Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 27. dubna 2007

Jak se balí slečny,

ale ono je to stejně všechno jinak.

Nedá mi to, abych se nezmínila v souvislosti s Kamiovým komentářem k sérii nedávných debat v baru.

Šlo o to, jakým způsobem je možné se co nejlépe a nejrychleji seznámit na ulici s nějakou cizí slečnou.

Tito pánové se navzájem asi neznají, jediné, co je spojuje je asi to, že se občas zastaví u mě na panáka či na presso.

Tomáš(27) - vysokoškolák, rozvedený a velmi hezký si k tomuto účelu koupil pejska. Vzhledem k tomu, že teď po rozvodu žije sám, má eminentní zájem  o nějakou novou známost a pejska využívá jak jen to jde. Velmi si chválí, jak se mu k nohám vrhají slečny všeho věku i inteligence a mazlí se s jeho "štěňátkem", neboť má úmyslně yorkshírského teriéra, jemuž stačí dát kolem krku puntíkovaný šátek a o roztomilost je postaráno. Ze začátku si tuto vějičku velmi chválil, ba dokonce se balení chtivých slečen stalo jedním z jeho ústředních témat při hovoru, ale po čase mu došlo, že se chytá stále stejný druh - cituji: "vylízaných bárbinek", což nebylo to pravé, s čím by chtěl strávit  zbytek života.

Dan(25) - začínal s vlastními svaly, na kterých byla vidět posilovna i přes dlouhý zimní kabát. Ovšem v tomhle případě se jednalo spíše o sbírání obdivných pohledů. K verbálnímu kontaktu v podstatě nedocházelo. Rozhodně se na něj nikdo nevrhal tak, jako k Tomášovu pejskovi. Tak přidal fretku a situace se zlepšila natolik, že jeho fretka začala kamarádit s jinou, jejíž majitelka se asi do měsíce stala Danovou dívkou a chodí spolu dodnes. Sám Dan to vidí tak, že když jde po ulici bez své dívky, stejně je stále "na lovu" obdivných pohledů a flirtovacích rozhovorů. Ale to prý je konečná, dál by prý takový rozhovor nenechal dojít. Naštěstí mi může být jedno, zda to myslí opravdu vážně nebo ne.

Mirek(30) - chuťovka! Dlouho se spoléhal pouze na sílu své osobnosti. Atraktivně osvalený metroušek, mimořádně komunikativní, nepotřeboval ani pejska ani fretku, na slečny se vrhal sám a dle svého výběru, nebyl tudíž odkázán pouze na milovnice rozkošných zvířátek.
Elegantně po nějakém čase sbalil krásnou a chytrou asistentku ředitele jednoho velkého podniku, zakrátko svatba a do dvou let dvě krásné holčičky.
Nebudu komentovat byt zařízený architektem, peněz dost, zdálo se, že nic nechybí. Že by za to mohly ty dotěrné slečny, které se chtěly kouknout na miminko do kočárku? Podle slov mnoha čerstvých tatínků, je miminko větší návnada než pejsek, opět škoda, že nejsem britský vědec, byl by to zajímavý výzkum.
U Mirka ovšem nebyl žádný výzkum nutný. Jedna nevěra stíhala druhou, až krásná podváděná manželka podala žádost o rozvod, nádherný byt pozřela některá z hypotečních bank a oba mi zmizeli ze života, jen Mirek občas zavolá, aby mi řekl, že se má skvěle, známostí mraky, ale po dcerách se mu stýská...

No, a co teď s tím, mělo to být veselé čtení o tom, jak nejlépe sbalit slečnu a vyšel mi z toho takový smutně divný konec. Ale takový je někdy i sám život. Nechám to tak.

