Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 18. ledna 2010

Přepracovaný mimoň

...

Pátek ráno.
Jsem s Destruktorkem v šatně naší školičky a převlékáme se z hofo fogo oblečení do  hracích tepláčků.
Vtom se otevřou dveře, na prahu se zastaví chlap a nepřítomně čumí.
Kdybych byla prudérní, řekla bych, že vypadal velmi nepatřičně. Už jen proto, že měl na sobě huňaté zimní boty, rifle, koženou vestičku a pod ní tričko s KRÁTKÝM rukávem.
"Dobrý den," pozdravila ta automatika, co v sobě mám.
"Ježíšmarjááá," odpověděl ten člověk, otočil se na patě a zmizel.

No, asi nemá pán svůj den, pomyslela jsem si a dál jsme s mrňousem vedli boj o obutí a zašněrování bačkorek. 

Za pár minut se chlap objevil znovu a tentokrát už mi přišel více v pořádku, protože vedl za ruku malou holčičku.
Sedli si na lavičku, začali se převlékat a pán na mě vrhl omluvný pohled a špitl:"Zapomněl jsem ji v autě."

Přeji všem úspěšný týden a neberte své pracovní povinnosti moc vážně, abyste nedopadli také tak :-)

27 komentářů:

  1. mě občas naši zapomínali ze školky vyzvednout (respektive si oba mysleli, že vyzvedávat má ten druhý), ale takhle v autě mě nikdy sedět nenechali :)

    jsem ráda, že po dlouhé době zase čtu nový článek od tebe :).

    OdpovědětVymazat
  2. Dewberry,jsem ráda, že po čase mám zase chvilku sednout k počítači :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Baro:) ja na Tebe myslela,jak se mas a co delas.Vzpominala jsem na Tvuj Silvestr z predminuleho roku a Ahmedem Teroristou :)).
    Jak se libi Destruktorkovi ve skolce? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Cheo,na loňského Silvestra si kolikrát vzpomenu a musím se smát, jk jsme si to báječně užili. Ten letošní byl mnohem komornější, ale byl živoucím důkazem toho, že zázraky se dějí!

    OdpovědětVymazat
  5. Letos ještě Silvestr nebyl Báro:-) nezapomnělas Destruktora v autě?:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Pro hladší průběh převlékání kupujeme bačkůrky ne s kaničkama ale s gumickama po stranách, co uz malá zvlada obleci sama. Paráda, že jsi se ozvala!

    OdpovědětVymazat
  7. :-)) není jak roztržitým :-) a málem bych věřila tomu, že to byl můj kamoš. Musím se ho zeptat :-))

    OdpovědětVymazat
  8. No Báro, mi to taky hrozí, budu si muset dát majzla! Ale opravdu jako fakt... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, ahoj Báro, je fajn Tě tady zas uvidět :-)

    No, co by po těch tatíncích chtěli, po ránu... :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Směji se, až si prskám na monitor. :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Trošku mi to připomíná mého hyperaktivního přepracovaného kamaráda, se kterým jsem šel před časem na oběd. Doběhl na poslední chvíli, celý uřícený a bez dechu zapadl za stůl a když přišel vrchní, vytáhl peněženku a povídá: \"Platím.\"

    OdpovědětVymazat
  12. Jax přišla na to, že byl přepracovaný? Třeba byl jenom zhulený!

    OdpovědětVymazat
  13. tak to je hustyy. A taky je dost ze se ozves,pokazdy sem prijdu a porad stul. Drzim palce na ty zazraky :)) xx

    OdpovědětVymazat
  14. Mod,já mám \"letošního Silvestra\" ještě tak do února trochu posunutého dozadu, stále mi ten nový rok MMX nedocvakl.
    Destuktora v autě nechat nelze, ten by se tak ozval, že by nešlo si nevšimnout. Jakmile někde zastavím, už řve: \"Já taky, já taky.\"

    Bosorko, ty bačkorky s gumičkama máme také, ale ty on si stále sundavá, tak ho musím zašněrovávat. Ale to jistě zase časem přejde.

    Sabe, mohu ti prásknout i jméno, jednalo se o člověka v našem maloměstě notoricky známého.

    Kamio, ty sám sebe občas nazýváš sklerotikem, takže když se z tebe stane ještě přepracovaný sklerotik, tak máme naději, že se tvůj blog naplní hodně veselými příhodami, máme se na co těšit :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nominku,myslím, že to platí po celý den, nejen ráno :-D

    Bohdane :-)))))
    Moje kolegyně kdysi vlezla do autobusu a místo aby řekla, kam chce jízdenku, tak se řidiči představila... :-D

    Teo, možná byl i zhulený, kdo ví :-)))

    Spoon, mně se přes svátky nějak nechtělo psát, ba dokonce ani přibližovat se k počítači. Pak se počítač naštval a pokazil se mi a v tuhle chvíli cizopasím u Alex. Budu to muset nějak řešit.

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj Báro :) taky jsem ráda, že jsi zpátky. Historka je povedená :D úplně to vidím :D

    OdpovědětVymazat
  17. Hurá, Bára je TU! Naše kuchařka v práci furt tvrdí, že si jednoho dne někde zapomene hlavu. Já už syna ztratila, když se mi zaběhl v obchodě, ale NEZAPOMNĚLA! ;o)))

    OdpovědětVymazat
  18. :-)))) Smála jsem se asi pět minut, než jsem dokázala napsat nějaká písmenka. Moc pěkná příhoda.

    Já jednou šla po ulici a vidím tam zaparkované pěkné červené autíčko. I říkám si toužebně: Jé, takové auto bych si přála! A pak jsem si uvědomila, že je už je tohle auto tři měsíce moje.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Sedmi,
    ještě mám resty ve čtení blogů, ale po chvilkách doženu :-)

    Oby, to mě tahle polil smrtelný pot, když je mi zaběhl ve velikém Intersparu. Už jsem viděla hrůzný scénář, jak vyběhl na parkoviště, vždyť automatické dveře tomu jen nahrávají. Ale našla jsem ho v hračkové uličce, kde taky jinde? :-)))

    Lenko, to s tím autíčkem je bezva. Tak by to mělo být se vším. ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. ad 19: No, třeba: Jé, to je krásnej sympatickej atd. chlap. Ten by se mi líbil ......... a jo vlastně, už jsme deset let manželé! :-))))))

    OdpovědětVymazat
  21. Jo, Lenko,přesně to jsem měla na mysli! :-)))))

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj Bára, krásna príhoda! :-) inak, zdá sa mi, že toto chaosenie ja nejak viac vyvinuté u mužov ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. SV,já bych se nechtěla mužů nijak dotknout, ale asi jo ;-)))

    Gombo, copak? Přišlo ti něco povědomého?
    :-D

    OdpovědětVymazat
  24. \"já bych se nechtěla mužů nijak dotknout\" Možno je to chyba - niekedy taký dotyk chlapovi dobre padne. (žmurk plný nádeje)

    OdpovědětVymazat
  25. Z titulku a dlouhé nepřítomnosti jsem usuzoval, že to bude autobiografické, naštěstí není :-)

    OdpovědětVymazat
  26. lojzo,asi dělám fatální chybu...no jo, to mě nenapadlo :-)

    Rowdy, ono by to padlo i na mě, ale já si nechci stěžovat, mohlo by být i hůř.

    OdpovědětVymazat