Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 28. července 2009

Ať to nemusím všem rozesílat.

...

Včera v noci mě Seznam tak bohapustě naštval, že to byla poslední kapka k tomu, abych se s mailovou schránkou přestěhovala jinam a protože iPhonek také raději kamarádí s kvalitními servery (ňákej Seznam vůbec nezná), tak není co řešit.

Ode dneška tedy jsem na barmanka3 zavináč gmail.com

Barmanka3@seznam.cz nechám ještě chvíli dýchat, ale časem ji pošlu do kytek, ať nemám víc schránek než mailů :-)   

54 komentářů:

  1. Věc: návr na úpravu reklamního sloganu fy Seznam.cz, a.s.Seznam - nasere mě, že se neznám

    :-]

    OdpovědětVymazat
  2. Jeje, tak to Ti budu tak rok maximálně odepisovat,protože s mejlovacíma adresama to mám podobně jako s číslama, pamatuju si myslím jen dvě, z toho jedna je ta moje:-))

    OdpovědětVymazat
  3. zcr,to mě tak rozesmálo, že já tomu Seznamu snad ještě odpusím :-)))

    Mod, rok ti tu schránku klidně nechám, vždyť to je jako nic. Hele, nedávno jsme slavili Silvestra a včera mi bylo popřáno prý \"krásný konec léta a hezký podzim\". No, chápeš to? Vždyť já se byla jen 3x koupat. Loni touto dobou už jsem měla naležené hodiny u bazénu a letos ještě nic!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jo holka, jaký režim, takové počasí:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Já se pořádně vykoupala v tom Egyptě, a teď spoléhám na Řecko.

    OdpovědětVymazat
  6. jedna technickái když má gmail dobrý spamfiltr (na rozdíl od seznamácké atrapy), přece jen se to nedělá: fouknout mail adresu přímo čitelně na net, kvůli spamrobotům.
    na bloguje by šlo umístit jméno schránky jako obrázek (malý printscreen) - a neklikací bez odkazu - protože roboti skenují právě zdroják stránky.
    ne tak účinný, ale jednotušší fór by byl \"rozbít\" jméno schránky formátovacími znaky, třeba: jméno tučně, zavináč normálně, doména.com kurzívou - pro uživatele přesto zůstane řádek s adresou kopírovatelný do schránky.
    většinou se to řeší jen nahrazením zavináčového znaku slovním opisem, a zas jako neklikací.

    OdpovědětVymazat
  7. Mod,naše dovča dostává čím dál zamlženější obrysy. Musím počkat, až se vrátí zatoulaná Alex. Bulharsko striktně odmítla, ale zatím nic jiiného nenavrhla :-)

    lední brtníku, díky. Opravila jsem to dobře? Já jsem v tomhle jak Alenka v říši divů, tak takovou technickou poznámku vítám.

    OdpovědětVymazat
  8. Seznama jeho Novinky.cz nebrat!
    Jeden z mých prvních gifáčů: http://ateo.cz/i/1843/ :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bárono jo, co si v lednu zařídíš, v srpnu jako bys našla:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Teo,krásný pejsek :-)))
    Ten slogan od zcr by chtěla též nějak použít, bylo by škoda, kdyby zapadl :-)

    Mod, já kdybych si měla něco zařizovat v lednu, tak to bylo akorát tak pěkné místo na urnu někde v kolumbáriu a ne dovolená!

    OdpovědětVymazat
  11. :-) počkám, až se mi zase jednou přihodí \"Internal server error\" (nebo co to tak rádi hlásí)
    ale jinak @Teo má samozřejmě volnou ruku (uvedení autorství a tantiémy samozřejmě zřejmou samozřejmostí ;-D
    ... ale soudit se pak se Seznamem.cz, a.s. mu dovolím :-]

    OdpovědětVymazat
  12. A co ti Seznam provedl? Asi jsem nenarocny uzivatel, ale zatim jsem nemela problem, jen ty spamy chodi..

    OdpovědětVymazat
  13. [7] dobře.
    [8] pejsek má pravdu. jejich slogan by zdánlivě nebyl špatně, kdyby neplatilo: google - najdu co hledám.
    a rudoprávní novinky na seznamu, to je naprostý odpad.

    OdpovědětVymazat
  14. Sympatická adresa, píšu si, protože v hlavě neudržím. Co ti ale Seznam provedl? ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Báro,přidávám se, co Ti Seznam provedl? O Novinkách a vyhledávači nemá cenu diskutovat, ale mail na Seznamu mám už z dřevních internetových dob a celkem funguje normálně. Pravda, teď už si ho držím jen z nostalgie, moc ho nepoužívám a mám poštu přesměrovanou jinam. Ale nevím, že by mi někdy něco nedošlo nebo tak...
    Mimochodem, četla sis podmínky na Gmailu? Buď tomu špatně rozumím, nebo je to docela síla! :-(
    Jo, a kdo je vlastně barmanka jedna a dva? :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Inu, co mi Seznam udělal?Hláška: Některá z komponent neběží jsem tam měla skoro pořád, párkrát mi nečekaně sežral rozepsaný longmail a včera to dorazil, když jsem čekala na mail, který byl odeslaný 21:07 a přišel 23:07, tak jsem si řekla, že to jeho poslední škodolibý kousek a zabouchla jsem tam dveře.
    Stávalo se mi běžně, že přilítla sms \"máš tam mail\" a já čekala třeba 30 minut ze Seznamu na Seznam, no to ať se jdou bodnout!

