Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 18. prosince 2008

Co máte na ledničce?

Já pěkný chaos, ale je to praktické.

Už je to tady zase, čím víc práce se na mě vrší, tím větší kraviny dělám a vymýšlím. Včera jsem si přerovnávala složenky magnetem prsknuté na ledničku a napadlo mě, zda jen já jsem takový hajdalák, nebo nás je víc.
Ano, mám hezkou nástěnku v pracovně, ale tam mám jen firemní věci, termíny, úkoly a kontakty, vedené stylem vrchní sestry Huňkové, ale domácí nástěnkou se stala lednička.
Vyvinulo se to tak nějak samo až poslední dobou, že byla potřeba mít na očích různé věci a zároveň mimo všetečné ručky malého bandity.
Panensky prázdná, bílá plocha té velké plechové almary k tomu sama vybízela.
Zejména, když Destruktor dostal veliké magnety - zvířátka a chodíval si s nimi na ledničku, do nižší zóny hrát, najednou ta kastle ožila a dnes si to bez ní neumím představit.
Zepředu dávám pohledy, co mi přijdou a je mi líto je hned někam založit, ráda na ně mrknu i za měsíc, za dva.
Na pravobok, kam je méně vidět, klapu záručáky od bot, to je taková sezóní věc, která se pak vyhodí po ošlapání i s dotyčnými botami. Jo a taky je tam plánovací kalendář, kam píšu rodinné akce, aly měli všichni přehled, kdy po mě nemají nic chtít, protože tam nebudu.
Levobok je důležitější, tam bydlí složenky, inkaso a jídelníček na aktuální týden, protože jídlo si necháváme vozit ze školní jídelny, vaří tam skvěle a za 49 Kč se najím já i mrňousek. Někdy i Kimba, když jsou játra nebo krupicová kaše.
A to je celé. Jak to máte vy?
Úmyslně ten dotaz na nikoho nehážu adresně, kdo chce, ať popíše, či vyfotí, ráda se mrknu.
$$OBR381238$$
$$OBR381239$$
$$OBR381240$$

32 komentářů:

  1. LedničkaAhoj, mno, já mám ledničku hned vedle sporáku, takže levobok je nutné neustále otírat od mastnoty, takže tam nemagnetkuji, ale na pravoboku se ukládají účty a stav florbalu (týmu, kde hraje můj manžel). No a přední strana je tak akorát pro děti - samé magnety z Kostíků a tak podobně, prostě tam snad není jediné volné místečko, také toho ratolesti, jenž k nám chodí na návštěvu náležitě využívají :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hezké využití prostoru. my bohužel máme úkou kuchyň a tak není místo na stání před ledničkou a zkoumání povinností, takže se taková ledničková nástěnka u nás nikdy moc neuchytila.

    OdpovědětVymazat
  3. Pravobok je u zdi,tak na nem nic. Na levoboku jsou skolni kalendare a rozvrhy hodin; na predni casti rodinny kalendar, kde se znaci navsteva zubare a podobne kraviny, blocek prazdnych nakupnich listku, zrcadylko, v dolni casti pismenkove magnety pro deti. Slozenky tu k placeni nepouzivame, tak ty tam nejsou. Videt ji radej nechtej... ;op

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Baru, tady to máš ;-) http://gleep.bloguje.cz...nicce.php

    OdpovědětVymazat
  5. Báro,ty ses nám nějak rozjela! Dyk to nestíhám ani číst... ;-)Na ledničce ničehož nemám. Jednak je malinká, takže by se toho na ní stejnak moc nevešlo, druhak nemám ty magnety. Všechny mi nějak přišly poněkud kýčovité. Ale pravdou jest, že jsem se po nich nikde moc nerozhlížel.Jo, a dorazil mi od Tebe \"pozdrav\"; čéče, Ty taky nic neřekneš! ;-) Díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám na ledničce magnety, neb je sbírám, ale mám je nepraktické, neb pod ně nic nedávám, jsou tam jen tak.

