Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

sobota 14. února 2009

Věci se dějí

a bylo jich na mě najednou moc, až příliš.

Na tomto blogu právě probíhá proces technické a duševní rekonstrukce, prosím na nějaký čas o strpení :)

50 komentářů:

  1. Já jsem se docela lekl, když mě čtečka přesměrovala na hlavní stránku místo na tvůj blog...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda,že jsi nezmizela :-) Nebýt celkem šílené konstelace u mě, už bych s Tebou dávno mluvila, co je. Hodně štěstí v \"nových začátcích\"..

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem se vyděsil! Že i má nejoblíbenější barmanka má zaječí úmysly :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stačilo vymazat obsah. Zůstal by tady fotogeničtější stav počítadla jako prakticky nejdůležitější součásti blogů logů gů ů ... :p

    OdpovědětVymazat
  5. Želám úspešnú rekonštrukciu a rekonvalescenciu!

    OdpovědětVymazat
  6. No já to mám tak, že dlouho měřím a pak až řežu. Dlouho měřit, to u mne znamená cca 5-6 let, výjimečně 3:-), ale jak to pak uřežu, tak du:-)

    OdpovědětVymazat
  7. sunfreedom,to, kam tě to hodilo teď to není o nic lepší.

    Sabe, díky :)

    Wu, to nebyly zaječí úmysly, to byly kamkadzí úmysly.

    Teo, nestačilo! Ani nevíš, jak mi ta nula na počítadle dělala dobře. Nic předtím nebylo...

    lojzo, nic rychlého to nebude.

    Mod, já uřezala a znovu zasadila. Teď snad dříve vyraší sem tam lísteček, než aby to uschlo.

    OdpovědětVymazat
  8. \"nic rychlého to nebude\" - no to dúfam! Práce kvapná, málo platná! (povzbudivý žmurk)

    OdpovědětVymazat
  9. Je fajn být zase v baru;)

    OdpovědětVymazat
  10. no já se taky vyděsil, už už jsem chtěl lakovat, totiž emajlovat...

    OdpovědětVymazat
  11. Báro,poslušně hlásím, že už jsem tu znova taky. Tohle nám prosím pěkně nedělej!
    Drž se!
    (Krom toho, musel bych vymazat všechny odkazy na \"Barmanku\", které mám na každé stránce svého webu - sákryš, víš co je to práce??? :-P ;-) )

    OdpovědětVymazat
  12. Hurá, žádné zprávy - špatné zprávy!

    OdpovědětVymazat
  13. hele, nějakej novej bložínek :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Baro,je moc fajn, ze jsi zpatky! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. děkuji vám :)lexulko, \"zpátky\" je zatím silný výraz, dokud nepřejdou všechny důvody pro které jsem musela zmizet, bude tady viset jen tahle má prosba o posečkání, jako sdělení, že se vrátit chci, až to bude možné.

    OdpovědětVymazat
  16. baro, to nevadi, lepsi je, kdyz clovek aspon takhle vi, ze jsi, nez kdyz zmizis uplne. ja jsem si uvedomila, ze vlastne kdyz takhle zmizis, uz o tobe mozna nikdy neuslysim, protoze ani nevim kdo jsi, kde jsi a nemam ani zadny kontakt... tak uz to nemaz, jo?

    OdpovědětVymazat
  17. Tak si pockame:-)a at to dobre dopadne!

    OdpovědětVymazat
  18. No, hurá, čím víc je to tajemnější, tím víc jsem zvědavější... blogování je droga :)

    OdpovědětVymazat
  19. zuzi,nic tajemného, tady nejsou Stínadla :)
    Normální věc, co může potkat každého blogera, který nese na trh svoji kůži.
    Howgh :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám zásadní požadavek! chtěla bych sem prosím vrátit ten hrneček, ten mi udělal vždycky radost, ani sem nemusela nic číst!:-))

    OdpovědětVymazat
  21. Ááááá sakra!Ten skončil také v pekle, zkusím, zda ho nemá Vojta...

    OdpovědětVymazat
  22. Diky, Baro za navrat,tohle je zatim prvni a nejlepsi darek k mojim dnesnim narozkam. Super prekvapeni! ;o)

    OdpovědětVymazat
  23. Mod,hrnek se našel :)

    Oby, přeji všechno nejlepší a kdyby to šlo, posílám virtuální kytičku, hezky to oslavte :-) !!!

