Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 14. ledna 2008

Zabiju ji činkou

nebo uškrtím švihadlem.

Od minulého týdne chodím cvičit.
Je to velmi příjemné, nově otevřené studio a všechno je tam krásné, čisté, nerozviklané a obsluha by se mohle přerazit, protože i dost drahé. Leč, mě se tam líbí a tak mi to nevadí.
Provozují to dvě paní ve věku kolem padesátky, Blondýna a Černá.
Blondýna je v pohodě. Přijdu, řeknu, co chci cvičit, ona mi to nachystá, což znamená, že mi madla přejede hadříkem s čistící desinfekcí nebo zapne nějaký displej a ZALEZE. Tenhle přístup vítám, mám ráda klid a soustředění, stačím si sama se svými myšlenkami a odpočítáváním sérií.
Černá je pravý opak. Má pocit, že když se s klientem nebaví, šidí ho tím na poskytovaných službách. Jenže to má jeden háček. Umí konverzovat jen o jednom tématu, nepamatuje si, co už mlela a co ne a ze všeho nejvíc mi připomíná zaseknutou gramodesku.
Navíc je kuřačka a myslí si, že čím blíž při hovoru strčí svůj obličej před obličej cvičícího, tím ji bude lépe slyšet a chápat.
FUJ!
Dneska ráno, šlapu si na stepperu, oči zavřené a přenesená do krásných myšlenek, co šlápnutí, to krůček směrem k cíli a už je to tady.
Nejprve ji cítím, ale oči neotvírám, očekávám, že si toho všimne a potichu zmizí.
"Co jste dělali o víkendu?" zahřmí mi u ucha.
Vybaví se mi strýc Pepin z Postřižin.
"Ále... už ani nevím," řeknu lhostejně, aniž bych otevřela oči.
A baba spustí....
Nedá se nic dělat, oči otvírám a s přiblblým xichtem přikyvuji. Kupodivu jí to stačí. To je skvělý objev, tak ať si tedy mele.
"Povídám, kde máte dneska malýho?", proniká ke mně z dálky.
Aha, něco se ptá, zaostřuji.
"U rodičů," odpovídám a pomalu si zvyšuji odpor. Jo, to mě baví, pěkně si funím a najednou zase:"A kde parkujete, nikde tady nevidím vaše auto?"
To mě vytrhlo. Kde mám auto? Úplně mě rozhodila, sakra, kde mám auto?
Aha, vždyť já parkuji vedle v ulici, začínám být vytočená, ztrácím rytmus a radost z pohybu.
Přelejzám na druhou mašinu a nejsem na ní ještě ani minutu, když ke mě dorazí tabákový průmysl a vydechne:"Jak to jde?"
"Nevím, ještě jsem nezačala," odpovídám dost nakvašeně a lituji, že jsem zde sama a tudíž jediná oběť.
Při druhé sérii:"A co vy vlastně děláte, že můžete chodit takhle dopoledne?"
Bože, ta je blbá.
"Jsem na mateřské."
"No jo, já jsem blbá."
A tak to šlo dalších dvacet minut.
Cinknul poslední nastavený čas a já se jdu osprchovat a převléknout.
"Na kdy vás mám zase napsat?" huláká na mě od své recepcičky.
"Zatím mě nepište, já si zavolám," a myslím na to, že na chodbě leží jejich kniha docházky a u ní je rozpis, kdy má která službu.
Asi příště donesu Blondýně nějaké hezké propisky, co mi zbyly na baru po večírku lékárníků.
Jo, určitě si jich pár zaslouží.

22 komentářů:

  1. Báro,dones příště Blondýně průpisky od lékárníků a nezapomeň přibalit ty dva kartóny, co zbyly po večírku Philipa Morrise... zapalovač má za barem od Černé:)

    OdpovědětVymazat
  2. :)Nevím no, mě by právě tohle asi vůůůůůůůbec nevadilo. :-)A když jo, tak není problém: ,,Prosím, mohl bych být tady o samotě, nad něčím si chci přemýšlet.\'\'Řekneš jí to jednou - max. dvakrát, a pak už můžeš jen v klidu cvičit. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Proč mne nepřijde občas do rány popelníkČlověku žijícímu sólo se občas zasteskne někoho trošku potrápit

    OdpovědětVymazat
  4. Ježyšprotikuřácká etuda:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Davesi,asi jsem málo asertivní nebo co. Každý jsme jiný a určitě jí tam chodí i zákaznice, co si pokecat potřebují. Já ne.Kamio, vůbec nevím, zda Blondýna kouří. Tak málo ji vidím. *mrk*Buteo, máš přece sousedy, tak hrr na ně.Mod, omyl! Etuda na ukecanou slípku. Že to koření cigaretami, to je jen tak na okraj. Mi kuřáci neva.

