Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 5. srpna 2009

Kauf století

Co jsem taky mohla čekat, když bylo včera tak debilní datum?

Změna operátora bez změny čísla je vždy ošidný úkon.
Původní operátor už ví, že přijde o jednu platící ovci a tudíž se chová korektně, ale přitom velmi hnusně (musím říci, že to ti chlapci ovládají mistrně) a nový operátor je v klidu, má v kapse nového ňoumu, který je v pasti. Původní operátor ho vykopl ze sítě, vždyť sis to, troubo, sám přál a nový operátor se může jen smát.
Při sepisování smlouvy mi řekl koloušek na prodejně:"Vlastní přenos čísla mezi operátory probíhá v noci, aby se vám nestalo, že zůstanente bez čísla," což mě ukolébalo do sladké důvěry.
V inkriminovanou noc jsem tedy ještě v pohodě spala, jakože se ráno probudím a bude vše OK.
No jistě, že nebylo!
Jak také jinak!
Ráno mi sladká slečna na callcentru po dvaceti minutách čekání na lince řekla, že vidí mé číslo v systému, ale ještě není aktivní, ať zkouším během dopoledne zapínat a vypínat telefon, až to bude zapojeno, že se to načte a vše bude v pořádku.
Nebylo.
Během odpoledne mě x lidí odchytávalo prostřednictvím pevné linky a mobilů známých, což mě přivádí do varu, zejména proto, že teď finišuji s jednou prací, kterou je třeba konzultovat a to bez telefonu jde jen velmi špatně.
K večeru si vybírám, které z mých bot budou nejlepší na rozkopání oné prodejny, kde jsem nalítla na trapné sliby.

Nevydržím a volám opět na helplinku.

Slečna byla milá a soucitná, empaticky mi sdělila, že na mém místě by byl také naštvaná.
"Ale já nejsem naštvaná, já jsem naprosto zoufaláááá!!!" řvala jsem na tu slečnu a ona odvětila, že se mi nediví, že by byla také zoufalá.

Asi se právě vrátila z nějakého nového psychocvičení, jak čelit zákazníkům, kteří chtějí normálně telefonovat, jsou za to ochotni platit a ono to nejde.
Pak mi opatrně řekla, že podle obchodních podmínek mají na přenos čísla čas do 11.8., ale zároveň mi jedním dechem slíbila poslat esemeskou adresu, na kterou si mohu stěžovat.
No nebyla milá?

Když jsem si tu migraci domlouvala, bylo mi celkem jedno, jak to uděláme, které z mých čísel mi přenesou, podstatná prosba byla, aby mě to nijak neparalyzovalo.
Kdyby mi chlapec řekl OPRAVDU, jak to chodí, klidně bych si vzala i číslo nové, ale takhle jsem největší chybu udělala já, že jsem mu uvěřila a vložila jsem důvěřivě do jejich rukou svoje hlavní číslo a průšvih byl na světě.
Přidělala jsem si kopec dalších starostí. Asi jich mám málo nebo co.

Ani už nějak nemám sílu připodotknout, že ten doťák, co jsem si k tomu vzala jedu dnes reklamovat, protože nefunguje.
Shrnu-li tuto akci, tak ve výsledku nemám své číslo, nemám telefon a nemám ani 11 tisíc, co celá tahle sranda stála.

Ovšem dovolená už se na mě směje za tři dny, takže co mi vlastně schází... :-)
   

24 komentářů:

  1. Ber to z tej pozitívnej stránky: Vieš aký kľud budeš mať na dovolenke bez mobilu? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se přiznat, že z komunikace s podobnými společnosti mám lehké osypky, brrr.
    Kam jedete na dovču?

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvým místě bych celou kauzu prásknul Kapitánovi. No a on by si vzal křusky, šel tu prodejnu rozkopat sám, profackovat asertivce a pak by jenom nahlásil splnění úkolu. Nebo už jsi ho vymazala z mobilu? :p

    OdpovědětVymazat
  4. Bárober to z té lepší stránky:-) \" Zoufalá?\" mohla Ti říct \" Promiňte, takovou možnost zde nemám! Mohu Vám pomoci nějak jinak?!:-)\" :-)

    OdpovědětVymazat
  5. lojzo,nebo taky budu řešit ty průšvihy, co se dějí teď a já o nich nevím :-)

    Nomi, já z toho mám též vyrážku, ale snad to nějak vyřeším...do 14ti dnů třeba :-).
    Tahle dovča bude na Šumavu a Chodsko.

