanec a mnoho dalších okolnstí nám bylo špatně nakloněno, takže ona si svá první létání za sluncem a mořem užila docela nedávno, až si to sama zaplatila. Třeba jí to někdy vynahradím, na jejích dětech.

    OdpovědětVymazat
  8. Užite si to! A na kúpanie berte neoprény!
    Už sa teším sa na reportáž s fotkami!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tu, milá Báro, sedím s Mrnětem, a ona chce jet taky!!! Si to užijte ve zdraví a bez stresů..

    OdpovědětVymazat
  10. Já vám to moc moc moc přeju! Užijte si to!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Sabe,sem to můžu napsat, protože Mrně neumí číst. Na velikonočním jarmarku jsem neodolala a koupila Mrněti a Slečně krásné elfky na zavěšení, aby je v noci ochraňovaly. Pokud se nám nepodaří přijet během května, tak je pošlu, ať mají radost.

    Lojzo, fotky asi nějaké budou, ale já v neoprénu nemohu vyděsit místní obyvatele k útěku do vnitrozemí :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Bárokrásně si to užíjte, i přesto, že nevím, kam jedete, to je divný ne?:-), i když vlastně možná si vzpomínám!
    No možná bude teplo, a nakonec, jsou místa, kam se jezdí za teplem a moře je tam přesto studené skoro celý rok.
    Šťastnou cestu!!:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Mod,já to netajím, kam jedeme :-)))
    Budeme v Pule. Slibuju si od toho místa, že tam bude o něco vlídněji než tady, jinak nic víc nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak šťastnou cestu i návrat, já bych to k moři jinak než érem nezkoušel. Na silnicích je příliš mnoho nebezpečných destruktorů. :) A taky jsem netušil, že ještě někde existují telefonní budky. Já myslel, že už je dávno všude zrušili. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Teo,érem poletíme koncem léta do Neapole. Už máme sice letenky, ale pokud se probere Vesuv k činnosti, tak si z nich budeme dělat vlaštovky u jihočeského rybníka ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Dobro došliVidím, připravena. Poslal jsem Ti obrázek, co může malého Konstruktu zajímat a když přidám přístavní město se všemi lákadly k vyžití, tak se mi zdá, že ten balíček dobrých knih bude asi navíc, že se prostě nezastavíš. Ty plavky ale každopádně: Kdyby bylo studené jak sviňa, vždy se dá v nich jen tak projít po molu. Všechno dobré !!!

    OdpovědětVymazat
  17. No tak snad tam bude tepleji než tady, mně v noci pomrzlo 80% kytek, včetně muškátů, nechápu:-(

    OdpovědětVymazat
  18. Ježyš, to odrážedlo ještě žije? To je vyloženě odrážedlo zasloužilé:-))

    OdpovědětVymazat
  19. Mod,nám zmrzly meruňky...
    Odrážedlo není žádné obyčejné odrážedlo, to je milovaná Motorka Norka a jede s námi i teď :-)))

    OdpovědětVymazat
  20. Ad 12, Báro doufám, že se k nám dostanete.. poštou by to byl jen částečný zážitek :-) (neřekla jsem jim to, ať mají překvapení).. ochraňovat potřebujem, tos trefila ryze prakticky :-)
    Ad další komenty: v týdnu jsem truchlila v civilizaci, jak už je všechno krásně rozkvetlé.. všude krom nás. A ejhle, nakonec jsem ráda, že u nás po kvítcích ještě nicmoc ani památky..

    OdpovědětVymazat
  21. Báro, před dvěma lety jsem se touhle dobou koupala v moři u Říma, s maminkou, která mě přijela navštívit, jsme si užily hezké nedělní odpoledne na pláži (a popíjely jsme božsky dobré červené víno). Takže si myslím, že se určitě smočíte a plavky jsou na místě. Hezky si to užijte, šťastnou cestu.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tomu drakovi, co je na druhé fotce, jsem měl jako malý vlézt do tlamy, aby vznikla takováhle fotka. Děsně jsem se bál, že secvakne a dovnitř mě nedostali. Jak vidno, pamatuju si to doteď :).
    Ale... není to od vás dost daleko? To musel být dobrodružný výlet ;).

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrodošli !! :-)Dodíte nam i ostanite zauvijek prijatelji Pule! :-))

    OdpovědětVymazat
  24. AhaGremlini jí říkali jen Mokorka:-), ještě pořád máme zbývající dvě oranžové, Čaky je stále používá:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Preji krasnou dovolenou :)
    V Pule je prekrasne.Ovsem je to dost \"nahore\".Ja se koupala v mori v Chorvatsku taky v dubnu,ale bylo to o dost jizneji :)).

    OdpovědětVymazat
  26. Taky bych si pojezdil na Mokorce Norce, ovšem teď pokukávám po osmi letech po novém kole;-)

    Šťastnou cestu a hlavně šťastný návrat přeji;-)

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem na tom tak, ze bych mela sbaleno do hodiny a tyden bych nemusela nikoho ani zdravit, jenom byt nekde jinde. Moc preji i zavidim.

    OdpovědětVymazat
  28. No, ako bolo? A kde sú fotky?!
    ;-)
    Vitaj doma a zvykaj si na zhon!

    OdpovědětVymazat
  29. Už jsme zase doma.Sabe, tam je vegetace asi měsíc dopředu, takže jsme se užili tu krásnou zeleň, jaká je zde koncem května a v kombinaci s tou jejich rezavou zeminou je to pohled, na jaký není moje oko zvyklé.

    Wu, to je fotka z loňského léta, když jsem si pro sebe objevila Nalžovské hory a byl to teda zážitek! Ty nekonečné lesy!!! Naprostý konec světa :-)

    Wicky, milá světoběžnice, všechno dobře dopadlo :-)

    Mod, později dostala mrňous ještě mokorku policejní, zelenobílou, dokonce dvakrát, ale stejně má pořád nejraději svou Norku. Jdou mu na ní dělat hrozné kousky :-)))

    Cheo, tady to na koupání rozhodně nebylo, ale to ani nebyl účel výletu. Koupat se ještě pojedeme. K moři se teď dalo přibližovat jen v teplákovce a gumákách :-D

    Kamio, moc ti přeju šťastnou ruku ve výběru kola! Mi se to loni docela podařilo, ten výběr, a snad už bude čas letos někam začít vyjíždět. I Destruktorek si to jistě lépe užije. Akorát už je těžký...

    Sedmi, dík, užili jsme si, akorát ta aklimatizace je horor.

    Lojzo, tys mě vybral u Kamia, že jo?
    Všechno bude, i fotky, něco musím vymámit z Kapitán, protože není nic hloupějšího, než když ti dojde uprostřed louky rozkvetlých orchidejí v národním parku baterka od foťáku!

    OdpovědětVymazat
  30. \"tys mě vybral u Kamia, že jo?\" Jasněžejo! Som ťa nachytal, že k nemu ideš skôr než domov! ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. lojzo,já si sedla k PC, v představě, že budu mít chvíli klidu, tak jsem to vzala ve čtečce shora dolů, ale po 5 minutách už bylo po klidu, takže jsem stihla jen ten koment u Kamia a pak jsem se dostala k relaxu u blogu až druhý den. Docela obvyklá situace, poslední dobou.

    OdpovědětVymazat