Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 4. prosince 2007

Kdo nebloguje s námi,

bloguje proti nám.

Konsternována touto šílenou zprávou, sedím u kompu a nechápavě vrtím hlavou. Je možné, že by tvůrci úplně minuli naši domácnost a nazapočítali všechny vrtačky, které tady máme, nejrůznějších kalibrů a značek, od velkých stojanových až po malé ruční, na proud ze sítě  i pohon z akumulátoru?
Je možný takový šlendrián?
Původně jsem myslela, že oběhnu areál, nanosím je do řady, jako když kočka rovná ulovené myši a vyfotím, ale zjistila jsem, že je to úkol nad mé možnosti. Hlavně časové a silové.
Zůstanu tedy u slovního popisu, u drobné příhody, která stála na začátku vrtačkové řady, u "pravrtačky".
Tato má velký význam i v mém osobním životě, neboť jako příklepová a tutíž "dopaneluvhodná" posloužila mému muži, v době, kdy si mě ještě namlouval, zamachrovat a udělat mi v mém panenském bytě díru z obýváku do kuchyně na protažení koaxiálu a já pak měla televizi v kuchyni a on měl nehynoucí zásluhu.
Nemohu opomenout obrovskou slávu, když si po revoluci dovezl svou první akumulátorovou vrtačku v krásném polstrovaném kufříku a dal si ji pod stromeček a pak se s ní půlku štědrého večera mazlil, měnil si v ní vrtáčky a něžně si povrtával, doprava i doleva.
Jaké bylo překvapení, když jsem jednou uklízela a našla ještě jeden, naprosto stejný polstrovaný kufřík se stejnou vrtačkou. Na udivený dotaz co to je, jsem dostala pýřivou odpověď, že to je druhá vrtačka, koupená tajně zároveň s tou první, kvůli náhradnímu akumulátoru, neboť samotný akumulátor je dražší, než obě vrtačky dohromady.
A zatím poslední vrtačková maličkost, když jsem šla do hodně speciální a hodně značkově drahé prodejny koupit loni k vánocům manželovi něco, co ještě nemá, působila jsem tam asi dost podivně, protože se mě pan majitel nezeptal:"Co si přejete?"
On se zeptal:"Vy si něco přejete?"
Vnímáte ten rozdíl?
To mě tak naštvalo, že jsem mu tam nechala minimálně pět tisíc, aby viděl, že si v takové prodejně umím přát, až nestíhal běhat. A pod stromečkem pak byla vrtačka, co umí vrtat za roh.

Je to prosím, drahé Bloguje, dosti vrtačkové?
*servilní úsměv*
 

22 komentářů:

  1. Kdo jí tvaroh,vrtá za rohNe, to mi jen uniklo. Vrtačka co vrtá za roh? A jak víš, kam máš namířit??? Jinak jsi mi připomněla výbornou historku z pražské vinotéky: Měl jsem na návštěvě kamarádku, která rozhodně nepatří mezi sociálně potřebné, její kapesné je asi takové, jako průměrný plat v ČR. A dostala chuť na dobré víno - vyzná se. I zašli jsme do jedné dražší vinotéky v Praze. Prodavač se nám nejen že odmítl věnovat (\"na děti nemám čas\" - bylo nám oboum pětadvacet), ale dával nám najevo, že máme odejít, že na okukování tam nejsou připravený. Ona mu řekla, že by chtěla dobré víno - a on jí doporučil Albert za rohem...

    OdpovědětVymazat
  2. Nenech se zneklidnit. \"Není-li dramat, stačí operetka\". Není -li vrtaček, stačí nebozízek... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. nejak ni uniklo, ze bloguje zajima neco tak banalniho, jako jsou vrtacky? my mame doma v praze vrtacek plnej byt. nektery pochazej jeste ze SSSR:)

    OdpovědětVymazat
  4. Báro,zatím jsem tedy ten, co vyrovnává skóre, jelikož vrtačku nemám, protože jsem si ji půjčoval. Při frekvenci jedné středně velké díry za rok mi to přišlo jako zbytečná marnotratnost... Ale časem si nějakou pořídím! A nechci, aby mi vrtala za roh! Ježyš(c)! Co kdyby měl takovou zárožáckou vrtačku zubař...

    OdpovědětVymazat
  5. Baru...\"...něžně si povrtával...\" ????To je nádherná fráze! *obrací vzhůru všechny palce, který má po ruce*Ale trochu mne mrzí nepřítomnost kolovrátku...

