Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

úterý 30. října 2007

Touha

Ta touha nešla nijak zamaskovat, doprovázena chtivým kňučením mě dojala, až jsem podlehla.

Mám spoustu lepších obrázků, zaostřenějších a vykreslenějších, ale ta touha... ta je jenom v tomhle.

A také smutný pohled, který dopředu ví, že tohle páníček nedá a když, tak jen ulomí kus chleba, ale  ta vůně, co se line z gombazecké klobásy, ta zůstane malému pejskovi odepřena.

Máme teď s pejskem malé tajemství. Až páníček odešel, stejně jsem mu z té gombezecké ukrojila taky.

$$OBR288443$$ 

27 komentářů:

  1. No kdyby tam byla nakrájená kolonická, koukal bych podobně... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A co vajíčka?Vajíčka nic?! Vajíčka nic... Potvora!! Už se nedivím, proč má takový ošoupaný nos, šmejdí na Gombazu!! A dobře jsi udělala, já bych jí dal taky kolečko...;)

    OdpovědětVymazat
  3. zcr,nemohu posoudit, já to moc nejím, protože hodně telefonuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Kamio,vajíčka jí dávám pravidelně, to je houby vzácnost.

    OdpovědětVymazat
  5. Báro,nejhorší na tom je, že jedním kolečkem to většinou neskončí. Nakonec se spokojeně olizuje - až to všechno zlikviduje - a Tobě zůstanou jen dvě nebo tři kolečka... tihle nemají zábrany, já je znám...jsou to potvory;)

    OdpovědětVymazat
  6. Co se klobásy týče, to se ani nedivím, ale že náš pes bude takhle koukat na piškot, to mě překvapilo.

    OdpovědětVymazat
  7. Naše pesy by si daly i ten sýr a kyselovou okurku:-)),kočk asi jen tu klobásu.Kam. to není ošoupaný nos, to je pigmentací:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já osobně,bych nemusel bejt ani pesa ani kočk a tu klobásu bych zbaštil možná i s talířem *hladový úsměv*

    OdpovědětVymazat
  9. Kamio,teď jsem ztratila přehled, to bylo na pejska nebo na jeho páníčka (na toho by mi to sedlo ještě víc)? Aleko, je vidět, že máš chytrého psa.Mod, koukám, že se vyznáš ve psích čumáčcích, on ho má takový světle hnědý, roztomilý, někdy od bláta.Hladový úsměve, z toho usuzuji, že už jsi zdravý, že?

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, ten psík vypadá jako náš westík. Je to westík nebo nějaká jiná rasa?

    OdpovědětVymazat
  11. Baru......formálně až od zítřka... Snad teda...

    OdpovědětVymazat
  12. Naše kočičandy už si svýho páníčka vycvičily a dává od stolu, seč mu ruce stačí... Tyhle psí pohledy, ty jim jdou :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Caymane,westík to není, ale má takovou hlavičku. Jinak je to woříšek.Galahade, dneska už je zítra, vítej tedy ve světě bez nemocí!Magrátko, ono to umí loudit skvostně všechno. Možná akvarijní sardinky moc ne.. proto mi taky občas nějaká pošla, málo loudila.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak jsem si slavnostně slíbil, že budu ignorovat texty, v nichž vystupují kočkové, pesy a jiná chlupatá havěť. Což tímto činím... ;)

    OdpovědětVymazat
  15. muj potkys se hladove nediva .. on hladove rovnou jedna :)

    OdpovědětVymazat
  16. jeziiiiss !! to je pekna fotkaaa !!!

    OdpovědětVymazat
  17. Dostal jsem hlad.Jdu si něco ukrojit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tedy Baru...i když už je dnes zítra, tak dnes ještě ne. Vzhledem k subjektivním pocitům asi čistě formálně, ale... ještě ne *mrk*

    OdpovědětVymazat
  19. Naše fenka mohla všechno.Myslím, že zrovna tak by koukala i na štrůdl, či na vepřovou. Nevím co by jí nechutnalo. A to se dožila 14 ti let. Žádná dietka či psouská strava.

    OdpovědětVymazat
  20. Milá barmanko,......představ si, že se psem v náručí jdu číst tenhle Tvůj článek. Jakmile jsem ho otevřela a můj Teddy viděl Tvého psa, začal blafat a natahovat se k monitoru. Myslela jsem, že je to náhoda, ale zkusila jsem okno zavřít a otevřít několikrt, a není!!! On ho faaakt vidí!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Kashiko,Teddy neblafal na fenku, ale na tu gombazeckou klobásu přece;-) I já jsem měl namále, jak jsem viděl ty kolečka... abych nezačal lítostivě výt:))

    OdpovědětVymazat
  22. Jo... to já jsem si asi tak druhý den poté, co jsem dostal pesu, přečetl:\"Jak zajistit, aby pes neloudil u stolu? Dejte mu něco, co mu spolehlivě nechutná.\"Naše Alžběta byla schopná přesvědčit všechny o tom, že jí chutná opravdu všechno i tak, že žrala syrovou cibuli a česnek...

    OdpovědětVymazat
  23. Teo,kategorie \"jiná chlupatá havěť\" ja natolik široká, že ti na čtení zbyde už jen příručka k počítačům, pokud ovšem moc nebudou rozebírat práci s myší.Galahade, vidíš, já než se dostanu zase k blogu, tak ty už budeš jako rybička.Gombo, není to náhodou odvozenina ta Gombazecká klobása?Kashiko, musím to se svým pesou vyzkoušet u tebe! Ale co když taky zaštěká, necháme je spolu mailovat?Kamio, na lítostivé vytí u nás nedochází. Tužby jsou uspokojovány ve stádiu lehkého náznaku.Johnny, co takhle kousek cihličky, talířek s pískem, mističku oleje? U nás už to nezachrání nikdo.

    OdpovědětVymazat
  24. Báro, to je po záhorácky - Gomba, zec! (preklad do slovenčiny: \"Gomba, ochutnaj z tej klobásky!\")

    OdpovědětVymazat
  25. lojzo,to je dobře, že to vím, kdybych v těch končinách dostala něco k jídlu, už budu vědět!

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Báro,......pár dní jsem tu nebyla, tak odpovídám se zpožděním: Hele, můj pes už si dopisuje s jeniiným psem, takže klidně ať si píše i s Tvým. Ale ať si laskavě poříděj svůj PC!!!!Kamio, to se pleteš, náš pes na klobásách a jinejch dobrotách neujíždí. On reagoval vážně na psa. *smích*

    OdpovědětVymazat
  27. Kashiko,já pořizuji nové počítače tak, že ten starý vždy odnesu do sklepa a koupím nový. Takže bych našim miláčkům mohla klidně do pelechu něco přihrát.

    OdpovědětVymazat