Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 26. dubna 2007

Šla bych se dívat na snooker,

ale chce se mi už spát. Tak jen malá inventura.


Nic převratného, ráno menší výbuch citového zoufalství a dopoledne už jen klasická pracovní honička.

Pak úsměv nad zkratkovou písničkou Ivana Mládka (v OÚNZ na WC dostal mistr TBC), to když jsem jela s DPH na FÚ a odtud jako OSVČ na OSSZ, což mě natolik vyčerpalo, že jsem dala SMS echo Alex, abychom si šly sednout někam na vídeňskou kávu, jelikož ta šlehačková čepice mě dokáže jednou za čas naladit do příjemna.

Relaxační hodinka se povedla na výbornou a já se jen v duchu tážu kuchaře, co nám dělal moučník ke kávě, zda opravdu ten banán a dva kopečky zmrzliny nelze na talíři uspořádat tak, abychom se jako slušná děvčata nemusela červenat...

Probraly jsme u té kávy všechno možné, vidíme se teď s Alex jaksi méně, chodí všelijak na noční a na celodenní dvanáctky a do toho ještě jezdí průběžně do Pardubic na zkoušky, vůbec jí to nezávidím. Ani tu jedničku, co dnes dostala z Péče o mrtvé tělo.

V baru se maluje a z plna hrdla mi bylo dopřáno ohavné čištění dřevěného obložení od Primalexu, protože ten tupý malíř ještě nikdy neslyšel o krycí pásce, ale zaručuji, že po dnešním podvečeru už na ni do smrti nezapomene.

A teď mě čeká už jenom dloooouháááá koupel ve stále nevyměněné vaně-zebře a čistě povlečené peřinky....


 

17 komentářů:

  1. Péči o mrtvé tělobych teď taky potřeboval. Řečeno s klasikem, \"bolí mě celej člověk\", poslední dobou stačí jenom abych ráno otevřel oči a už mne bolí záda :( Že by mně chyběly vitamíny - nebo ta péče?

    OdpovědětVymazat
  2. Gombojestli Ty nemáš převytky zinku:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Báropracovní honičku jsem měla od neděle a dneska už jsem myslela, že to nedodělám. Málokdy řeknu svému klientovi aby si takové hadry strčil do, no jo tam, ale dneska, když jsem tu \"vařila\" dph vyloženě z vody, prakticky bez výpisů z banky a za absence 10% dokladů, tak už jsem mu to řekla:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gombo,tak se nech manželkou vleže pěkně umýt a na palec u nohy ať ti přiváže ceduličku se jménem a rodným číslem. Možná to bude prima předehra ;-)Mod, zabít, okamžitě! Miluji 26.ledna nalezený daňový doklad z 31.prosince!

    OdpovědětVymazat
  5. Takové předměty nebrat!! Ekl je už ta teorie, snad z toho Alex neměla taky cvika...No a slušná děvčata již předpokládají toto uskupení (prostě nechtěli, aby ten banán z talířku slítl, tak byl zajištěn kopcem z každí strany) a tak si raději dají mrkev a dvě ředkvičky:))

    OdpovědětVymazat
  6. Kamio,to nebyla teorie, to jsou věci známkované na praxi.. Co bys taky mohl čekat od někoho, kdo má přípojný bod k internetu na hřbitově ;)Mrkvička a dvě ředkvičky? Kombinace pro nezbednou zaječici :))

    OdpovědětVymazat
  7. Barčo... libi se mi \"zaručuju, že po dnešním podvečeru na ni do smrti nezapomene\" :o)) To se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Báro,máš podivuhodně morbidní představy o milostné předehře. Vysloveně se děsím okamžiku, kdy se mi provázek zařízne kolem palce. Stopro vyprchá věškeré vzrušení a ještě kousek navíc ...

    OdpovědětVymazat
  9. MoMo,když mne všecho bolí, tak to je přebytkem? Ne proto, že by byly extrémní výdaje :-D ?

    OdpovědětVymazat
  10. WTF is Péče o mrtvé tělo??? :-D Oholit, ostříhat... pohřbít? Bylo to praktické nebo písemné? Trochu mě to vyděsilo.

    OdpovědětVymazat
  11. Gombo,pokud jsem si tímto odradila váhavé potencionální zájemce něco si se mnou začít, tak tak to mám asi smůlu, že?sunfreedom, Alex nestuduje vysokou pohřebnickou, ale vysokou zdravotnickou, takže je to také hodně o papírování kolem. Jen pro člověka, který se smrtí nepřichází do styku tak často, jako jsem třeba i já, je to opravdu zvláštní zápočet.

    OdpovědětVymazat
  12. Báro,není proč litovat, třeba naopak získáš zájemce nové, zvláštní, exotické ... a co já vím ještě jaké???

    OdpovědětVymazat
  13. Báro, \"Mrkvička a dvě ředkvičky\"? Ne.Mrtvička a dvě rakvičky.[4] mně dostalo :o))) Jinak předpokládám knihuhttp://www.levneknihy.cz/DetailZbozi.aspx?z=73455znáš, stejně jako neplacenou reklamu na nihttp://enimen.bloguje.cz/502904-velky-navrat-fuchsii.php:)))

    OdpovědětVymazat
  14. Gino,on ten malíř možná dlouho nezapomene i na mě:-)).Gombo, naštěstí já nikoho takového nehledám. A když už tady větrám své úchylky, tak mi stačí občas si pohladit hada.zcr, na tvém moučníkovém talířku mi bytostně schází věneček. Na té knížce mě nesmírně mrzí, že ji degradovali na 19 Kč. Ale ani tak ji v knihovně nemám!

    OdpovědětVymazat
  15. [15] Báro,hada??? Já mám fakkt dneska den ... vizhttp://www.lorrain.bloguje.cz/527294-bez.phpA přitom žiji s vyrovnanou zinkovou bilancí ...Uáááááááááááááááááááááááááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  16. Gombo,Ty jsi na tomhle blogu prvně, že nevíš, že hadi jsou zde ve zvláštní oblibě :-)?

    OdpovědětVymazat