Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 4. prosince 2009

Ano, slavím!

Můj nick má dnes svátek :-)

Je to těžká věc, když má nick svátek.

Jak jsem přišla k Báře, to už posté vysvětlovat nebudu, ale že jsem s ní postupně srostla v jednu bytost, to je věc, která se přihodila sama od sebe, naprosto živelně a bez velkého přičinění. 
Dnes je to tak, že jménem z občanky mi řeknou snad jen rodiče, ale i ti mají pro mě přezdívku z dob mého žvatlacího věku, kdy jsem si to tvrdé jméno stejně překroutila jinak.
Už nějaký ten rok zažívám veselé situace, kdy na mé opravdické jmeniny mi přeje jen velmi málo lidí. A na Báru by mi jich popřálo určitě víc, ale protože vědí, že je to vlastně nick, tak jim to přijde divné a celé to vyšumí.
Mně to divné nepřijde.
Já mám dnes už Báru moc ráda, Bára je spjatá s novými přáteli, s novým životem s Destruktorkem, má částečně jinou práci, která ji velmi baví a mohla bych ještě pokračovat, ale myslím, že i tohle stačí.
Pro moji drahou Alex vždycky zůstanu máma, to je pro mě důležité, ať už  mi jiní říkají tak nebo onak.
A Bára, Baruška nebo Beruška to jsem zkrátka já a mám dnes svátek.

A když je ten svátek, udělám si trochu radost.
Kdo zná mě a Alex, řekl by, že my dvě nemůžeme být z jednoho hnízda, protože si vůbec nejsme podobné. Ano, myslela jsem si to též, ale pak jsme trochu hrabaly ve starých fotkách a já našla obrázek (bohužel dost nekvalitní, ale jediný)  z mého stužkovacího plesu a ejhle! Alex k tomu přidala momentku z nějaké nedávné akce a myslím, že nějaké společné geny tam asi budou.

$$OBR427482$$

$$OBR427483$$

P.S.
Jak tak nad tím uvažuji, jsem ráda, že svým druhým nickem na jiném blogu jsem v tom nenadělala ještě větší zmatek, protože tam jsem při vybírání docela šťastně sáhla do zvířecí říše a s huňatým roztomilým vačnatcem není žádný problém :-).

29 komentářů:

  1. Tak teda všetko najlepšie! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, podoba tam je:-)
    Nakonec je to tvuj život, tvá vybraná práce, tví přátelé.. tak máš k tomu i své zvolené jméno :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Báro, tak taky gratuluji :-)
    A ty momentky fakt sedí - nezapřete se :-)))

    ad 3) totéž - máš ještě jeden blog?

    OdpovědětVymazat
  4. Připojuji se ke gratulantům, milá Baruško. :)

    Na tech fotkách vám to sluší, oběma. A podoba tam opravdu je, těžko Alex zapřeš. :)

    Ty máš někde přezdívku Bernardýn? I když, pravda, to není vačnatec, ale soudkovec. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak všechno nejlepší Barunko! Ahlavně zdraví, to se teď tak nějak nabízí samo.
    :-)

    OdpovědětVymazat
  6. lojzo,díky :-)

    Bosorko, já mám teprve poslední dobou pocit, že vedu svůj život tam, kam chci a nejsem jen tak někam náhodně vláčená.

    K druhému blogu řeknu jen tolik, že není můj, ale mám tam laskavé svolení k publikaci věcí, které se přihodily, ale nehodí se mezi zdejší dudlíkové historky. Víc to nechci pitvat.

    Nominku, děkuji. Těší mě, že tu podobu vidí i někdo nezaujatý :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Bohdane!Já Alex nezapřu, ale ona by mě mohla někdy zapřít :-)))
    Tady má jasný důkaz.

    Díky za přáníčko, vidíš, že jsi nezapomněl, když jsem se tak okatě připomněla :-D.

    Bernardýna je krásný nick, ten si musím pamatovat, kdybych někdy zase potřebovala někam utéct ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mikine,to je fakt s tím zdravím. Je to hrozné jak se nás to všech pořád drží.
    Tak na zdraví!!!

    Bosorko, bezvadné. Já si to dám od svých miláčků:
    http://www.youtube.com...re=related

    OdpovědětVymazat
  9. A víš, že tuhle verzi jsem ti puvodne chtela poslat?! Jenže mam na tuhle kapelu blok, 1 její člen kamaradce dost špatně platil na jeho nezaopatřené dítě a celkove na nej kašlal.. Bylo by toho víc..

    OdpovědětVymazat
  10. Bosorka: Dieťa s rockerom - to je obvykle dosť slušná \"zadělávka na průšvih\".

    OdpovědětVymazat
  11. To určitě :-( Ale měl by být aspon chlap a k synovi se stavět chlapsky, když už nic jineho. Dovedeš si představit ty obličeje, jaké dítě dělá, když slyší nektere \"machrovací\" texty písní, ktere jsou v rozporu s realitou postoje otce...

