Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 13. prosince 2007

Plesování

Jenže já neplesala, ale pracovala.

A máme tři plesy za sebou a dva plesy před sebou.
Zítra a v sobotu. To zas bude neděle!
Vykročit se má pravou nohou, ale to mi už delší dobu moc nefunguje, tentokrát jsem objednaná vykročila ke kadeřnici, která si mě nalistovala na jiné stránce diáře, než jsem očekávala. Ve snaze zamáznout čtyři šedivé vlasy jsem byla u ní ochotná nechat balík peněz (je drahá, ale umí krásně lichotit), jenže ona mlela něco o středě a on už byl čtvrtek.
Nevadí, koupená tuba barvy mi na hlavě udělala moji oblíbenou "srní hněď" a ještě mi tři stovky zbyly. Tedy, zbyly jen teoreticky, ve skutečnosti v té drogérii zahučely taky, neměla jsem se zastavovat u  regálu s vůněmi do koupele.
Alex vykročila lépe a strefila se do správného dne i hodiny a dorazila domů s krásnými vrkočemi, se kterými protančila všechny tři večery.
Zkoumala se hned první večer u zrcadla a trvanlivost účesu zhodnotila slovy:"Asi budu muset v noci ležet vsedě."
Také jsme letos nemusely do žádných šatů hubnout, protože já mám všechno nové a Alex proto, že cvičí jako divá a je to poznat.
Služba u vchodu není žádný med, ale já už jsem zvyklá, že se přese mne v půlhodině prožene 500 lidí a moc mě to nerozhodí, ještě stihnu i zdravit.
Horší to mají šatnáři, kdybych si to jeden rok nezkusila, nikdy bych si nemyslela, jaká je to v šatně tvrdá fyzická makačka.
A taky psychická, když tam desetkrát za večer chodí stále stejné otravy a neustále si něco berou z kapes a zase to tam cpou zpátky. Za to bych je s chutí zabila. Ale moje věc to tentokrát nebyla, já měla na starosti vchod a pomocníky, co rozdávali vrácenky, neboť z některých lidí na plese mám pocit, že jsou tam jen proto, aby chodili dovnitř a ven.
Je to zábava pozorovat, jak ze začátku chodí rovně, pak se začínají mírně klátit, pak jsou rozlaškovaně veselí a srší "humorem", po další hodině už je cesta ven nesmírně namáhavá a někteří se musí prodírat neviditelným pralesem, soudě podle náročné práce rukou, jak si před sebou rozhrnují těžký vzduch.
Letos majitelé pronajatého objektu zakázali všude kouřit a mysleli si, že to lidem dojde, když odstraní popelníky a na jejich místo dají jen plastové koše na odpadky. Po sobotě již vím, jak takové koše pěkně hoří a smrdí, když se v nich sejde pár vajglů.
Malá metlička by se mi hodila.
Docela jsme se s Alex nasmály, jak si pánové neustále ze svých tmavých obleků ometali třpytky všech barev, které na nich zanechávaly třpytivé slečny.
Vyslechnutý minirozhovor to jen potvrdil:
"Vole, já jsem jak vánoční stromeček."
"Vykašli se na to, já to měl loni i v trenkách."
Všichni si krásně zatancovali, jen asi měla být tombola, protože některým lidem viditelně chyběla.
Asi jsou zvyklí z plesu vždy něco donést domů, jak jinak si vysvětlit, že se záhadně poztrácely misky s vánočním aranžmá. Zůstaly jen ty půlmetrové, to se pod kabátem asi blbě nese.

Mrňousek se aktivně zúčasnil příprav a výběru bot a doplňků
$$OBR299783$$

Účes držel náramně
$$OBR299784$$

A držel ještě třetí noc
$$OBR299786$$

38 komentářů:

  1. Luxusní hlava......netahalipřítomní pánové spodní čelist po parketách?

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Báro?Vy jste si podobné jako sestry dvojčata, ale co naplat, sluší vám to.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, že to mrňousek umí vzít správně do ručiček. Lokny jsou nádherné, a celek jako takový také, jj mládí je mládí, už jen tiše závidím :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Galahade,někteří přítomní pánové byli taháni po parketách celí, nejen čelisti.buteo, srandičky, srandičky, na to tě užije!