    OdpovědětVymazat
  7. No to je nádhera, ledničková galerie!:)Na ledničce nemám nic, kromě jednoho zvířátka s magnetickýma nožkama, což je dáreček. Takové velmi podobné, jako tam skáče ten zelený kamzík na té Tvojí;-)

    OdpovědětVymazat
  8. No jo,Jen čelní stěna, lednice je vražená do výklenku speciálně pro ni vytvořeném.Pár magnetků se najde, třeba plyšový pejsek, dřevěná sovička.Občas aktuální lístečky, co koupit a tak. Momentálně tam žádný není, všecko už máme :)))Pouvažuji, možná zítra vyfotím, teď už je na focení tma ,-)

    OdpovědětVymazat
  9. Kus mé lednice je vidět na mém avataru:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Lenko,podobně umístěnou ledničku mají u známých a píšou si na ni vzkazy těmi umyvatelnými fixy a jak jim to malé děti sabotují, ta chuděra je jako potetovaná. :-)dewberry, já jsem to tak měla celé roky.

    OdpovědětVymazat
  11. Obyčejná ženská,se zrcadýlkem jsi mě inspirovala :-).Nákupní lístky, co na ně nikdo nic nepíše, tam mám také.Gleep, mrknu se!Vojto, \"pozdrav\" jsem poslala, dluhy já nerada! A ledničku ti třeba jednou zaplní nějací nezvedenci. :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Kamio,úvahy, zda dotyčné zvířátko je zebra nebo oslík, jsi rozšířil způsobem nečekaným :-D. Kamzík...ach bože... :-DMod, tvá lednička je umělecké dílo, ani jsem netušila, co za magnety existuje.Gombo, něco hezkého nám vyfoť. Kdyby na čelní straně opravdu v tu chvíli nic nebylo, tak tu ledničku blejskni otevřenou.

    OdpovědětVymazat
  13. My máme skromnou privátní studentskou ledničku. Takže na ní máme kromě nápisu \"okey elektro\" jen otvírák na lahváče z Ameriky v podobě letadla (úsměv).Problém je spíš co je uvnitř... a to je nehorázný bordel.

    OdpovědětVymazat
  14. Báro,umývatelné fixy? Že bych si jeden dlouhodobě \"vypůjčila z práce\"? No radši ne, to by dopadlo :o)

    OdpovědětVymazat
  15. sunfeedom,to jste na tom lépe než spousta jiných studentů (teď myslím Alex), co někdy ledničku mají a jindy nemají. A uvnitř, Škoda mluvit.Lenko, zkus to a uvidíš *potměšilý mrk*

    OdpovědětVymazat
  16. Řetězovky, to je něco pro mě. A tuhle jsem si nemohla nechat ujít - už to mám na blogu :)Máš výhodu, že můžeš omagnetkovat všecky strany ledničky (kromě té zadní, samozřejmě). A díky mrňousovi dokonce i všecky výškové úrovně. Tomu říkám 100% využitá lednice!

    OdpovědětVymazat
  17. Jo, Looney,tos mě pěkně vymákla! Zezadu nemám nic :-DJdu se k tobě mrknout.

    OdpovědětVymazat
  18. Mam tam stejne hezky usporadany poradek,jako mas Ty :-)Magnety taky sbiram a pravidelne otreavuji celou rodinu,zname,kamarady,..at kdyz uz nekam jedou-nezapomenou na jednu blaznivou zenskou:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Cheorchio,fakt jsem překvapená, co lidí sbírá magnetky. To je dobře vědět, až zase někam vyjedu, bez hrsti magnetů se nevracím :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Na ledničce nahoře mám knihu 3x Život a skutky soudce Ti, a encyklopedii hardrocku. Magnet jsem našel na chodníku cestou ze školy v roce 1986, ale doposud jsem se nevzpamatoval z tohoto štěstí a uchovávám jej v šufleti jako vzácnost. Na boku a vepředu není nic, ale s pocitem uspokojení jsem odlepil logo výrobce a otočil je zadní stranou do kuchyně, takže jsou vidět půvabné proudy původního lepidla. A jednou po naší ledničce zkoušela lézt krajta královská, ale pak se vrátila na mou ruku.

