Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 2. prosince 2007

Ještě k těm maňáskům

a jiným velmi důležitým věcem.

Pár jsem jich tu vyfotila a také přidávám údaje, které jsem vyčetla z ještě neodstřižených cedulek.
Hebký pejsek sympaťák je k doptání zde:
http://www.marika-hracky.cz/plysove-hracky-spolecenske-hry-privesky
v kategorii "plyš exklusiv".
Dovozce pěkných a levných plyšounů je zde:
www.mikrohracky.cz
což je sice velkoobchod a bez ŽL nedá nic, ale poskytne info, kde je možné jejich hračky koupit v konkrétní lokalitě.

A ještě jednu drobnost.
Moc se mi líbily bačkorky nebo ponožky-hračky, které mají na špičce rolničky a jak si mimčo kope nožičkami, tak mu to cinká a ono z toho má pak druhé Vánoce.
Rozdíl mezi bačkorkami s rolničkou a bez je 90 Kč.
V textilní galanterii jsem objevila, že prodávají  rolničky i malé "cinkací" kuličky za 3 Kč kus, takže po zakoupení čtyř cinkacích kuliček (jejich zvuk se mi líbil více než u dražších rolniček) a všití do froté ponožek máme teď doma zábavy kopec a ušetřený peníz mohu vyhodit jiným způsobem, třeba zakoupením kravičky, co se natáhne za ocásek a pak 20 vteřin hopsá a to se tak líbí všem dospělým návštěvám, co k nám přijdou, že mám strach, že až si s ní bude moci hrát Štěpánek, bude kravička už dávno vyhopsaná z podoby.

$$OBR296987$$

$$OBR296988$$

$$OBR296989$$

33 komentářů:

  1. Teda, někdy je mi líto, že si k Vánocům dáváme ty dárky do 50 Kč. Toho lva bych potřebovala! No nic, mám vyhlédnuté samolepky Pata a Mata, snad taky potěší... i když zároveň těm mým blízkým také cosi naznačují ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakryš, vždycky mne ten můj GRavidní AVATAR vyděsí!

    OdpovědětVymazat
  3. Keď tak pozerám na tých prvých dvoch, musím konštatovať, že ten lev má úplne kravské oči! Pekní sú. A bude aj rozprávka? (žmurk)

    OdpovědětVymazat
  4. Hopsající kravička? Možná by jako chlap spíš ocenil houpající se kozičku... :)

    OdpovědětVymazat
  5. lojzo,nemá. Kravička je má růžové, kdežto lev žluté. :)

    OdpovědětVymazat
  6. alenec,první dva stojí 79 korun, zkus trochu smlouvat.lojzo, pohádkami začnu všechny krmit v následujících měsících, protože mé neustálé \"od flašky k flašce\" už začíná být trochu monotónní.Teo, kozičky nebudou, to už je stará záležitost:http://www.barmanka.bloguje.cz...hphttp://www.barmanka.bloguje.cz...hpSharkane a nikdo nemá na Tea! Ten má očička! Jedno tříbarevné, druhé dvoubarevné a třetí vyndavací.

    OdpovědětVymazat
  7. [7] Však kvůli mně bejt nemusej, já mám svý... teda, skoro svý. :) Myslel jsem, že Štěpánek by to moh´ ocenit víc než nějakou zpovykanou krávu nebo flašku s dudlem. :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Bárohlavně aby ty kuličky Štěpánek nevykuchal a nespapal, to by ti pak cinkal naprosto neřízeně:-))No a jinak, to byly časy když Gremlini a Pokemonka ještě polehávali a koukali na plyšová zvířátka:-)), včera jsem je měla všechny 3 půlhodiny doma, Aužinka pomočila celou kuchyň, Adámek rozebral rotoped a Mates si nacpal hadisi od vysavače skoro až do krku, když jsem mu ji vyrvala a pověsila ji zpět na rotoped, přísně si mě změřil a pravil \"Tady to nebude!žíkám!\" a nacpal si ji zpět do krku.

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna jsme dneska s mrńouskama prolézali hračkářství, a měli tam medvěda a krtka, oba tak 1,3 m vysoký. To je na hraní pro čtrnáctileté děti ne? Vždyť jinak nemají šanci to ani unést, a také ty strašlivé sny, a kam se to vejde? když bych ho dala do postýlky, tak už se tam zaručeně nenarve žádný dítě. No naštěstí naši broučkové chtěli zase meč, k obludkám žádný vztah neprojevovali, takže mne to nemusí trápit. Jen si představuji, když ti takovou příšeru někdo koupí pro Štěpána!!