    OdpovědětVymazat
  5. felixo,mládí? Toho je tam spousta a člověk tam stojí a snaží se absorbovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Bárosem se rozesmála nad tím účesem, neb jsem si vzpomněla, jak jsem si tohle vyráběla každé ráno mezi půl 4 a 4 do autobusu na ranní směnu:-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Báro,ten účes je opravdu perfektní... i mrňouskův:) \"Kadeřnice mlela něco o středě a on už byl čtvrtek\" - jak také jinak, když je každý den čtvrtek!! :) Miluju plesy...

    OdpovědětVymazat
  8. Kamio,už mnoho týdnů středa vůbec není, měla jsem si do kadeřnictví vzít tebe, abys mi to potvrdil!Mod, i já dělala kdysi věci, které bych dnes ani náhodou... a naopak.

    OdpovědětVymazat
  9. krásný lokny, takový jsem si vždycky přála :))

    OdpovědětVymazat
  10. Báro,ještě k těm třpytkám... mi se stalo něco podobného s flitry.. jak lítaly v autě z větráku.. nechápu jak se tam dostaly:)) Asi šlendrián v přišívání nebo co:) To jsme ale už jednou (před 3/4 rokem) rozhrábli u Modony:)

    OdpovědětVymazat
  11. ještěrko,co lokny, ale ty italský boty!Kamio, přemýšlela jsem, jak se ti tam mohly flitry dostat a napadlo mě jen, že jsi asi přejel Dana Nekonečného.

    OdpovědětVymazat
  12. Baru......při tanci ten pohled musel stát obzvláště za to. Nešlapali si tanečníci na tu spodní čelist???

    OdpovědětVymazat
  13. Báro,ježyš(c)! A já si posledních pár let říkám, že vypadá nějak přejetě... škoda, že ten vůz už nějaký ten pátek nemám, zkontroloval bych, jestli na mřížce chladiče nezůstaly žluté nitě a prskavky..:))

    OdpovědětVymazat
  14. Galahade,určitě šlapali, protože prý tam vznikl nový tanec - zatím se mu říká \"Držkový odzemek\", ale už se prý hledá elegantnější pojmenování... :))

    OdpovědětVymazat
  15. Kamio,co takhle držkový valčík?

    OdpovědětVymazat
  16. Celá trojka,jasná jednička s hvězdičkou, moc vám to sluší. Ale z hlediska praktičnosti je vidět že chlap se prostě vyzná, žádné kudrlinky, normálně trávník a jde se :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Kamio,při tvém neustálém leštění auta by Danovy zbytky byly už dávno zlikvidovány.Galahade, Kamio, zatím se zde tančí jen \"čoňo na čoňo\", v ostatních částech republiky je tenhle styl známý pod pojmem ploužák.motoneználku, tak ještě jednou a pomalu. Trojka je dvojka, neboť dle popisků, které nikdo nečte je ta jedna kudrnatá Alex ve čtvrtek a ta druhá je Alex v sobotu.

    OdpovědětVymazat
  18. Nerušený výhled z Woknazakryla mi její lokna...

    OdpovědětVymazat
  19. Do háje, Báro,samozřejmě máš pravdu. Zakoukal jsem se na obrázky. Já jsem si myslel že ta trojka jsi ty ale mimochodem pořád si to tak trochu myslím :-)))

    OdpovědětVymazat
  20. @Teo,to je dobře, neb venku je ohavné staveniště. Není nad to, zaskákat si v lodičkách po fošnách a pískovišti.motoneználku, i já si kolikrát myslím ledacos a pak se zlobím, když mi to někdo přeplácne realitou.

    OdpovědětVymazat
  21. \"...motoneználku, i já si kolikrát myslím ledacos a pak se zlobím, když mi to někdo přeplácne realitou...\"No že jo?! To mě fakt dokáže vytočit. To pak vždycky řvu, že sem si žádnou realitu neobjednal, tak proč mi jí pořád někdo cpe...

    OdpovědětVymazat
  22. Báro, myslíš ty úžasný zlatý? No, tak ty bych chtěla k těm loknám, to je fakt :) na boty jsem úchylák :)

    OdpovědětVymazat
  23. Na botách mě vyděsil ten podpatek, to je tak 12cm, že? taky jsem takové nosívala i na běžné denní chození, ušla jsem v takových botách několik tisíc kilometrů, strašné:-)))

    OdpovědětVymazat
  24. Galahade,[15], to už by pak mohla být slušná salsa:))Báro [17], kdybys teď viděla RMC, tak čuně je proti němu mýval:))

    OdpovědětVymazat
  25. Galahade,tak já teda s tím dítětem za tvou mamkou nepřijedu, no! *veselý tlemík*ještěrko, vítej na správné adrese, tak se to úchyláky na boty a kabelky jen hemží.Mod, profesionální odhad se nezapře, 12,5 cm.Jsem ochotna hádat se s každým, že rozšmajdané tenisky zničí nohu víc,než 12ti centimetrové podpatky.*úsměv zkušeného*Kamio, v létě umí mít čisté auto každý, ale teď se ukaž!