    Vojto, nevím, kdo je barmanka 2 a 1. Napiš jim a pak nám řekni, jo? :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Vojto,co v těch podmínkách Gmailu máš na mysli?

    OdpovědětVymazat
  18. Báro,nemám teď čas to znovu celý procházet, ale před časem jsem to pročítal, páč jsem byl upozorněn z několika stran. Taky jsem uvažoval o gmailu. Jde o to, že tam mají jakousi klauzuli, že Ti mohou manipulovat s obsahem, a že co vložíš do mailu stává se automaticky jejich majetkem. Nebo něco v tom smyslu, už si to přesně nepamatuju. Možná že už to změnili, protože to bylo dost drsný...

    OdpovědětVymazat
  19. Asi se jedná o toto:
    \"11.1Autorská práva k Obsahu, jenž poskytnete, odešlete či zobrazíte ve Službách nebo jejich prostřednictvím, a veškerá jiná práva, která Vám již náleží, zůstávají Vám. Poskytnutím, odesláním nebo zobrazením obsahu udílíte společnosti Google časově neomezenou, neodvolatelnou, bezplatnou a nevýhradní licenci platnou ve všech zemích světa, která ji opravňuje reprodukovat, přizpůsobovat, upravovat, překládat, zveřejňovat, veřejně předvádět, veřejně zobrazovat a šířit jakýkoliv Obsah, který poskytnete, odešlete či zobrazíte ve Službách nebo jejich prostřednictvím. Tato licence je udílena výhradně k tomu, aby společnost Google mohla zobrazovat, šířit a propagovat Služby, a může být ve vztahu k určitým Službám odvolána jak je to stanoveno v příslušných Doplňujících podmínkách.\"

    OdpovědětVymazat
  20. Ten bod zní docela drsně, ale vzhledem k tomu, že to potenciální užití je docela striktně vymezené, nemám s tím problém. Tím spíš, že je ta služba zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  21. O.K.tak já přepisuji ději ... adresář ,-)
    dost dlouho již tomu bylo, co jsem seznam opustil ve prospěch gmail a hlásím - spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  22. [20]No, jak se to vezme. Podotýkám, že o právničině nemám žádné povědomí (ani iluze ;-) ), ale tak nějak si podle tohoto odstavce dovedu představit, že kupř. pošlu gmailem unikátní fotku a druhý den bude ve všech novinách, s podtitulkem \"Posláno pomocí Gmailu\". :-D Jojo, uznávám, je to velmi nepravděpodobné, ale stejně...

    OdpovědětVymazat
  23. Vojto, na to je snadné řešení - unikátní fotky posílat zásadně po holubovi. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vojto, Bohdane,vzhledem k tomu, že si šikovný kdekdo může vzít z mého PC co chce a kdy chce, tak mi to moc žíly nerve.

    Gombo, funguje to sqěle!

    OdpovědětVymazat
  25. Mně děsí to \" pozměňovat,věřejně předvádět\" , je to sice nepravděpodobné, ale proč něco takového riskovat?

    OdpovědětVymazat
  26. Mod,myslíš, že jinde nic takového neriskuješ? Jakmile máš někde něco na nějakém serveru, vždycky takové riziko existuje. Přijde mi to podobné jako uvádění vedlejších účinků na návodu k lékům, také tam musí dát i anomálii, která se vyskytuje jen jednou ku deseti milionům.

    OdpovědětVymazat
  27. No určitě riskuju, ale riskovat je něco úplně jiného, než dávat souhlas, že jo:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Jo,rozdíl to je! Ale ve výsledku je to stejné :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Mod: \"riskovat je něco úplně jiného, než dávat souhlas, že jo\" No veď práve! Raz dáš súhlas a už nič neriskuješ!

    OdpovědětVymazat
  30. Báro a lojzoale riskovat je přece krásné, to je adrenalin! co je proti tomu souhlas?:-)

    OdpovědětVymazat
  31. Ano!SOUHLASÍM S RISKOVÁNÍM ;-)

    OdpovědětVymazat
  32. [31] Nový adrenalinový sport - posílání gmejlů. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Bohdane,skoro jo :-)))
    A hlavně si dát pozor na překlepy ve slově \"mailování\"

    OdpovědětVymazat
  34. Bohdane, lojzo,proč se vám, ze Sharkanova, nezobrazuje korektně avatar? Já bych ho za ty leta už docela ráda jednou viděla ;-)

    OdpovědětVymazat
  35. Báro, a nemohl by ten nekorektně zobrazený avatar být způsoben tím, že žádného nemám?

