Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 28. prosince 2008

Silvestr,

budiž pestr!

Zítra odlétám z Ruzyně směr Řím.

$$OBR382572$$
 
Stále jsem přemýšlela, co se Silvestrem, ale tahle varianta mi přišla jako hodně atraktivní. Inspirovala jsem se u Petra, který si to již užil a neváhala jsem ani chviličku.
Dvě hodiny letu a Věčné město mě přivítá určitě příjemným počasím, vždyť zimní teploty jsou zde vždy nad nulou.
Těším se jako malá, že na vlastní oči uvidím vatikánské památky, projdu se po Svatopetrském náměstí, tolikrát viděném v televizi, hlava se mi zatočí při pohledu na fresky v Sixtinské kapli...
Se šampaňským v ruce obejít fontánu di Trevi a pak zajít do té maličké čajovny vlevo od Španělských schodů, kde vlídný personál umí vykouzlit voňavý nápoj i ve čtyři ráno.
Ubytování ve čtyřhvězdičkovém hotelu Regent ve čtvrti Parioli, v ulici kde je na pár metrech množství bister, kaváren a hospůdek, stačí vejít a dopřát si, co člověka napadne. Dražší než v Praze to nebude.
Prohlídka města s průvodcem nebo bez, záleží jen na mě, jak se rozhodnu.
Domů odlétáme 1.ledna večer, ve 23 hodin jsme v Praze.

Tak Báro, konec snění, pěkně se prober!
Já vím dobře, že poslední dva roky jsou Silvestry jeden horší než druhý a stále nějak více slyším, jak si někdo plánuje k silvestrovské večeři dva prášky na spaní. Doplněno špunty do uší, skvělá kombinace.
Nebudu sedět v přetopeném obýváku před blbými jednohubkami vlastní výroby a posrkávat víno.
Ovšem ani nečekám, že se do dvou dnů stane zázrak a spadne mi do klína nějaká atraktivní pozvánka.
Budu se k tomu muset postavit nějak aktivně.
Ne, Řím to letos nebude, Paříž mi v létě bohatě stačila. Musím zalovit v tuzemských vodách a třeba se něco povede, zatím to nechci zakřiknout, dva nápady mi straší v hlavě...uvidíme a pak dám vědět.
Snad jste na tom v téhle chvíli lépe a nemáte k tomu organizovanému veselí na konci roku takovou averzi jako já. 

26 komentářů:

  1. Báro klídek, neposereme se bez Tebe.Ty opravdu nemáš chybu.Jsi skvělá a tak piš dál.Ciao

    OdpovědětVymazat
  2. já plánuju už kolikátým rokem, že se sbalím a někam zmizím pokud možno ještě před Vánoci a vrátím se až na nový rok, jestli vůbec... tak ať vyjde alespoň to tuzemsko a těším se na další psaní v dalším roce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Napadlo mě něco blbého v tom smyslu, že pořád lepší cokoliv, než do Ruzyně:))Silvestr letos budu trávit na Ostravici (kdeže loňské štramberské sněhy jsou) s cca desetihlavou grupou o půl-generaci mladších lidí, zaplaťpánbu tam budou alespoň tři, co mají lehce přes třicet... :))Příští rok možná zkusím oficiální ohňostroj v centru města (Ostravy, ne Říma), ten jsem zatím nikdy neviděl, já patriot.

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož jsem hodná dcera,tak jsem své milé věčně optimistické :-) mamince nabídla, že o silvestru pohlídám Štěpánka a ať někam vyrazí, pozvánky posílejte na její email ;-DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Buteo,škoda, v nadcházející krizi potřebují podpořit i výrobci toaletního papíru!Sedmi, já tohle říkám už mnoho let, už už to vypadalo, že to půjde, ale plány mi zkřížil ten malý nezbeda. Tak bude zase na čas utrum, babička by to nepřežila :-/Kamio, nejsem inspirována filmem Terminál :-D. Přeji, ať se to na Ostravici vydaří, ale to půjde. Kde jsi ty, nemůže být neveselo!ALEX!!! Nepleť si můj blog s pořadem Chcete mě!!! Ale jsi milá, díky za hlídání, zatím se neví, zda bude potřeba..

    OdpovědětVymazat
  6. Před blbými jednohubkami vlastní výroby(a chlebíčky!!!) v obýváku rozhodně sedět BUDU! Obklopeni nejbližšími - to je pro nás ideální Silvestr :) Nějaký pěkný film se v domácím archivu jistě najde.Mimo domov jsme S.trávili loni. Nebylo to špatné, ale doma je doma.To víš, proti gustu ...Tak ať Ti vyjde ten Tvůj podle Tvého gusta.

    OdpovědětVymazat
  7. Nový rok se zmrzlýma spolubláznamaa s pár (desítkama) kiláků v nohách bys mohla vítat v našich končinách.. už x let tu pár šílenců jde dva dny přes pár vršků na nejvyšší z nich.. a tam slaví.. osobní zkušenost nemám, páč chybí hlídání mrňat, ale jistě bys měla silné zážitky :-) Předpokládám, že vybereš civilizovanější prostředí a přeju pohodu, ať budeš kdekoli.

