Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 3. ledna 2008

No, když řetězovka, tak teda jo.

Plocha tupého uživatele.

Já jsem typický člověk, který nemá doma nikoho, kdo by hověl počítačům, proto jsem v rámci nutnosti taková stálá rekvizita v některých místních obchodech s počítači. A tyhle obchody si vybírám výhradně podle toho, jak jsou tam na mě hodní, jak mě neotravují dotazy, kterým nerozumím a jak po lopatě udělají to, co jim laicky vysvětlím. Oni na oplátku zase vědí, ž já jim za to bez řečí dobře zaplatím a ještě jsem vděčná, což naše vztahy příjemně posiluje a drží.

Momentálně mám počítače dva, jeden v pracovně, který má mnoho let, je na něm Win98 a když mi teď instalovali bezdrátový internet, tak si s mým dědkem ani nevěděli rady, koloušci mladí.
Ano, je to dědek zavšivený a ví dobře, že to má spočítané, protože jen, co mi skončí mateřská (abych si to mohla dát do nákladů), což je za 4 dny, tak půjde z domu, zůstane z něj jen bedna a zdroj a ostatní snad dozná prudké obměny.
Je to tenhle:
$$OBR304572$$

A pak mám miláčka notebooka, kterého jsem si onehdá pořídila, když jsem si šla koupit nové pneumatiky a obchod s PC je po cestě dřív než pneuservis a kvůli kterému jsem pak vyletěla z technické za sjeté gumy, protože na ty mi již nezbyly prachy.
Ten je jenom můj, na ten mi nikdo neleze, ne jako na ten v pracovně a tady si vždy špouchám nohy na břehu Altantiku, než si rozkliknu nějaký prográmek, kterých je tam jako šafránu, abych si ho moc nezaplevelila blbinami jako všechny počítače před ním.
$$OBR304568$$

Přebrala jsem hozenou rukavici od Johnnyho a hážu ji dále, neboť by mě velmi zajímala aktuální plocha Butea, Galahada a Kamia.


 

23 komentářů:

  1. Báro,to je ale hezká plocha, na tom noťasu! Kdopak asi udělal takovou hezkou fotku a máchal se přitom v Atlantiku? Néé, řetězovka na skoro Nový rok... to je podpásovka! Doufám, že první a poslední letos!

    OdpovědětVymazat
  2. Já tam nevidím ikonku Firefoxu (smajlík, co neví, jestli Bára vidí správně jeho blog)...Jinak rukavici teda seberu taky, odpoledne to tam snad bude (řetězový smajlík).

    OdpovědětVymazat
  3. sunfreedom,ten Firefox je daší z problémů, který mi pořád nikdo nechce vyřešit.Na tvůj blog a ještě pár dalších chodím z počítače jedné přátelské firmy. Na plochu se těším.Kamio, no to já nevím, kdo udělal takovou hezkou fotku. Mi přišla jednoho krásného dne mailem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné (ten nojt), hned bych tam vlezl :-úsměv.

    OdpovědětVymazat
  5. Baru...na rukavici nepochybně zareaguji... ale udělám to až zítra... *mrk*

    OdpovědětVymazat
  6. Čéče lidi, já žádnou plochu nemám. Nebo jsem zase něco přehlíd? Mně se spouštějí rovnou aplikace... 8-?

    OdpovědětVymazat
  7. @Teo: Je na čase opustit MS DOS (retrosmile), případně přestat být ultrafanouškem Linuxu (mrtvý tučňák, co se už nesměje).

    OdpovědětVymazat
  8. lední brtník3. ledna 2008 v 18:40

    chtěl jsem ti napsat, ať z pc win98 vyhodíš i ten zdroj, větrák už bude nechutně hlučný. pak jsem si vzpomněl, že jsi to byla ty s tím osciloskopem - šikovná ženská si dokáže vyměnit i \"nehlučný\" typ http://www.alfacomp.cz...007N0BU0CI

    OdpovědětVymazat
  9. Jeje tuhle fotku už sem někde viděla ne?:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Hele, Baru, miláčka už má Naďa Urbánková, tak si vymysli něco jiného, jo :o)))

    OdpovědětVymazat
  11. Aleko,já tam lezu každou chvilku.@Teo, vzhledem k tomu, jak se stále vezeš na šikmé ploše svého nactiutračství v rádobyautoritám, tak už ani jinou plochu mít nemusíš. Jen tak dále!LB, já jsem sice tupý uživatel, ale ne hluchý, takže máš naprostou pravdu a můj větrák není hlučný, neboť už je asi před rokem vyměněný a i před tím jsem ho asi dvakrát namázla. Mod, jooo?Zuzi, to je FAKT!!! Tak žádný miláček, ale přijemný sluha. Nebudu lézt Nadě do zelí.

    OdpovědětVymazat
  12. Jestli máte s Kamiem navíc ještě shodný spořič, tak si začnu myslet, že máte dva jednoho notebooka..

    OdpovědětVymazat
  13. Mod.,joooooo? To by mě fakt zajímalo kde?!

    OdpovědětVymazat
  14. hezký móře :) v týhle kose určitě příjemná podívaná, alespoň na tom monitoru

    OdpovědětVymazat
  15. čagi,já na ntb spořič nemám žádný, mě akorát rozčiluje. A Kamio by mi noťas nepůjčil, on by měl strach, že mu budu drobit müsli do klávesnice.Ještěrko, stejně mám průšvih u Alex, že jsem tam nedala její plochu, ona je na ni velmi hrdá a já jsem ji úplně zasklila. Budu to muset napravit.

    OdpovědětVymazat
  16. Baru,hlásím úkol splněn *mrk*

    OdpovědětVymazat
  17. Galahade,když tak pěkně poslušně hlásíš, tak já ještě pěkněji chválím.

    OdpovědětVymazat
  18. Baru,když Ty mě za pěkné hlášení ještě pěkněji chválíš, tak já Ti navrch pěkně děkuju *mrk*

    OdpovědětVymazat
  19. Baru......tak já Ti za to pěkně děkuju... *mrk*

    OdpovědětVymazat
  20. Hezké obrázkya rovné. Já si nikdy nedám záležet, aby hladina nebyla z kopce. Nechci rýpat, ale AVG by potřebovalo Update. Je chudáček šedé a tak ještě hezký večer

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkné moře,koukám, že příliv vyvrhl na břeh nějaké ikonky.A co další plochy, budou? Co blogeři?

    OdpovědětVymazat
  22. Buteo, nerýpeš, vždyť říkám, že to chce celé předělat, ta hláška Avastu také o cosi žadoní.Looney, dřív jsem pozadí na ploše dost střídala, ale tohle tak bude ještě dlouho, mám tu fotku ráda.

    OdpovědětVymazat
  23. stafeta pokracuje tadyhttp://spoon.bloguje.cz...o-ses.php

    OdpovědětVymazat