32 komentářů:

  1. A to jsi ještě vybrala pány s dobře rozdanými kartami... zbytek končívá na rande supervizovaném rodiči (autorka laskavě doplní citaci článku)... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. zcr,já nevím proč, ale zrovna tihle mi vůbec nepřipadli, že by potřebovali nějaké návnady kromě svého vzhledu. A přitom se z nějakého důvodu snažili o 500% víc,než kluci s \"běžně rozdanými kartami\".Možná bych našla vysvětlení v nějaké psychologické příručce, ale ty raději moc nečtu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je problém. Můj pes je roztomilý jen pro mě, protože náš kdyžse postaví dvoumetrový německý ovčák téměř s policejním výcvikem a pohledem \"tebe taky jednou sním\" není schopen naladit onu romantickou strunu, jejíž zvuk by přivábil alespoň jednu osobu opačného pohlaví. Myslím lidského pohlaví. Teď mě napadá, že je to vlastně on, kdo za náš spoelčný život sbalil víc holek, ten šmejd má už deset dětí (holky vedou 9:1, jak to dělá nevim) a já furt nic :-P.

    OdpovědětVymazat
  4. Na měs Buflíkem akorát řval soused Junák, debil, že ty h*vna mám sbírat (sbírám je), a pak mi ho (Buflíka) opakovaně hladí jedna Francouzka, ale té je asi 90 :-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Můj přítel tomík taky balí slečny na své pesy:-))),ale taky nic moc teda:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Můj syn si jednou postěžoval, že když je zrovna volnej, žádná o něj neškrtne a sotva má holku, můžou se poprat :-))) Ale jinak je balí na záhadnou image, atraktivního koníčka, jistou dávku džentlmenství a navazování kontaktů naprosto bez zábran. Prostě je ukecá :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Magrátko,ženy milují ušima, muži (prý) očima... tak na tom asi něco bude:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já měl na základce nádhernou učitelku češtiny, jmenovala se Karla, a já, který jsem školu slušně ignoroval, jsem jenom k vůli ní napsal slohovku se kterou jsem pak vyhrál nějakou okresní literární soutěž. No a na školním srazu po letech jsem jí to prozradil a ona mi zase prozradila že to poznala a moc jí to lichotilo. A já pitomec jsem to nevěděl a nevyužil toho.Takže \"holky\" se dají balit i na slohovku :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Asi někdy napíšu......jak Vás, dámy, nebalit...:-))))

    OdpovědětVymazat
  10. sunfreedom,buď rád, že to není opačně, jak bys uživil na vysoké deset potomků ?!?Rowdy, tys trestuhodně odběhl od tématu! Otázka nebyla, kdo sbírá válečky po tvém Buflíkovi (dobrej nick), ale na co balíš příslušnice něžného pohlaví :-)).Ale jestli hrozí nebezpečí, že bys na sebe práskl něco hodně intimního, tak můžeš raději přidat ještě něco o té Francouzce :-)). Třeba jestli ve svém věku ještě vidí, co hladí. Magrátko, po dobu, co čtu tvůj blog, vypadá syn hodně atraktivně pro mladá děvčata.Zajímavé koníčky a image dělají 90% úspěchu.

    OdpovědětVymazat
  11. Kamio,zde na blogu mají ženy občas naději, že je bude nějaký muž i poslouchat! To se mi docela zamlouvá.motoneználku, asi tě dobře inspirovala. A pokud mohu soudit o tvé slohovce to, co o tvém blogu, tak je dobrá, že se udržela.Galahade, jako \"jak nás odhánět\"?

    OdpovědětVymazat
  12. Já umím balit knížky a dárky do ozdobného papíru. Ale nevím, zda komentuji k tématu. A dřív, když byla pošta více v kurzu, jsem taky uměl dobře zabalit balíček.