    OdpovědětVymazat
  26. Jelikož občas čtu i pod obrázky a také si myslím, že si pamatuji, že měníš barvu dle ročního období, a dosud je podzim, tak jsem se nenechala zmást. A také si myslím že lokny, a ty, a tvoje práce, a k tomu malé mrně, by asi jaksi nešlo dohromady. Ale to já jen tak prakticky uvažuji.

    OdpovědětVymazat
  27. Elizo,je to přesně, jak píšeš. \"Srní hněď\" (ten boží název řekla kadeřnice) a nakrátko. Lokny jsou v propadlišti dějin.

    OdpovědětVymazat
  28. Bárotenisky sem nikdy moc nenosila:))12.5 ty brďo, jednoum jsem měla 14,a le ty měly 3 cm silnou podešev, takže ta prolomenina klenby nebyla tak dramatická:-)))Nicméně, mě začala posléze strašně bolet pravá noha v místě jako kdesi uvnitř nártu a jeden renomovaný orthoped pravil, že se mi něco stalo s klenbou a že mám aspoň 4 cm ubrat, no a na Pražské kočičí hlavy je i 8 cm docela moc:-).A pak, většina chlapů je nějak malá neboco!

    OdpovědětVymazat
  29. Ještě jsem si vzpomněla na ty pohledy, co na nás vrhali v kempu v Dolné Strehové, když jsme s Danulkou pobíhaly po areálu v saténových botkách na 12ti centimetrovém podpadku:-))))))

    OdpovědětVymazat
  30. Maminka si na plesy sypala do vlasů rozválečkovaný vánoční ozdoby, ale ty jestli se dostaly někomu do trenek, tak to muselo pěkně škrábat :-) Ty podpatky jsou teda obdivuhodný, to už neobuju ani na ten ples, protože bych se nedobelhala ani k prahu. Moje záda mají na eleganci naprosto odlišný názor ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Mod,saténové střevíčky! Stačilo jednou se zapomenout, vyběhnout ze sálu do deště a bylo po nich. Skvělá obuv do kempu.MAgrátko, takový ples je o tom, že buď se musí stálle tančit a prokládat to občasným sednutím, ale v žádném případě ne STÁT. To pak člověk závidí těm, co to tak neberou a vezmou si zlaté balerínky (fuj)!

    OdpovědětVymazat
  32. Báro,ad [25], v minus třech jsem teda fakt vyměklý, uznávám... :)

    OdpovědětVymazat
  33. Báronene, tyhle byly Italské a zevnitř byly ty saténové pásky podšité kůži, měla jsem dvoje, vínové a zlatavé, ty zlatavé jsem druhou sezónu přestříkla černou barvou na semiš! byly to supr botky a měly dokonce i koženou podrážku!! koupila jsem je v Ostravici:-))

    OdpovědětVymazat
  34. Mod.,jo, v Ostravici? To myslíš tu budovu, co tam po revoluci podnikal jeden opavský podnikatel a propadly se tam stropy/podlahy přímo nad zákazníky?) Naštěstí se tehdy nikomu nic nestalo... A deset let byla Ostravice (kultovní oděvní dům) mimo provoz... pan \"podnikatel\"...

    OdpovědětVymazat
  35. Mod,tak to musel být luxus! Ty stály minimálně 400 Kčs!Kamio, při mínus třech se spíš tuhne než měkne.

    OdpovědětVymazat
  36. Báro,záleží na předmětu tuhnutí (měknutí) - pokud tuhne voda v kýblu na mytí auta, pak měkne odhodlání (a to už neříkám, že ledem auto neumyješ:) A lak by samozřejmě úpěl, ne-li rovnou odprýskal do přilehlého sněhu:)

    OdpovědětVymazat
  37. Kamio,to máš zajisté pravdu a jako systematik nemůžeš dopadnout jako kolegův tchán, který si v mínus deseti vyjel do myčky a dal si nejlevnější program bez osušení. Pokud vím, tak se z toho auta dostal až za několik hodin složitým způsobem.

    OdpovědětVymazat