    Teo, jak mohu někoho mazat z mobilu, když mi nefunguje, no uznej!
    Kauzu si vyřeším, to bych po Kapitánovi chtít nemohla, i když věřím, že by jistě šel, kdybych ho poprosila :-)

    Mod, ty máš s nimi tolik zkušeností, že se vůbec nedivím, jak dokonale znáš jejich propracovaný úhybný systém. To je někdy na zabití, ale je to velmi návodné, když se potřebuji z něčeho vyvléknout já :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Báro, já v průběhu let v návaznosti na stěhování prošla všemi našimi operátory a s klidným svědomím Ti řeknu, že všude je to velmi, velmi podobné.. nepřešlas náhodou k O2? Totéž udělali mé sousedce, bohužel v den, kdy dostala slabou mrtvičku a týden strávený v nemocnici BYLA MIMO = letefon jí nefungoval..

    OdpovědětVymazat
  7. zlaté časy našich pradědečků - telefonní čísla byla dvouciferná a točilo se klikou... a po ulici téměř každou hodinu přejelo nějaké auto:-)

    OdpovědětVymazat
  8. hastone,fakt jezdila auta tak často? :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Sabe,kdybych léta nebyla v oboru, tak ani nehlesnu, ale takhle si naběhnout, nejvíc se zlobím na sebe, že jsem úplně ztratila obezřetnost. Byla to k O2, ale když jsem si před 2 lety zařizovala Vodafon, pamatuji si, že jsem si dala program \"Kamarádi\", to je volání zdarma na vybrané číslo a oni mi to vesele účtovali, až se hory zelenaly. Mou reklamaci uznali, ale já to musela vše zaplatit a pak mi to vraceli asi tři měsíce. Všude je něco.

    OdpovědětVymazat
  10. Bárojá musím kostatovat, že skutečně nejměnší, až žádné problémy, jsou jen s T-mobilem, tam jsem snad ještě ani nikdy nevolala, oni mě neotravujou a všechno funguje.
    btw, neaspiruje on Teo na Kapitánské zkoušky:-))?

    OdpovědětVymazat
  11. Mod,T-mobil v pohodě. Jestli se to do zítřka nerozběhne, tak se se všemi kontakty přesunu tam a bude pokoj.
    A O2 nechám jenom na net.

    Na tu otázku se zde asi odpovědi nedočkáš, bo Teo má svoje striktně dodržovaná levidla a já to nevím :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Hm, raději od T-mobilu neodcházím, mám jej vlastně od počátku a spokoj.
    Jinak, aby ti snad někdo předem neřekl, že jsi nebyla dopředu zase informovaná, reději předposílám: Silnou zásobu antikomárových repelentů na Šumavu s sebou, případně Fenistil a podobně!! Síťky na hlavu ( hlavně pro blonďáčky)! Raději jsem příští týden naši dovolenou u Lipna a okolí zrušila, tak snad nebudete třeba v právě těch inkriminovaných místech co jsme měli být my. My jsme to obrátili raději do Krkonoš.

    OdpovědětVymazat
  13. Bárošak já se Tea neptala, to byla taková řečnická úvaha:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mno jo, to je to vnímání značky. K T-M bych nešel už z principu, že je růžovoučký a taky proto, že jeho dealeři jsou ti nejotravnější pod tříoperátorovým českým sluncem. Ale to záleží na zkušenostech... je to k vzteku, souhlasím. To je operace, kterou bych nechtěl podnikat nikdy, ale odříkaného signálu největší vlnová délka, že jo:)

    OdpovědětVymazat
  15. Na horách bez dilematPokud měl O2 anténku na věži TV Buková hora, všichni jsme byli na O2. Nedomluvil se s Němci na interferencích a šel pryč a je tam teď TM a žádné problémy. Věrní kyslíci chodí volat za ves na kopeček

    OdpovědětVymazat
  16. Elizo,díky za radu, nezapomenu si to vzít, to jsou věci, které dokážou velmi dovolenou pokazit.

    Mod, vždyť to byla jen řečnická odpověď :-)

    Kamio, věř mi, že kdybych nemusela, NIKDY bych do téhle akce nešla. Dnes odpoledne se to číslo nečekaně rozběhlo, telefon měl vadnou nabíječku, už je na reklamaci a pomalu se vše dává do pořádku. Já se tady vyzuřila, na to přece blogy jsou také, no ne? :-))

    Buteo, na horách platí jiná pravidla, než tady v dolině, já mám všechny operátory na dostřel, tak se musím řídit podle jiných kritérií.

