Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 6. dubna 2010

Dialog

...


Destruktor: Haf, haf, haf.

Já: Haf, haf.

D: Proč štěkáš, kočičko?

Já: Protože jsem kočička, která umí mluvit cizími jazyky :-)

D: Jo? Ukaž jazyk!

Vypláznu.

D: Vždyť není cizí, je tvůj!

19 komentářů:

  1. Tyjo, to už je dokonce dialog na filozofické úroovní!:-))

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasím s Modonou :)

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, my se do toho s mrňousem někdy tak zapleteme, že kdyby nás někdo poslouchal, tak nás pošle šupem do Bohnic :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Neukázalas mu cizí jazyk, tak se nediv ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Báro,už jsem napsala včerejší náš dialog k sobě, ale musím přidat dnešní.

    Cestou na procházku dceruška postřehla, že v košíku u kočárku je pár hraček na písek. Ptá se s nadějí, že půjdeme na hřiště:
    \"A proč jsi vzala kyblíčky?\"
    Já: \"Já ty kyblíčky nevzala, ty tam zůstaly už od minule.\"
    \"A proč jsi kyblíčky nevzala?\"
    Co na to říct??? Mně teda řeč došla...
    Na hřiště jsme dneska taky došli:)

    OdpovědětVymazat
  6. Říkám si... jestli já tenkrát u tý maturity neudělal chybu, že jsem jim to takhle nezkusil vysvětlit :-) mohl jsem předejít válečným ztrátám na obou stranách... asi jsem se bál, jak si vyplazování jazyka budou vysvětlovat - šlo přecijen o ruštinu ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Chrisjá bych odpověděla, že jsem je nevzala, protože v nich nic není:-))
    Nicméně před 2ma lety jsem na Zakhyntos táhla kyblíčky, bábovičky, ĺopatičky, a když jsem to všechno vybalila, Gremlin to vobhlíd a pravil \" A hrabičky si nevzala??\"
    \"Ne Nevzala!\"
    \"To je blbý, čím budem hrabat?\"
    :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. 9: hehe, no prstíkmi predsa! ;-) nojo, deti majú svoj vlastný rozum.

    OdpovědětVymazat
  9. Gleep,určitě máš takových historek také plno. :-)
    Škoda, že většina takových výžbleptů jen tak proběhne okolo a jsou zapomenuty.

    Gombo, to je takový protipól toho, jak mě rozesmutnil tvůj rozbitý andělíček.

    Bosorko, díkybohu mám v puse jen sůj vlastní :-)))))))

    Chris :-)))
    A proč jsi teda nevzala kyblíčky? :-))))
    Obdivuji maminky, které jsou vždy nachystané na píseček, není nic nešťastnějšího, než když se nějak změní program, my se stavíme někde na hřišti a nemáme sebou nutné vybavení.

    OdpovědětVymazat
  10. Jirko*,asi by to neprošlo, ale pokud byly válečné ztráty velké, pak jsou dovoleny všechny zbraně :-)))
    Já jsem ruštinu nějak dala, ale dodnes z ní mám husí kůži.

    Mod, děkuji za upozornění, musím naši výbavu na cestu za mořem ještě zkontrolovat, to by byl trapas, nechat doma hrabičky.

    SV, určitě jim to šlo, Mod má velmi kvalitní nehty :-)))))

    OdpovědětVymazat
  11. Děti jsou chytré, poznají jazyk vlastní matky! ;o)))

    Včera mě trochu zaskočila Silvinka, když jsem po příchodu dětí ze školy začala naštvaně napomínat: \"To je hrozné, sotva dojdete ze školy, zahodíte batoh s učením do kouta, ani se nepodíváte, zda nemáte dělat domácí úkol a vrhnete se střemhlav k počítači!\"
    Načež mě Silvinka upozornila, že ona není Kerberos a tři hlavy nemá...
    Co na to říct? ;o)))

    OdpovědětVymazat
  12. Báro,kyblíčky zásadně zapomínám, tyto byly v kočárku jen proto, že je tam nechala chůva. Běžně taky chodíme krmit kačenky bez rohlíků a tak:)
    Akorát odpadky na vynešení nezapomínám nikdy. Tuhle si beruška vymalovávala obrázek popeláře s popelnicemi a vykládala si u toho \"tahle bude žlutá, ta bude na plasty\":))

    OdpovědětVymazat
  13. Oby,taková odpověď opravdu zaskočí, ale je to bod pro Silvinku :-)))

    Chris, to je přesně ono, jak děti \"nasáknou\" způsobem chování rodičů. Může se jim povídat cokoliv, ony se stejně budou chovat tak, jak to vidí u svých nejbližších. Jako tvoje malá s tím tříděním. U nás je to veliký zdroj zájmu, akorát si Destruktor ještě plete barvy, takže my nosíme plasty do \"zelené\" :-)

    OdpovědětVymazat
  14. [7] To je úžasná příhoda. Vždycky mi u takovéto logiky naskočí povídky Henryho Kuttnera.

    Báro, pozdravuj Destruktora, včera tu jezdil pidibagr (velikosti kadibudky s pásy) a sázely se stromky.

    OdpovědětVymazat
  15. Henry,to je kategorie, kterou si Destruktor pojmenoval: roztomilíííí bagřííííček (vyslovováno velmi měkkce a \"roztomile\"). Spolehlivě tím vždycky všechny rozesměje. Protože u velkého bagru používá drsný hluboký hlas :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Hehe, to je krásné! A co bagr středně velký? Nebo je rozděluje jen na velké a malé? V tom případě by mne zajímalo, kudy vede dělící čáru....

    OdpovědětVymazat
  17. Henry,zatím je dělení na ty úplně malé a všechny ostatní jsou velké. A ty největší jsou vyslovovány nejhlubším hlasem :-)

    OdpovědětVymazat