Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

sobota 27. prosince 2008

Průřez posledními dny

jen tak obrázkově.

21. mě uvítala v kotelně obrovská kaluž. Praskl kotel na dřevoplyn. Po 15ti letech provozu na to měl asi nárok. Jediné pozitivum z této události bude pár stovek korun, co dostane můj muž ve sběrných surovinách, až tam jeho mrtvolu pojede prodat. Poté k takto získané sumě přidá asi tak 40 tisíc a může si koupit nový.

22. bylo hnusně, pršelo a nám dovezli uhlí. Kotel na uhlí naštěstí celá léta trpělivě čekal. Jeho chvíle byla zde. Než se podařilo tu hromadu černých šutrů dostat do kotelny, změnil se náš pes i Destruktor k nepoznání. Naštěstí jsou oba omyvatelní.

$$OBR382325$$

23. jsem 2 hodiny balila dárky a aby mi z toho nehráblo, vyrazili jsem odpoledne bruslit. Mazlíka nesmírně uchválily sklápěcí sedačky zimního stadionu.

$$OBR382326$$

Jeho seznámení s ledem byla groteska pro všechny diváky.

$$OBR382327$$

24. dopoledne nás navštívil dlouholetý rodinný přítel. Upekl nám rybu. Pochyboval by snad někdo o tom, že je vojákem z povolání?

$$OBR382330$$

24. večer jsme rozbalili to, co jsem předtím tak pracně zabalila. Při spatření stromečku Štěpánek hýkal nadšením, brnkal do ozdob a nahlas se smál. V tu chvíli jsem začal  mít pocit, že všechno to blbnutí stálo za to.

$$OBR382328$$

25. jsme prožili hezké chvilky u známých a druhý vánoční stromeček již nechal Destruktora v klidu, ale veliké auto, které ho tam čekalo, ho uvedlo do stavu naprosté euforie.

$$OBR382329$$

26. jsme lenili, dožírali zbytky a kochali se dárky. Veliké auto se rozpadlo, plyšový krteček má čumáček, který se dá bezvadně žužlat, griotka zákeřně zabalená do krabice od žehličky na vlasy je dobrá s vodkou a Alexin nový mobil čtyřikrát denně mění barvu a nikdo nevíme proč.

  

23 komentářů:

  1. Destruktor je strasne krasnej :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Cheorchio,a pracovitej :-))))))))))))).To uhlí mu šlo od ruky!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se hrabalana Tvym blogu a nasla jednu strasne krasnou fotku..Alex v cervenych satech a Miminko jak spinka :-)(30.07.2007Našla jsem je, jak spolu usnuli.)Mas moc krasne deti a Alex vypada jako dáma.

    OdpovědětVymazat
  4. Janeo,s tímhle oblečkem byla legrace na Alexiné promoci. Ty kalhoty jsou černé rifle, ale o číslo větší, než by bylo vhodné a jak neměl kšandy, tam mu celou tu slavnou chvíli (a po zbytek dne též) apartně vykukovala plenka. Měla jsem soucit a nevyfotila to, aby neměl v dospělosti trauma :-) Cheorchio, naštěstí se to povedlo a Alex je opravdu dáma. Nějak to \"nasála\" s mateřským mlékem, protože už jako malá holčička měla okamžiky, kdy se uměla chovat zcela přirozeně na úrovni. Což ovšem nijak nevylučuje chvíle, kdy jako otrlá zdravotní sestra vesele žertuje o natržené prdeli :-)) P.S. Tu fotku mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Zato Štěpánkovo \"seznámení s ledem\" mu žádné trauma nezpůsobí;-i Paráda. Někdy obrázky vydají za tisíc slov a tyhle jsou fakt skvělé. Když jsou na to objekty, jde to samo... Viď? ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kamio,já myslím, že trauma nebude, on se řehtal jako kůň, jak se mu rozjížděly nožičky. Představ, i i brusličky \"two line\" dělají až od čísla 29 (máme teď 22). Kdo si to pak kupuje?!?Ten včerejší jeho svátek mě jaksi dojímal...