    OdpovědětVymazat
  24. No vida, stačí poprosit:-)))

    OŽ taky všechno nejlepčí!!!:o)

    OdpovědětVymazat
  25. hrnecek ma pozitivni usmev - vymen bar za kavarnu, nejlepe bejby friendly - tech neni nikdy dost :)) xxx

    OdpovědětVymazat
  26. Nejdřív jsem si myslelaa) že jsem udělala nějakou chybu na mém PC a mačkala blbě, když mně to házelo na hlavní stránku.
    b) po vysvětlení, že odříznout a regeneraci jsem přemýšlela, že by co od čeho a kam, v soukromí či ve webácké komunitě
    c) když vidím stejný hrnek, stejný název, tak si myslím, že web za to nemůže
    d)takže se asi děje nějaká rekonstrukce doma, tak ať to má pozitivní konce

    Díky za návrat, přesně jako pája-ostrovanka : neznám, ale chybělo by mi to, docela,!! Nemusíš až tak často, hlavně někdy a ne nikdy!
    Mám teď říkat Baruško, když jsi tak mlaďoučká???

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Báro,teď jsem telefonovala s kamoškou, sdělily jsme si zážitky posledních dnů, týdnů, měsíců, a zjistila jsem, že je to u víc lidí o tom samém, co u Tebe, u mě, že ti nestojí za nic. Odpustím si spekulace o tom, proč, hlavně hurá z toho ven :-)
    Oby, taky se přidávám k přáním a přeju pěkný nejen tento den a vše dobré..

    OdpovědětVymazat
  28. Oprava:že to (ne ti) nestojí za nic..

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Báro,at se deje cokoliv-jsem rada,ze Te zase vidim ,me se vazne styskalo :-)))

    OdpovědětVymazat
  30. tyjo.. nekolik dni jsem trpelive klikala na adresu Tveho blogu s nadeji, ze se zase objevi :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Blahopřejuk vítězství v soutěži Chucpe Open! ;)

    OdpovědětVymazat
  32. mně se taky stýskalo, vítej zpátky.

    OdpovědětVymazat
  33. no to jsem měla štěstí, že jsem byla páru dnů pryč a že v mezičase jsem klikla jen jednou a když mě to hodilo na hlavní stránku, nepřikládala jsem tomu jiný význam, než že něco píšeš a zrovna se to ukládá a tak se mi nic nezobrazuje. Někdy je lepší být počítačově méně gramotná! I když do komentářů píšu málokdy, stýskalo by se mi moc...

    OdpovědětVymazat
  34. Ráda vás tady vidím :)@Teo, díky moc, už se těším na další tvé obrázky!

    OdpovědětVymazat
  35. Tak jak Báro (a Kamio..)oslavime to spoluvítězství v Chucpe Open?:-))

    OdpovědětVymazat
  36. Báro,nejdřív jsem myslela, že jde o výpadek, pak mi to až došlo... hele, to už nedělej nebo alespoň ne bez předchozího upozornění nebo tak něčeho prosím. A jsem mooooc ráda, že jsi zpátky, kam bych jinak chodila na bar pokecat? ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Taky bych nerada, kdybys zmizela úplně... Ráda tě čtu. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Báro,my počkáme, hlavně buď v pohodě...

    OdpovědětVymazat
  39. Báro,jsem ráda, že ses vrátila. Bylo mi líto, že jsi zmizela, ale klikala jsem na odkaz na tvůj blog v naději, že se zase objevíš. Díky žes mě nezklamala. Přeji ti všechno dobré.

    OdpovědětVymazat
  40. Henry, díky!felixo, ještě jsem hodně v rekonvalescenci, ale snad to nějak půjde. Díky, žes klikala :)

    OdpovědětVymazat
  41. No vidíš, už je to více než dva roky. A co se za tu dobu všechno stalo! :-)
    Mám ohromnou chuť koupit ti růži... :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Mikine,to určitě můžeš, růže od tebe mě potěší vždycky :-). Změnilo se toho dost, potvrdilo se mi, že když za něčím jdu a něco chci, osud mi nahrává až neskutečně. :-)

    OdpovědětVymazat