Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 10. září 2007

Abeceda této noci

před časem by to byla stejná písmenka a k nim jiné pocity. Za čas to bude asi také jinak. Ale dnes je to cítím takhle.

A - Auto a tvá ruka na mé noze. První písmeno a náš první zážitek.
B - Byteček, příjemný, útulný, náš
C - Cítím tvou lásku
Č - Čekám na tebe
D - rád se s nimi mazlíš
E - Erupce
F - Francouzský polibek
G - Gerbery, co mám tak ráda
H - Hvězdy na letní obloze
CH - Chvíle s tebou
I - Ignoruji čas
J - Jsme spolu
K - Kamarád
L - Líbáš mě
M - Miluji tě
N - Nechci tě ztratit
O - Ondatra
P - Pohlazení
R - Rozumím tobě a ty mně
Ř - Řítím se, nevím kam
S - Souznění
Š - Šílenství
T - Touha
U - Úžasný sex
V - Vrchol
W - Wien na jaře
X  a Y - dvě neznámé na konci rovnice
Z - Zítra, pozítří, popozítří ... ZÁZRAK

Ž - Život už nikdy nebude jako před tím

31 komentářů:

  1. Hezkávariace na abecedu *úsměv*

    OdpovědětVymazat
  2. Gombo,tímto samozřejmě děkuji i Janově a tobě a Elize...

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne si to napísala, dokonca tomu aj rozumiem. Až na tú ondatru.

    OdpovědětVymazat
  4. lojzo,zase jsi mě rozesmál!!!aTeo,to by se tam ještě vešlo Ď jako dítě, ale s Ďýtětem trávím 26 hodin denně a když pak zalezu do snít do pelíšku, tak Ďýtě z mysli vytěsňuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Báro,to je proměnných!! :)) hezké..

    OdpovědětVymazat
  6. No......a mě se teď nechce do práce...

    OdpovědětVymazat
  7. Kamio,proměnných se strašně moc. Třeba jako to \"O\" nejen ondatra, ale i triptych, který by vydal na samostatný spot: okouzlení-omezení-osaměníGalahade, tak nechoď... *jezinkovský úsměv*

    OdpovědětVymazat
  8. No pro mě za mě......ale šéfovi to vysvětlíš Ty, jezinko... *mrk*

    OdpovědětVymazat
  9. Barunko!!Ty jsi jednička. Až tak já už těď nepřemýšlím, ale rozpomněla jsem se na časy předchozí, a až se mi vmáčkly slzy do oka. Jsi jednoznačně IN, a nejlepší co tady zatím vyšlo. Ta 0ndatra, ta mne tedy dostala.Ondatru pošli na šéfa Galahada, jestli to chce vysvětlit.Zrovna tak Lojzo tomu nerozumí, tak by měl mít asi instrukce s přednáškou.Myslím, že tě teď už málokdo trumfne. Láskou žiješ, na lásku myslíš, láska tě stravuje dnem i nocí. Co víc si o tobě mám myslet, nežli to, že ti prostě závidím.!!=)))::

    OdpovědětVymazat
  10. Báro,krásnější abecedu už nikdo nevymyslí...

    OdpovědětVymazat
  11. Náhoda?Když to teď vidím takhle pod sebou (v noci jsem to viděl za sebou, ale v noci jsem taky viděl Elvise Presleyho jak zpívá Love Me Tender princezně Dianě, takže to neberu moc vážně), vidím v tom nádhernou vázu na krásnou kytici...

    OdpovědětVymazat
  12. Aleko......mě to teda svým tvarem připomíná spíš vyřezávaný sloupek od dřevěného zábradlí... *mrk*

    OdpovědětVymazat
  13. galahad:No to je další varianta, ale váza se mi líbí víc (úsměv)

    OdpovědětVymazat
  14. Aleko:...ty máš něco proti vyřezávanýmu zábradlí????

    OdpovědětVymazat
  15. Řekl bych, že to je mosazný svícen...

    OdpovědětVymazat
  16. Pánové, dlouho,ale opravdu dlouho, jsem nechápala vocotadyde, až jsem to pochopila a mám ze sebe takovou radost, že si dám večer na oslavu své první mojito po minimálně půl roce *těšík*Baníčku!!!Elizo, někdy je víc pláče a občas je okouzlení láskou.. Galahade, ty bys pro šéfa evidentně vymyslel jinou abecedu,že? To bych si docela ráda přečetla. *koňský řehot*

    OdpovědětVymazat
  17. Baru......ale já bych Tě nerad zkazil... *spiklenecký mrk*

    OdpovědětVymazat
  18. Báro,já samozřejmě myslel hudební nástroj.. (chachá)

    OdpovědětVymazat
  19. Baru, ono se to střídájako to počasí za oknem. Já měla včera náramně bezvadnou náladu, a přitom jsem dvakrát tak zmokla, že jsem už v těch promočenej botách nemohla být a jet pak ještě dvě hoďky domů, že jsem vlezla do krámu, pořídila nové fusky a botky k tomu, a rajzovala vesele dál až do večera. Udělala jsem si takový den, jako bych byla cizinec na výletě v Praze. Už jsem v ní, v té matičce nebyla ani nepamatuji, tak jsem si to vynahradila. A šlo to abeceda neabeceda.

    OdpovědětVymazat
  20. No,přemýšlel jsem o tom a nakonec jsem se taky přidal. Vždyť abeceda je přeci základ všeho.

    OdpovědětVymazat
  21. Galahade,to vypadá, jako bys ho miloval ještě víc než já!Elizo, to střídání je fajn, protže to je jediný důvod, proč se neodstřelím, když je mi mizerně. Protože vím, že to přejde a zase bude dobře. A výlet do Prahy ti skoro závidím, já byla v Praze naposledy pár týdnů před porodem a to jsem z toho nic neměla, byla jsem jen ráda, že žiju.Aleko, dobře jsi udělal, jdu se podívat.

    OdpovědětVymazat
  22. Baru......ty miluješ mýho šéfa????

    OdpovědětVymazat
  23. Galahade,čeština je krásný jazyk a když se zadaří, klidně z toho vyjde, že miluji tvého šéfa, ač ho vůbec neznám.Pravda je taková, že ŠÉFA nemiluji. Žádného.

    OdpovědětVymazat
  24. Jo......takže tu nelásku z Tvé strany nemá brát osobně...??? *úsměv*

    OdpovědětVymazat
  25. Báro, to je tedy erupce, nechtěla jsem tvou číst dřív než napíšu tu svou, ale tohle mě nenapadlo a ani bych teď neměla z čeho čerpat pocity... moje je také taková jaká je dnes, po Jičíně :o) a to d jsou dlaně, ne? ale přiznám se že ty dudy mi přijdou případnější, když už jsi tam dala ten úžasný sex :o))))) ty komentáře mě docela rozesmály ....

    OdpovědětVymazat
  26. zuzi, D sú predsa deti!

    OdpovědětVymazat
  27. Galahade,pokud na tebe bude šéf hodný, tak své pocity k němu ještě zreviduji.zuzi, co pořád všichni máte s těmi hudebními nástroji. To jsou tu nějaké domažlické slavnosti nebo co?! *úsměv od ucha k uchu*Ale vlastně ať se každý mazlí s čím uzná za vhodné.lojzo, zase BINGO!

    OdpovědětVymazat
  28. Baru......záleží na tom... Já mam ty šéfy vlastně tři...

    OdpovědětVymazat