    OdpovědětVymazat
  6. Co dodat?Jen snad, že lidi co mi cpou obličej do ksichtu mne iritují a je mi nepříjemno s nimi mluvit. Stůl leccos vyřeší, ale nelze jej vždy aplikovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. btw já začínám od téhle středy chodit na spin, doufám, že to přežiju po roce nicnedělání...

    OdpovědětVymazat
  8. Báro a proč jí slušně neřekneš, že se chceš soustředit na cvičení a ona tě rozptyluje?

    OdpovědětVymazat
  9. 5 krát a dost.Báro, nic si z toho nedělej, po prvních pěti návštěvách se to prudce obrátí k lepšímu protože nikdo do fitka nejde víc jak pětkrát za život :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Motoneználku,tak podle této teorie jsem na tom nejlépe já, protože mám tím pádem do konce života vychozeno;-)

    OdpovědětVymazat
  11. He he! ... Povídám, kde máte dneska malýho?\", proniká ke mně z dálky.Aha, něco se ptá, zaostřuji.... Barmanko, vítej v mužském světě ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Když budeš hodně posilovat,mohla bys ji uškrtit činkou...

    OdpovědětVymazat
  13. Galahad, skvelé! (hlasným rehotom ruším nočný kľud)

    OdpovědětVymazat
  14. Mikine,mjít tak stůl vždacky u ruky, to by bylo fajn!sedmi, asi jsem málo asertivní, já bych na nikoho nemluvila už kdybych viděla, že má zavřené oči. Ať se ti daří na spinu.motoneználku, já musím 10x, protože jsem tuhle situaci předpokládala, koupila jsem si 10 zvýhodněných hodin.Johnny, jestli to tak máte, tak závidím, mně se to moc zalíbilo, že to asi budu praktikovat častěji.Galahade, tak jsme se s Lojzou rozesmáli, až jsme spadli z postele....Každý ze své!

    OdpovědětVymazat
  15. No a co takhle vedle v \" Báru\" si udělat miniposilovničku, přibude hostí a ty si občas odskočíš?? To by nešlo? Jinak ten mužský svět myšlení mi také začíná být sympatický, dělat že nevnímám, nebo že nezvládám více jak jednu věc najednou ju docela příjemné, jenom se na to naladit. Ale asi by to šlo. Hlavně jak to přijme ta mužská opozice??

    OdpovědětVymazat
  16. Elizo,zatím jediný počin tohoto druhu realizujeme vždy v létě, když je zavřeno a máme tam roztažený stůl na ping-pong

    OdpovědětVymazat
  17. Elizo, tohle jsem zkoušela... bylo mi sděleno, že co blbnu, že ženský přece MUSEJ umět dělat víc věcí najednou...

    OdpovědětVymazat
  18. dont worry be happy, na svete jsou mnohem horsi veci, takze nemej z toho zadne trauma ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Jezis, tu byl zabil pohledem :D Sileny... jako na me taky trener rve, ale to je trosku jiny rvani... neco jako \"makej ty smejde linej!!\" a to je aspon motivace... a kdyz ani to nestaci, tak prijdou pecky do bricha - za trest, pac se mu zda, ze malo makam, hihi. Ale to ocenuju. Nejaky konverzace pri treninku ala \"baba s cernou hlavou\" to by me dokazalo pekne vytocit a motivace i chut by byla tatam...

    OdpovědětVymazat
  20. Gino,je to za trest, ale teď si vybírám dobu, kdy tam není. Ještě jdu šestkrát (to mám zaplacené), ale moc se mi to líbí, uvažuji, že si ještě nějaké hodiny přikoupím.

    OdpovědětVymazat
  21. Baro, urcite pokracuj, posili ti to telo i ducha.

    OdpovědětVymazat
  22. Gino,v tom máš tedy pravdu, protože já jsem kolikrát z toho skákání kolem malého velmi unavená a paradoxně si potom dám do těla, a ejhle, únava je pryč. Jen musím opatrněji, minulý týden jsem se pak nějak špatně protáhla a při chůzi ze schodů jsem hekala a moje stehenní svaly také.

    OdpovědětVymazat