    OdpovědětVymazat
  10. Teo[8] Štěpánek už nějakou dobu vzal za vděk raději dudlíkem, ve vás chlapech, aby se pes vyznal! Mod, tuším, co mě čeká a ty to máš ve trojím vyhotovení, to pak musí být člověk obrněn nezměrnou trpělivostí. Jedině se zasmát, zabít to nemůžeš. A ti tvoji lumpíci se mají pěkně k světu!Elizo, párkrát jsem viděla tyhle velké plyšáky jako dar-recesi, ale vždy to bylo tak ve věkové kategorii 20-30 let. Já to dostala kdysi taky, když můj první muž odcházel na vojnu, tak aby mě to hlídalo. Takový obrovský panda a když jsem si ho vzala do postele, zabral tu větší půlku.

    OdpovědětVymazat
  11. Báro: A uhlídalo? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. lojzo,to je ale podpásová otázka!!!Byli jsme mladí a spousta věcí se nebrala tak, jako dnes. Ale mám pocit, že ten půlrok, co byl na vojně asi uhlídalo.

    OdpovědětVymazat
  13. Báro,cinkací ponožky nebo hopsající kravka by velmi přiléhavě dokreslily atmosféru většiny pracovních jednání. Pak už by konečně nebylo pochyb o charakteru takových schůzek!

    OdpovědětVymazat
  14. KamioMy se snažíme vyzdvihovat důležitost našich pracovních jednání dostupnými prostředky, takže na zasedacím stole leží sbírka předmětů hodna toho nám pomoci. Kámen mudrců, miska s popelem, starý kondenzátor, jablko, ...Kdo chce může se zamyslet nad významem jednotlivých artefaktů, jak je ctěná libost. :-)Zdar!

    OdpovědětVymazat
  15. Mikine,tak postavit takové předměty před náš výkvět, tak i kdyby tam byl Kámen mudrců, tak by se asi rozsypal v prach. Poněvadž moudřejší ustoupí, žejo:) já mám někdy pocit, že by je z letargie (ale pouze z letargie, neboť aktivita se nerovná inteligence) vytrhla už jen objednaná zvrhlá striptérka, zašacovaná do kostýmu opravářky televizí... no ale pak by se na jednáních dalších 15let nemluvilo o ničem jiném a to taky nepotřebuju, takže zase kontraprodukce. To je prostě materiál..!! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Mikine,v případě takových poznámek mě vždy mrzí, že si sama se sebou nemohu dělat pracovní porady.Kamio, nech to nacvičit odboráře jako kulturní vsuvku. Alespoň k něčemu by byli dobří!

    OdpovědětVymazat
  17. Baru......to jako aby byli pro smích i ve volném čase...?

    OdpovědětVymazat
  18. Báro,zkusím to navrhnout na příštím jednání, ale bojím se, abych pak nedostal přes hlavu odborářskou tradiční vánoční kolekci:)

    OdpovědětVymazat
  19. galahade,tak nějak. Snad jen ty fotbalové turnaje nejsou špatné, že? Nebo tenisové.Kamio, hlavně se boj, aby ti nedali nějakou vysokou funkci ve svém středu.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak turnaje......ty u nás pořádá ředitel, ne odbory.

    OdpovědětVymazat
  21. Báro,takovou funkci bych buď z hrdosti odmítl nebo za účelem rozkladu zevnitř přijal:)Galahade a rozdává pan ředitel taky kolekce?

    OdpovědětVymazat
  22. Kamio......pan ředitel nerozdává nic...

    OdpovědětVymazat
  23. Galahade,a když tak sem tam úsměv... nebo ani to ne?!

    OdpovědětVymazat
  24. Když úsměv......tak škodolibej...

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé,já chci bejt ředilel... pořádala bych turnaje, nikomu bych nic nedala, škodolibě bych se usmívala a nevadilo by mi, že mě nemá nikdo rád, bo bych brala milion měsíčně. Jo, beru!

    OdpovědětVymazat
  26. Báro,BO bys brala milion měsíčně? BO?! Učíš se;-))

    OdpovědětVymazat
  27. Ale fuj Báro......byla bys vošklivej Arab, měla bys přezdívku \"Al kajda\" a votravovala bys lidi se svejma barevnejma kuličkama...

    OdpovědětVymazat
  28. Kamio,nevíš, jak se mi to stalo?Galahade, jaké KULIČKY?! On vám je ukazoval?

    OdpovědětVymazat
  29. No jistě Baru......jedna je černá, druhá červená...

    OdpovědětVymazat
  30. Galahade,takže máš poloviční šanci vláčet přes vrátnici nějaký ingot a vytáhnout v pohodě červenou kuličku a jít s ním domů?

    OdpovědětVymazat
  31. Ne......mam šanci přes vrátnici vláčet opici a vytáhnout si v pohodě černou kuličku a jít s opicí domů...

    OdpovědětVymazat
  32. Báro,......ahoj! Super maňásci!!!

    OdpovědětVymazat