    OdpovědětVymazat
  17. já mám 2operátory ze 3 tady probíraných.
    Nemám s nimi žádné potíže. vůbec žádné
    ... kruci ...
    jak já to dělám ...
    ,-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak, při změně operátora by se dala nějaká sviňárna očekávat. Co si budem povídat... Jenže já před dva a půl roky měnil v rámci kyslíků jen dobíjení na tarif. Předpokládal jsem, že to bude triviální záležitost, přeci jen, jsem tak trochu z oboru, takže mám celkem představu, jak takové přepojení probíhá. Při objednávce mě taky ujistili, že žádný výpadek nebude, jen mi přijde SMS a od té doby pojedu na nový tarif.
    Jo, houby... Večer telefon fungoval, ráno už ne. Bylo to zrovna v době, kdy byl doma nějaký šrumec a já potřeboval být na příjmu. Začal jsem nešťastně volat na O2. Mimochodem, jak se to daří vám? Mě to trvá v průměru tak hodinu, než dostanu na ucho někoho živýho. Teda, ne že by v tom byl nějaký výrazný rozdíl oproti tomu automatu, se kterým 20 minut usilovně mačkáme všechna numera na číselnici, aby mi pak tři čtvrtě hodiny hráli furt dokola nějakou odrhovačku...
    Nepochodil jsem. Nemáte šanci. Nikam se nedovoláte, nikdo nic neví, ty slípky na callcentru jen opakují fráze, co do nich nalili. Ve stavu nejvyššího zoufalství jsem se po práci vydal na pobočku, kde mi vyjevili netušenou pravdu, že starý tarif byl zrušený a nový ještě nebyl zřízený. Myslel jsem, že mě vomejou! Začal jsem se dotazovat se zvýšenou asertivitou, kdy mi ho teda ku*** zapojí a slečna s pohrdavým pohledem odsekla, že dle smlouvy mají na řešení problému 30 (slovy třicet) dní. Na to už jsem jen rezignovaně opáčil, že měsíc vážně čekat nebudu a jestli mi telefon okamžitě nezprovozní, tak ať si ho už strčí, že jdu ke konkurenci. Nevím, zda-li to pomohlo, jestli ty pipky někam hlásí zákazníky nacházející se ve stavu zvýšené nasranosti a hrozící odchodem, ale asi tak za půl hodiny mi telefon začal fungovat.
    Domnívám se, že technik prostě čekal, až toho bude mít víc, aby se nemusel pinožit po jednom čísle, vše naráz zrušil a pak zase zřídil v novém systému. A já měl holt tu smůlu, že mě při zřizování přehlídl. No, stát se to může, znám to z vlastní zkušenosti, ale následný přístup O2 k řešení problému je na zabití.
    Další veselá story následovala po dvou letech, kdy mi vypršela smlouva, leč tu si necháme na jindy. Teď, milé děti, konec pohádky, vyčistit zoubky a spinkat!

    Takže Báro, celkem Tě chápu a soucítím s Tebou!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tý jooo, to je ale dlouhý! Sem nečekal! Baruš, omlouvám se, že jsem se tak rozjel a zaplácal Ti blog. ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Vojto,dík, že jsi nezklamal, já tušila, že si spolu hezky ponadáváme :-).
    Včera pozdě odpoledne to číslo ožilo a jak jsem byla reklamovat ten mrtvý telefon, tak jsem si hned kolouškovi postěžovala, co se mi stalo s tím číslem a jeho reakce mě odrovnala:\"Tak to máte hodně štěstí, někteří na to čekají i týden.\"
    Už jsem neměla sílu nic říkat a v duchu se zasmála a začala si užívat toho neobyčejného štěstí, že se mi telefon rozběhl UŽ za dva dny :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Gombo [17],šťastný to uživatl, ale já už teď také budu. Měnit tyhle věci, to je jako měnit účet, fuj to byla taky akcička...

    OdpovědětVymazat
  22. 070809Báro, dneska je lepčejší datum. ;-))

    OdpovědětVymazat
  23. Chacha,hlavne, ze je mir a jsme zdravi!;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Wicky,však v ten den se ženil kdekdo :-)

    Lex, jo!!! Ale uplynul nějaký čas a já jsem spokojená jako želva, všechno běhá jak má!

    OdpovědětVymazat