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, svátky občas dojmou. Dneska je Žanety...

    OdpovědětVymazat
  8. Noo,vzpomněla jsem. Někdy mě ten Seznam s tímhle štve. Ale jindy jsme mu vděčná, že připomene.

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, už se taky moc těším na Vánoce s dětmi.. zatím si děláme Vánoce jen pro sebe, ale myslím, že s dětmi zase získají KOUZLO...

    OdpovědětVymazat
  10. Ty máš omyvatelné dítě?Já myslel, že se to vždycky sloupne samo ,-) po 2 centimetrech nánosu.Nakonec - po griotce s vodkou to asi bude jedno, viď ,-)

    OdpovědětVymazat
  11. Takové pohodovévánoční čtení. Hezké obrázky a přívětivý komentář. Ráno jsme se sousedkou vyprovodili k hranicím komplet rodiny, zatopil jsem si v starém domečku a do Silvestra nevylezu a budu si konečně číst nedotčené Nationaly a s nikým nebudu komunikovat.No, malý komentík na hezký příspěvek, jako tento musím přilepit. Jinak na shledanou v příštím roce a snad jednou i v lepších časech /přitom mě nic nechybí a nemůžu si vůbec na nic stěžovat /.Hezké poslední dny roku Tobě i Tvým nejbližším. Děcka se Ti povedly, všecka čest.

    OdpovědětVymazat
  12. Billy,tak aby to vydrželo :-)))Blondýnko, s dětmi je to kouzelná hra. A já si hraju moc ráda, baví mě to :-).Gombo, to ještě přijde s věkem, že budu Destruktora \"olupovat\" :-D. Teď je ještě malinký a zcela v moci čistotné matky. Čistotné dokonce i po G+V, drzý Gombo :-D.Buteo, poslední dny roku budou náročné, Alex rozhodla, že do Nového roku musím udělat ještě kupu věcí, aby bylo od 1.1. pár věcí lepších, prý \"jak na Nový rok, tak po celý rok.\" Pokusím se jí to splnit, když je tak povedené dítě :-).Ať se ti též hezky v domečku vegetí!

    OdpovědětVymazat
  13. Telegraficky k fotkám,Destruktor maká jako barevný a tak se nediv že pak barevný i byl.Sklápěcí sedačky miluju dodnes i já.Alex to sluší a u Destruktora pozor na pády dozadu.Předpokládám že kamarád voják je u chemiků.Přesně takhle obírám ze stromku čokoládu ale nenchám se u toho nachytat.Auto na střeše ale řidič s ůsměvem tak asi to má sjednaný u české.

    OdpovědětVymazat
  14. tak ať pohoda trvá i v tom dalším roce (ale to se u vás ani nebojím ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Bože, Motoneználku,to je nejdelší komentář, jaký jsem od tebe dostala :-)).K vojákovi bych jen dodala, že je to řidič frtulníku, zelené bábovky bych se bála, kdyby mi ji poslal zcr.To auto je bohužel největší drek, jaký se mi dostal za posledních 5 let do ruky. Během jednoho dne se na něm rozpadlo úplně všechno, aniž by se mu Destruktor věnoval intenzivněji než jiným hračkám. Ještěže není na leasing!

    OdpovědětVymazat
  16. tomu rozumim. myslim, ze by me to taky bavilo... (double mrk)

    OdpovědětVymazat
  17. sedmi,když si poručím i pohoda bude!Galahade, vyřídím :-)Blondýno, všechno má svůj vývoj, i Vánoce ve dvou jsou na začátku strašně pěkné. Co si budeme povídat, že? ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Mod,někdy to tak je, že jsem občas naměkko. Ale to můžu přiznat jenom tady na blogu, tady se to nikdo nedozví :-)

    OdpovědětVymazat
  19. no nemuzu si stezovat. Vanoce ve dvou jsou krasne moc. Jen se tesim na to, az znovu ziskaj to \"detske\" kouzlo...

    OdpovědětVymazat