    OdpovědětVymazat
  36. A u mňa je ten dôvod presne taký istý! K avataru ma proste zatiaľ nikdo nedokopal. ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. Báro.. ;-)no to je fakt! Představ si, že někomu řekneš, že s ním chceš mailovat a on dorazí k tobě malovat...s kýblem a štaflema. :-D

    OdpovědětVymazat
  38. Bohdane,to mě vůbec nenapadlo, že ho nemáš a lojzo, jakbysmet! Tak ale s tím, hoši, něco dělejte, kdo se má na ty prázdné čtverečky pořád koukat :-))

    Wicky, volám do světa: LIDI, chci si s vámi malovat! Kbelíky, štafle sebou, barvu koupím.
    Máš jěště nějaký skvělý nápad, Wicky? :-D

    OdpovědětVymazat
  39. Já mám nápad, chtěla bych se asimilovat!

    OdpovědětVymazat
  40. Báro,taky můžeš zkusit odpovědět, že jsi na \"mejdlu\"... :-D

    OdpovědětVymazat
  41. Prázdný čtvereček... To jsem prostě celý já. :)))

    OdpovědětVymazat
  42. Mod. :-))a ke komu, nebo k čemu se chceš přizpůsobovat? :-D

    OdpovědětVymazat
  43. Po čase nakouknu a tady se mění adresy a Mod se zase chce asi milovat... no tak dámy a pánové... :)))

    OdpovědětVymazat
  44. Mod,já bych se určitě asimilovala :-)

    Wicky, vzhledem k tomu, jak je v každé druhé sms \"mej se dobre\", tak jsem si zvykla a fakt se meju. Ale možná jsi myslela \"na mejdlu\" jako na mejdlu (mejdanu) a to nevím, zda by mi někdo věřil :-))

    Bohdane, tak sežeň ještě další k sobě a my si vás třeba se Sabe zahrajeme piškvorky :-D

    Ahoj Kamio, tak tě po čase tedy vítám, vidíš, jak se to zvrhává, když na to nedohlížíš :-)))

    OdpovědětVymazat
  45. Jo......Kamio, zakroč!

    OdpovědětVymazat
  46. Báro,po čase komentuju, čtu všechno. Ale je fakt, že teda moje činnosti jsou jako Koudelka, jak mlátil Kadlika: Jeden chvat střídá druhý, Koudelka vše stíhá v běhu a Koudelka, dámy a pánové, vítězí na body! :)

    Galahade, právě jsem se zakročil a málem jsme spadl na hubu... schválně zkus zakročit obě nohy! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Kamio,vždyť já vím... *chápající mile se usmívající smajlik*

    Galahade, nezlob a lešti prstýnky :-)))

    OdpovědětVymazat
  48. Já taky nemám avatar... To je asi nutná rekvizita pravého bloggera, že?
    Mám sice nápad na takový avatar, ale k realizaci jaksi nejsou lidi, kteří by měli čas...:)

    OdpovědětVymazat
  49. Já jsem sám svým avatarem. Ale upřímně, do toho čtverečku 2x2 bych se nevlezl ani náhodou. .)

    OdpovědětVymazat
  50. Ne, Chris,není to nutná výbava pravého bloggera :-).Podle mě je nutná výbava (ta nejnutnější a možná i jediná) mít co sdělit, dát tomu čtivou formu, hlavu a patu. Pokud je to něčím přínosné, tím líp a to ty splňuješ mírou vrchovatou, takže buď v klidu, až jednou dojde i na nedůležitý avatar, my budeme už při jeho letmém zahlédnutí vědět, že si zase přečteme něco zajímavého.

    Bohdane, mě zmátlo to, že je tam vždy ten čtvereček. Podívej na Chris, ona avatar též nemá a není tam ani ten čtvereček. Asi budeš mít pravdu, že jsi sám svým avatarem, proč by tam jinak ten čtvereček byl :-)

    OdpovědětVymazat
  51. taky bych to sem nedavala takhle verejne, budes mit schranku plnou spamu. Prece tu mas funkci vzkazu kdyz nekdo koho neznas potrebuje....a tem co v adresari mejlu mas stacilo poslat hromadnej mejl

    OdpovědětVymazat
  52. Vždyť Seznam.cz je dobrýUdivuje mě naštvanost na Seznam.cz, mám u něj schránku už od prvních dnů, kdy ji začal nabízet, a dosud žádný problém, ťuk, ťuk, ťuk. Ani spamy mi tam nijak moc nechodí, tedy ne tak, aby mě to rozčilovalo. Asi to bude kus od kusu, jako je to ostatně se vším... :-)

    OdpovědětVymazat
  53. [51]No jo, spoon, ale to bychom potom přišli o tuhle zajímavou diskusi. :)

    OdpovědětVymazat
  54. Spoon,je to částečně i proto, že jsem o hodně kontaktů díky Seznamu přišla. Můj hromadný mail by měl v tuhle chvíli asi 10 adresátů.

    Kutile, zaklepej to velikým kladivem, i já jsem byla dlouho spokojená, ale pak to začalo najednou haprovat, že to přesáhlo mé hranice tolerance.

    Bohdane :-)))

    OdpovědětVymazat