Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 4. ledna 2009

Co si myslíš,

že si myslí, co tady děláme?

Tuhle otázku mi položila Alex, když se jí zdálo, že je za sousedovými záclonami jaksi živo.
Jsme sice částečně kryty vánočním stromečkem, ale i tak, musí to být asi pěkné divadlo.

Když jsem si tady kdysi stěžovala, že sice bydlíme naproti sobě už tolik let a přitom se vůbec neznáme, nezměnilo se od té doby vůbec nic. Seznamovací kafe se nekonalo a asi konat nikdy nebude, jen párkrát jsem si dala na plese kotel s jedním z jeho synů a tím to hasne.
Jo, a jednou jsem u něj byla pro med.

A najednou tohle, taková změna našeho nudného neměnného okna!

Co se stalo?

Ježíšek nám naložil taneční podložku. Nevěřila bych, co se může stát se dvěma, předtím docela normálníma bytostma, když je chytne soutěživost a hravost.
Skáčeme tady už třetí večer, strženy rychlými rytmy a šílenými kroky, vyskákané z podoby, udýchané, zpocené, rozesmáté, úplně hotové.
Kdo nezažil, nepochopí a věřím, že na nás musí být z protějších oken boží pohled.
Ovšem zatahovat nebudeme, všichni bychom přišli o kus legrace! 

19 komentářů:

  1. Hoodne vesele :-))Tedy me to pripomelo jednu historku,kdy moje draha pritelkyne chodila po byte(velmi honosna vila ve Strasnicich) a naproti ji pozoroval nahaty pan..A ja ji rikam\" Cos delala?\" Ona\"Svlikla jsem se taky,on byl chudacek tak nahatej a sam\" :oDTolik k nezatahnutym oknum :-)))))),obcas je za nimi velmi veselo.p.s:koukala jsem na Tanecni podlozku,prima vec--co na to Destruktor?:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Cheorchio,to se ani neptej!!! Skáče s námi a zlobí se, když ho tam nenecháme dělat, co by chtěl. Proto využíváme večery, kdy se nám tam, chudáček nemotora, neplete.Kamarádka je velmi nekonvenční, cha chááá!

    OdpovědětVymazat
  3. Bára a Alex tančící na taneční podložce v nedbalkách.Hmmmmmmm.Nepronajímá soused pokojíček? :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Motoneználku,nevím, jak je to s pronájmem pokojíčku, ale dozajista vím, že při pohledu na nás by nezůstalo jediné oko suché!Skoro si troufám tvrdit, že sešlosti s přáteli nabydou tímto zcela jiný rozměr :-)))))

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si, že si myslí, že si myslíte, že se dívají a chcete, aby si něco mysleli:)

    OdpovědětVymazat
  6. Kamio,v podstatě je mi jedno, co si kdo myslí, hlavně, když se vyblbneme. A až si budu myslet, že si myslí něco, co nechceme, aby si mysleli, půjdou žaluzie dolů :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, ano, žaluziemi dolů rozhodně odstraníte riziko, že si budou myslet, co nechcete, aby si mysleli:-i :))))

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé a já myslela, že na odkazu bude hopsat Bára a Alex ;O) No nevadí, fantazii mám bujnou....Cheorchia: kamoška dost dobrá!

    OdpovědětVymazat
  9. To je právě onoMají napětí a dohadují se, co to tam vlastně děláte.Žaluziemi dolů, napnelismus sice zůstane, ale přímá spoluúčast skončí. Já by dal pryč i záclony, tak na holandský způsob a bylo by po napnelismu a zábava by byla odvislá pouze od ústroje tančících.

    OdpovědětVymazat
  10. Kamio,no jasně :-iZatáhneme žaluzie a oni si nebudou mít CO myslet..he?Abu, než dosáhneme šikovnosti toho pětiletého Japončíka, tak se ještě něco naskáčeme.Buteo, nechceme nikoho napínat, to vše vzniklo tak spontánně...

    OdpovědětVymazat
  11. Báro,vidím prima shodu, i u nás Ježíšek přišel s něčím podobným, jenže jsme se k tomu ještě nedostali, díky za připomenutí.. Měli jste k tomu český překlad?

    OdpovědětVymazat
  12. Sabe,český překlad u toho byl, na rozdíl od \"vibrační plošiny\" za 12 litrů, kde se s něčím podobným Copmex neobtěžoval, takže stále ještě neumím zapnout bodystat, neb čínština není jazykem, který bych zvládala! Zatím jsem pracně rozvibrovala tři programy formou pokus omyl :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Aha,tak to jsem v klidu :-) Nechávám totiž spuštění na manželovi, protože tomu moc nerozumím, a čekám, až bude vhodný okamžik. To víš, není nad to, když se cholerikovi něco nedaří dle jeho představ. Ale dám vědět, jak to dopadlo..

    OdpovědětVymazat
  14. Teda Báro,líběj vodpustit vašnosti, ale to je ukrutná 3,14čovina! :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Sabe,opravdu si mohu představit, jak vy dva doma hopsáte na taneční podložce?!Ha haaaaaaaaaaaaa :)))))))))))Vojto, díky, nezklamal jsi mě. Poslední člověk na světě, kterého si dovedu představit, že by něco takového chtěl pořídit je pan Vojta Š. :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Báro,na úvod by mi stačilo, kdyby to drahá polovička nějak zprovoznila. Hopsat bych už pak mohla aj sama, ale myslím, že až to pochopí naše holky, budu mít smůlu...

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle mi nedělejČtu si tvůj blog v práci a začala jsem se chechtat nahlas :o)

    OdpovědětVymazat
  18. Sabe,na to nemusíš čekat, vrzni CD do mechaniky, ono se to nainstaluje a pak jen podložku do USB portu a můžete křepčit. V létě dáme soutěž :-)Lenko, tak sorry :-)))A dneska to přišlo. Zametáme sníh, já na jedné straně ulice, sousedův syn na druhé straně. Chvilku jsme metli v tichosti, ale ta jeho otázka musela přijít... tak jsem mu to vysvětlila a pozvala ho na čumendu, až bude Alex doma. To jsem si mohla dovolit, mysím, že stejně nepřijde :)

    OdpovědětVymazat
  19. A nemyslel si že šlapete zelí, to bys ho mohla nechat při tom, škoda. Ale vypsat soutěž v ulici můžeš. Vnučka to má a perou se o to všichni co přijdou.

    OdpovědětVymazat