    OdpovědětVymazat
  12. Báro,Tvému \"alias\" srdečně vše nej - a ostatně i Tvému huňatému druhému (třetímu?) já, páč nevím, kdy maj vačnatci svátek. :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Bosorko,tohle je těžké téma. Na své děti kašle kde kdo, někdy jsou to pro změnu i matky a pak se stane, že je někdo slavný a je to více na očích. V každém případě to neschvaluji, ale na Katapultech jsem vyrostla a jsou pro mé vzpomínky na mládí důležití.

    Ahoj Vojto, vačnatec má svátek dva dny před Sardelí :-D.

    OdpovědětVymazat
  14. Ako by ich jedna mater malav mlieku kúpavala,
    zlatým povijníčkom
    bola povíjala.
    Hor sa dievky hor sa,
    jak oltárne sviece,
    keď idú po sále
    celý sa trbliece.

    Báře k svátku, šlohl od Jána Bottu a volně upravil von Kninitz

    OdpovědětVymazat
  15. Od čísti začínající pod nosem, jste jak jednovaječný dvojčata:-)), tak všechno nejlepší!:-)

    OdpovědětVymazat
  16. wtf - vačnatec? wikipedie mi k tomu ukázala fotku klokana. to jako nosíš brašnu?
    ale myšlenka je to dobrá: čím víc nicků máš, tím častěji oslavuješ.

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Báro, taky já tak trochu symbolicky přeju všechno dobré.. i když - v podstatě je to po letech poprvé, co Ti přeju, ač Tvé jmeniny i rozeniny mám v hlavě dodnes.. no polepším se..:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Báro, vidíš, já vůbec nevěděla, že nejsi v reálu Bára :). Po tvém pravém jméně pídit nebudu, zvlášť když píšeš, že není moc v užívání, a přeju ti dnes vše nejlepší :)

    Co se týká těch fotek, když jsem se na tu tvou podívala zběžně, myslela jsem si, že je to čb Alex :).

    Já jsem své mamince podobná ažaž, ale z některých fotek leze úplně šílená podoba mezi mnou a mým dědečkem, máminým tatínkem :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mod,kdo by to v nás hledal, že?

    lední brtníku, brašnu nosím v jednom kuse, ale nicky bych si kvůli slavení svůtku už nezmnožovala, kdo má pořád tolik chlastat?

    Sabe, u tebe je to jinak. Ty mi umíš říct stejně hezky, jako mi říká moje mamka, lepšit se nemušís :-)

    Dewberry, děkuji za přání!
    U nás s Alex je to o to veselejší, že v reálu si fakt nejsme podobné ani omylem. Proto jsem tu kuriozitku sem dala :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Je zajímavé, že jsem si tě představovala spíše jako Alex. Ale jinak společná podoba mnohem větší nežli mají moje dcery se mnou.
    A propó, barborky jsi si dala do vázy?

    OdpovědětVymazat
  21. Jejda, mám zpoždění s barborkama, díky za připomenutí a dodatečně vše nejlepší k svátku:) A krásnou adventní neděli!

    Ta podoba tam opravdu je, mimochodem ti to na tom stužkováku moc sluší...
    my jsme doma jak naklonovaní:))
    Jdu pro ty barborky, tak se měj hezky koalo, wombate či klokane:)

    OdpovědětVymazat
  22. Jé, Báro, Ty jsi krásná! Konečně Tě vidím. Tak doufám, že se oslava svátku nicku povedla, i když už jdu s přáním po Barborkách. ;o)

    OdpovědětVymazat
  23. tak opožděně taky všechno nej k svátku :) Máte s Alex stejné rty a brady a postoj :D

    OdpovědětVymazat
  24. Elizo,barborky ve váze nemám, kdybys viděěla v jakém jsem letos chaosu... Snad příští rok.

    Ahoj čagi! :-)
    Jo, pamatuji si, jak jsi mi ukazovala nějaké fotky a ta podoba u vás je veliká!
    Adventní neděle se povedla, vyplněná stěhováním těžkých skříní a různými příjemně souvisejícími činnostmi.
    Doufám, že u vás je také pohoda.

    Oby, to je stará fotka a zub čas hlodá, pošlu ti nějakou novější fotku, ať nežiješ v bludu.
    :-D
    Za přání děkuji, oslava nicku se povedla, někteří byli na mou počest i třetí v krutém bowligovém zápasu.

    Sedmi, s Alex máme stejný i ideový postoj :-).
    Díky za přání, teď abych zjistila, kdy mají svátek Sedmikrásky ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Sedmikrásky mají svátek 28.3. na mé narozeniny:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Mod,tak jo, budu si to pamatovat :-)
    Dík.

    OdpovědětVymazat