    OdpovědětVymazat
  6. Kamio, až se konečně odhodlám ke koupi fotidla, zdokumentuju ty mučicí vrtáky, co jsem vyžebral po zubních ordinacích na trápení kovu... :-]A musím se tematicky pochlubit - nedávno jsem uspěšně navrtal do 1mm mosazného hranolku díru 0.8 mm. Napotřetí. Byl jsem na sebe jak se patří pyšný :-D

    OdpovědětVymazat
  7. zcr......a to voni ti to ty zubaři klidně daj??? Mě by se některý ty vrtáčky hodily na trápení plastu...

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra, konkurence! Že já vůl... :-DMěl jsem docela úspěch - po ordinacích se toho válí dost - zastaralé (třeba do staré turbínky), zrezlé (ano, i takové jsem dostal)... Tobě by na plast určitě stačily i použité-vyřazené. Líná huba hotový neštěstí...

    OdpovědětVymazat
  9. Tedy......díky za tip...*mrk*

    OdpovědětVymazat
  10. Aleko,takhle si jednou naše mamka koupila nezřízeně drahou krokodýlí kabelku, protože ta prodavačka jí ji nechtěla ukázat, že prý \"je moc drahá, tak ji nebude vytahovat z vitríny\".Možná by se to mělo vyučovat jako jedna z metod prodeje.Teo, o nebozízku bych měla také historku, ale tu dám k dobrému, až mi dojdou vrtačky.Kamio, ale někdy je potřeba vrtnout za roh. Ale u zubaře tedy opravdu ne!Galahade, na ten jsem zapomněla, samozřejmě, že kolovrátek TAKY!zcr, já se strašně těším, až si koupíš fotidlo! Však víme proč.Galahade, já jsem za celý svůj život v ordinaci u zubaře asi ani nikdy nepromluvila (kromě tichého pípnutí na pozdrav), kdeže si říct o vrtáčky.K nám tyhle zubařské nástroje doputovaly odkoupené z kovošrotu. A jak je někdy potřebné zubařské zrcátko, když se něco opravuje a je to zezadu!

    OdpovědětVymazat
  11. Baru...1) Už jsem se chtěl leknout, že snad kolovrátek ne...2) K zubaři se chystám, po poměrně dlouhé době a myslím, že veškeré potěšení ze setkání bude na jeho straně...

    OdpovědětVymazat
  12. Ad zubařské nářadíčko:Moje sestra je zdravotní sestra, zaúkoloval jsem ji, po špitále proběhla, ordinace oběhla, takže mám slušnou sadu včetně toho zrcátka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Od zubařů se dá získat ledacos. Mají nejenže prima ruční, a tím myslím jako velmi malé do ruky, vrtačky, které jsou fajn na dřevo, plast i sklo, ale také různě tlusté drátky, co se používají na protézy , jsou nerez a dají se pěkně tvarovat. Brousky a lešticí kotouče v rozličné velikosti. Jako zásobovač zubních laboratoří jsem mívala s tímto sortimentem doma i v umělecké dílně mé dcery takový úspěch, že mi už po této pracovní éře nic nezbylo. Zrovna tak ještě různé lékařské skalpely se doma ohromě hodí, a nemusí se jednat o domácí soukromé operace.

    OdpovědětVymazat
  14. Gombo,a co operační stoleček? Máš?

    OdpovědětVymazat
  15. sonjo,takže taky dobrý, pro posílení demografické studie!Elizo, to, co jmenuješ, to je ráj pro kutily a určitě i pro dceru k nezaplacení. Mně se z těch věciček nejvíc osvědčil peán, když potřebuji něco podržet a chybí mi třetí ruka.

    OdpovědětVymazat
  16. Nemohu v té záplavě nevzpomenout šlapací zubní vrtačku z filmu Císařův pekař. Teda né že bych se s ní chtěla setkat osobně. Ale jako součást něčí sbírky by byla jistě ozdobou ;-))

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych měla karetní stoleček:-)))

    OdpovědětVymazat
  18. mimo mísuSice to není od zubaře ale od gynekologa,a není to vrtačka, ale nerez starej hrnec na vyvařování nástrojů, ale panečku jakej hezkej květináč se z toho vyloupnul:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Hele Billy......ono je jedno jestli je to zubař nebo gynekolog - kdo ví proč to do tebe strká divný nástroje, který nevíš, k čemu vlastně jsou... Tyhle dvě lékařský odbornosti se od sebe lišej jen tělesnym otvorem, kterej si oblíbily...

    OdpovědětVymazat
  20. Magrátko,jako rekvizita ve filmu, to beru, ale jinak, hrůza mě obchází.Mod, my víme, a i jiné pěkné stolečky od tebe známe. Mozaikové.Billy, někdy by bylo zajímavé, co všechno mají lidi jako květináče, takový porcelánový malovaný nočník...Galahade, už zase zlobíš!

    OdpovědětVymazat
  21. Baru......já??? Vždyť já to ani neumíííím... *nbezelstný údiv*

    OdpovědětVymazat