    OdpovědětVymazat
  8. Silvestry nejak moc nemusim,jsem vzdycky takova smutna...Kdybych si mohla vybrat-letim smer Karibik,po priletu welcome drink a cely pobyt k ruce \"strasnerychleho \" barmana :-)Predstava jak se na Novy Rok koupu ve slane vode je alespon pro me vrcholem konce roku.Snad jsem Te alespon malinko inspirovala :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Gombo,nevím, kolik Silvestrů jsi takto strávil, já asi tak 20!!! a věř mi, že mi to dokonale stačilo. Ale umím si představit, že by se tenhle můj názor změnil, kdybych si směla vybrat, kdo by mohl sedět na sedačce vedle mě! To by i blbé jednohubky mohly chutnat skvěle :-DSabe, ty jsi šílená! Že ty chceš, abych si svého fotelového Silvestra začala vážit?! Ještě chvíli mi popisuj tu noční mrazivou hřebenovou túru a budu šťastná, že mám možnost pochrapovat u televize se zapnutou Novou (ááááá... největší sadistická hrůza).

    OdpovědětVymazat
  10. Cheorchio,jako inspirace super. Možná začnu tím, že si do vany na Silvestra nasypu něco soli z Mrtvého moře :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Skoda, ze to nemas opacne. Ze kurzivou nebyla psana ta druha cast a myslena jako sen a ta horni cast, ze naopak neni skutecnost. Ale nakonec, Silvestr je jako kazdy jiny den, s tim Rimem si to muzes vyhahradit kdykoli jindy.

    OdpovědětVymazat
  12. Báro,letos se tam chystá jeden náš \"letní\" brigádník, tak doufám, že se podělí o zážitky.. dám vědět. Jinak jsem něco takového absolvovala jen v jednonočním podání a bez Silvestra před pár lety, šlo se nočními lesy 30 km - bylo to lepší než dosud zkoušené změněné stavy vědomí :-) No snad neskončíš u Novy! Já ani nemůžu, protože tv nemáme :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Báro[9] většinu ,-)Ale to bude tou společností, jak jsi správně postřehla :)

    OdpovědětVymazat
  14. Na to, aby jednohubky chutnaly skvěle, ovšem netřeba, aby byl Silvestr:))

    OdpovědětVymazat
  15. no muj nazor na organizovane koncoroční veselí změnil az muj muz. Poprve se tedy tesim. soukroma party. bazen, Dj, papanicko, alkoholicek.. :-) tak uvidime....

    OdpovědětVymazat
  16. No co co,ja kuprikladu na silvestra makam... Klidopido bych brala domaci jednohubky, p*del ve fotelu a program na Nove. ;o)

    OdpovědětVymazat
  17. ***Báro, krásné je Tvé snění, celkem živě si to představuji. *****

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já také ještě nevím ...

    OdpovědětVymazat
  19. Kharmino,to na mě tak vyskočila z výlohy jedna z nabídek cestovky, pár dní mi to leželo v hlavě, ale pak jsem došla k názoru, že dokud je Destruktor takhle malý, musím ještě nějaký čas počkat, ony mi snad takové zážitky nikam neutečou... aspoň doufám.Sabe, také jsme jednou takhle trávili Silvestra, to jsou noci, na které se nezapomíná. Jen musí být bezvětrné počasí, jinak je to očistec. Nám to vyšlo a bylo to super.Mod, to joooo! Skvělé jednohubky se hodí celoročně, dokonce se občas přistihnu, že mě baví se s tím piplat a vymýšlet různé varianty. *mlsný mrk*Blondýno, to mě rozesmálo! Prý \"alkoholíček\"... :-D Tak to bych se též těšila.

    OdpovědětVymazat
  20. OŽ,tak ať ti to v práci rychle uteče. Dost lidí maká a nějakého Silvestra si vůbec nepřipouští. Já makala několik let po sobě, dělali jsme Silvestry u nás na baru. Ale teď už se do toho nikomu nechce.Chipmunku, díky ***Zuzi, no mě už se začalo cosi rýsovat, nerada bych zakřikla, pak podám hlášení :-)

    OdpovědětVymazat
  21. To urcite neutece. Pokud je nekdo destruktor, tak by se ta destrukce nejspise projevila i pokud jde o realizovani silvestrovskeho morskeho snu. V kazdem preji po cely rok 2009 pekne slozene a urovnane uhli :)

    OdpovědětVymazat
  22. Kharmino,vím, jak to myslíš a v roce 2009 si míním urovnat i jiné věci, než jen uhlí, snad se povede. Hezký avatar :-)

    OdpovědětVymazat
  23. No Báro,averzi mam podobnou. ani mi nevadi o silvestrovskem dni klijanko zarezavani v kolbence do pozdnich vecernich hodin;-)tak si to dneska pekne uzij!! lex

    OdpovědětVymazat
  24. Já se připojuji, hezky si to užij, ať ti to vyjde!

    OdpovědětVymazat
  25. lexulko,zuzi,trochu se zpožděním musím říci, že nakonec Silvestr dopadl dobře, díky :-)Kharmino, to mě těší!

    OdpovědětVymazat