    OdpovědětVymazat
  21. Henry,na krajtu pozor, aby ti někde kolem ledničky nevyvedla to, co udělal hroznýš mojí kamarádce: http://barmanka.bloguje.cz...em.php

    OdpovědětVymazat
  22. Krajtu jsem měl doma jen týden, bylo to bratrancovo překvapení pro jeho dívku (vyžádané a vítané, už si pořizují druhou). Jednou mi utekl blavor (nalezen ihned, v koši s prádlem), a jednou Kryštůfek (http://www.fismeister.eu...y-iv.php), toho jsem našel až za tři dny - když jsem si ohříval párky, kýchl pod sporákem. Bylo nebezpečné ho odtud dostat - on je sice neškodný, ale kamarád který sporák odpojil od plynové přípojky a držel ho nad mou hlavou a rukou se bál, že ho K. kousne, takže já se pro změnu bál že mi ho pustí na hlavu.

    OdpovědětVymazat
  23. P. S.: doufám že to nebude vypadat jako že si dělám reklamu, ale vzpomněl jsem si na fotky krajt které jsem teď dával k sobě, pokud jsi na hady: http://www.fismeister.eu...-atd.php

    OdpovědětVymazat
  24. Henry,no ti pavouci by jistě uchvátili Alex. Kryštůfek by byl zase můj miláček!!Ne, není to reklama, je to moc zajímavý článek :-), díky!Můj Jagulep je zde - ten velký a malý pes http://kalamity.rajce.idnes.cz...a/

    OdpovědětVymazat
  25. Nemohla jsem se něpřidat... :)Výborný nápad, hned jsem taky čapla foťák a zdokumentovala... ;)http://puffin.bloguje.cz...icce.php

    OdpovědětVymazat
  26. Rádo se stalo. My jsme měli malamuta. No a pod ledničkou občas cvrčky, uprchlé z vany, kde jsem je skladoval pro zvířata.

    OdpovědětVymazat
  27. Henry Psanec, já ženská zvědavá jsem koukla na fotky - brrrr, už nekouknu, slibuju :o) Se mi o tom bude v noci zdát.

    OdpovědětVymazat
  28. Puffin,moc se mi líbil tvůj nápad, za rok si tohle zopakovat. Sama jsem zvědavá, kde a jaké bude tou dobou moje lednička.Henry, lepší cvrčci pod ledničkou, než-li v ledničce.Lenko, co se ti tam nelíbilo? Henry Psancova bunda? :-D

    OdpovědětVymazat
  29. V ledničce by celou noc necvrčeli s hlasitostí jazzového orchestru...Přátele, Římané, rodáci, moje bunda je pravda po těch čtyřiceti letech nošení taťkou a mnou trochu vyšisovaná, ale nedám na ni dopustit. Což je myslím v diskusi pod daným tématem zmíněno (ač Martin Švanda a Lucienne značně přehání). Byl jsem v ní venku od +20 C po -27 C, a navíc, je to prostě moje milovaná bunda. Ach, to jsem se rozpovídal! Veselé Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  30. Henry,to tak vypadá, že bunda je vzácná relikvie, kterou bych měla strach odložit v šatně kina :-)

    OdpovědětVymazat
  31. To je! Měl jsem ji na sobě poprvé před šestadvaceti lety. A nikdy jsem si ji nenechal v jakékoliv šatně odebrat (v kině jsem teda nebyl od roku 1982); pokud na tom trvali, prostě jsem odešel. To víš, nechám si ukrást tak senzační bundu!

    OdpovědětVymazat
  32. Henry,kdybych já byla v kině naposledy v roce 1982, tak by to znamenalo, že jsem v tom roce i zemřela. Alespoň jednou za čtvrt roku tam prostě MUSÍM!!!

    OdpovědětVymazat