    OdpovědětVymazat
  13. Ano Báro......odsud to vypadá, že to by mi docela šlo...:-/

    OdpovědětVymazat
  14. Gombo,já myslím, že je to hodně k tématu. Žena se dá sbalit i na dobře zabalený dárek, balíček i knížku..;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Gombo,nerad bych diskusi degradoval, ale balit se dá třeba i joint:) Ale jestli tím uděláš dojem na poště, to teda nevím:D

    OdpovědětVymazat
  16. Bárojo jo na knížku jo, třeba na Bibli:-))), jinak teda já dám hodně na ten zinek:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Hele...Kamio... dle policejních statistik prej hulí tři čtvrtiny národa... takže - čistě teoreticky samozřejmě - by bylo divný, kdybys s tim na tý poště úspěch neměl...;-)

    OdpovědětVymazat
  18. 2 MoMoJeště bych podotknul, že i ten Zn by měl mít lákavé balení. Protože rozbalování, to mně jde ještě mnohem lépe, než balení. Dárků myslím. Nejraději před tchýní. To ten papír vždycky s rozkoší rozervu. Tchýně u toho šílí, protože si chtěla ten papír nechat \"na příště\" :) Nikdy!

    OdpovědětVymazat
  19. Gombo má lákavé balení:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Galahade,s tím půjde na poštu Gomba oslňovat, to je machr na balení ... knih, zinku a tak:))Gombo: Tak s tím papírem \"na příště\" jsi mě rozesmál. Tchyně je asi .. no ehm .. šetrná, co? :)

    OdpovědětVymazat
  21. galahade,mě napadlo spousta věcí, co se dá udělat s ubaleným jointem na poště, ale při zachování slušnosti tohoto blogu to nechám na fantazii každého.Gombo, takže dárky od tchýně jsou: jeden rok v novém papíru a druhý rok v poslepovaném papíru?Mod, nějak se už v tom zinku ztrácím...

    OdpovědětVymazat
  22. Jestli ty konce nebyly takový divný taky proto, že oni ti chlapi řešili, jak balit slečny a něřešili co s nima dál. Krom toho jednoho o co jim od začátku šlo. Oni vlastně nechtěli mít sbaleno, oni chtěli byt permanentně balící.Jen tak mimochodem, vůbec se nedivím, že tomu frajerovi s jorkšírákem v šátku padali k nohám jen \"vylízané barbíny\". Vždyť si je tím svým ošátečkovaným psem přivolával, jak vábničkou. Doufám, že u toho ještě šišlali a pištěli.

    OdpovědětVymazat
  23. Bároa není to nedostatkem zinku? teda to, že se v tom ztrácíš:-))

    OdpovědětVymazat
  24. Z vlastni zkusenosti mohu poznamenat, ze \"naznaky nezabiraji, reknete to primo\" funguje nejlip :) Jakypak baleni :)

    OdpovědětVymazat
  25. Omlouvám se pravopisnou chybu v příspěvku 22. Šišlaly a pištěly.

    OdpovědětVymazat
  26. Helazd,tys na to kápla! Na různé psy lze lovit různé slečny :-)). Hrubku bych neřešila, možná pak pištěli a šišlali všichni ;)Terrynko, asi by se to mělo učit ve škole nebo co! Zjišťuji, že to, co já považuji za opakované sdělení intenzitou srovnatelné s ránou do hlavy, to někdo nevezme ani jako náznak!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Komentáře jsem nečetl,takže už to tady možná zaznělo. Největším známým expertem na balení je Qark. Dokonce návody vydal i knižně a jeden výtisk mi poslal: http://www.qark.net/clanek/kniha-ulovte-si-ji-aneb-jak-na-lasku

    OdpovědětVymazat
  28. @Teo,zatím nezaznělo, ale po prostudování koukám, že je to slušná vědní disciplína. Nejvyšší čas, aby to začali zkoumat britští vědci ;)

    OdpovědětVymazat
  29. chcete být někdo celý život sám aby si o vás žádná ani zablácenou koloběžku neopřela? Zeptej se odborníka na slovo vzatého! Váš William Wilson

    OdpovědětVymazat
  30. a jak teda sbalit poradneho chlapa?;)

    OdpovědětVymazat
  31. WW,nezlob mě zase!!!Leni, jen co to zjistím, okamžitě ti to napíšu ;)

    OdpovědětVymazat