Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 22. března 2007

Může mě ještě někdo s něčím překvapit?

Může!


O různých eklhaftech už tady byla řeč mnohokrát, někde se z toho stalo i neuzavřené téma, kam se dá přijít i po měsíci a jednotlivé nechutnosti stále přibývají.
Já se k tomu zatím nedostala, abych si věci, které se mi eklují porovnala do žebříčku TOP TEN z prostého důvodu, že se mi na to ani nechtělo myslet.

Asi to nebudu dělat ani dneska, i když se mi do představ cpou ledasjaké hnusy.
Třeba ten pult v masně, kde leží vyrovnané vnitřnosti a místo aby sloužily dětem ke hraní a bádání (viď, Alex), tak to lidi kupují a snad dokonce i jedí. A dokonce i ty mozky!

Eklhaft, který mě přinutil tohle sepsat, totiž předčil všechno, co jsem dosud na vlastní oči viděla.

Znám různé zkazky o pochoutkách, kterým mnozí holdují typu, salám na vánočce a chleba se sádlem a kyselou okurkou posypaný krystalem, aby to při kousání dobře křoupalo, ale tohle je jiné.

Dokonce to předčilo i Johnnyho chutné psí granule, alespoň podle té mojí stupnice.

Nebudu napínat.
Včera se na skok zastavila nějaká partička chlapíků odněkud zpod Lysé hory. 
Jeden poručil pití ale ne jenom tak nějaké:

"Vodní kolo se spermatem."

????????

Proboha!

Asi mi ty otazníky vyskákaly i z očí jako dolary strýčku Skrblíkovi, protože ten chlapík se zeptal:"Vy nevíte, co to je?"

"NE."

A teď se něčeho chyťte,najednénoze, stoupni si na obě:

"To je přece zelená se smetánkou do kávy."

...............

...............

...............

Chutnalo jim to náramně, vyžrali mi všechnu.

Zelenou i smetánku.


 

37 komentářů:

  1. Já znám totéž pod básnivým označením \"Chomejního chrchel\".Jinak doufám, že znáš \"Mozek\" (vaječný koňak nalitý z výšky tenkym proudem do griotky) a \"Vetřelce\" (totéž se zelenou místo griotte). Piju zřídka a zelenou nerad, ale sem tam takový pěticentilitrový mozek, mmm!No, nenaplnila\'s mé očekávání.;oD

    OdpovědětVymazat
  2. zcr,až jednou tebe překvapím, tak si to datum napíšu červeným fixem na zeď na záchodě, abych to měla každý den na očích několikrát!Chrchel znám jako \"afghánský\" a vaječný koňak v griotce či zelené je hodně ulepené pití...

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že i kdybych byla ochotná zalepit si tlamu tím obsahem, asi by mi silně vadil i ten název. Mám přebujelou obraznost. Ne, tohle fakt ne.

    OdpovědětVymazat
  4. Báro,to je teda silné kafe... nebo mozek ... nebo ChoChr .. nebo co to je... :)) Jenom mi nejde do hlavy to \"vodní\" ... no ale přemýšlet nad tím nebudu, taky mám (bohužel v tomto případě) fantazii poměrně vypracovanou...

    OdpovědětVymazat
  5. Hehe...naučte to štěkat a máme tu novou psí rasu - ChoChršpaněl;-)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Galahade, to je něco jako ta nová odrůda čivavy? (Myslím nervavu.)

    OdpovědětVymazat
  7. Precetl jsem si nekolik clanku a mam pocit, ze te zacnu cist pravidelne, barmanko :o) Uzasne napsane... zasmal jsem se hlavne u Venci a jeho autobusu :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Ne......to je nová odrůda Kokršpaněla. Obvyklým zvukovým projevem Kokra je takové protivné pištivé štěkání. Narozdíl od toho bude ChoChršpaněl chrchlat a z hrdla mu přitom budou létat chuchvalce zelený smetánky do kafe...;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Kamio [4], já se raději neptala, při jaké pařbě takový název vznikl.Magrátko, někdy je přebujelá obrazotvornost opravdu velmi na obtíž :))(Ale ne vždy!)Galahade, slibuji, že \"to\" štěkat nikdy učit nebudu! Mohla by se ze mě stát nervava.Gino, díky. A Venca si to zaslouží - je nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jinak samozřejmě čivavy jdou na čivy a nervavy na nervy. Což ale berte jen jako rétorické cvičení, poněvadž na čivavy a mopslíky nedám dopustit (ostatně viz http://zcr.bloguje.cz/409843-jak-jsem-potkal-mopsliky.php)

    OdpovědětVymazat
  11. Eh...Báro...to je pádný argument:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Galahade,to jsem ráda, že to uznáváš, přece nechceš mít v baru za pultem nervavu!

    OdpovědětVymazat
  13. To myslím, že vím z čeho vzniklo, existije kořalka, v Bulharsku třeba Mastyka, která když se dá mrazit, vytvoří takové, no takové bílé chuchvalce:-)) a to se pak lije do zelené.

    OdpovědětVymazat
  14. Mod.,je vůbec něco, s čím nemáš žádné zkušenosti? :)Galahade: A co teprve Chrochrchorvat, to je panečku rasa!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mod,vidím, že mi stále ještě chybí zásadní znalosti!Kamio, to má nějakou souvislost s tvými Chorvatskými elegieme?

    OdpovědětVymazat
  16. Báro...já myslím, že určitě má. jsem zvědav, jak se k tomu Kamio postaví...

    OdpovědětVymazat
  17. Galahade,ještě s možná budeme divit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jako myslíš,že by se k tomu mohl třeba postavit čelem?

    OdpovědětVymazat
  19. Galahade,já ti nevím, čím se Kamio staví k Chrochrchorvatům :))

    OdpovědětVymazat
  20. Báro, Galahade,ke Chrochrchorvatům se stavím zásadně čelem, jelikož většinou chodí venčit Chrochršpaněly a ty maj rádi tlustý prkenice:)))

    OdpovědětVymazat
  21. Tedy Kamio......co by dělal ChoChršpaněl s tvojí prkenicí...

    OdpovědětVymazat
  22. Galahade,to je fakt, po zlatých kreditkách on nejde:)

    OdpovědětVymazat
  23. Kamio,takhle kdybys měl v prkenici jitrnici!(Rýmuje se mi to už od rána.To zas bude den:))

    OdpovědětVymazat
  24. Báro...Neradno mít jitrnici v prkenici... by se umastilo...;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Galahade,to máš teda pravdu, ale zase se to pěkně rýmovalo a Chrochršpanělé by se po nich mohli utlouct. Víc, než třeba po stvrzenkách z obchodů nebo plastových kartičkách do bankomatů.

    OdpovědětVymazat
  26. Báro,Kdybych byl býval měl v prkeniciSlisovanou voňavou jitrniciPatrně bych se s chrochršpaňlemVálel v prachu po silnici... :))

    OdpovědětVymazat
  27. Báro promiň, ale dnes se mi udělalo z tvého článku šoufl.Napiš příště do perexu varování.Třeba: Jen pro lidi, kteří nemají obrazotvornost,...nebo tak něco.Diky.

    OdpovědětVymazat
  28. Helazd,pevně doufám, že jsi přeskočila komentáře. Nerada bych tě měla na svědomí.

    OdpovědětVymazat
  29. Právě, že nepřeskočila a tím se účinek znásobil. Ale Múz to pak napravil. Ještě, že ho máš.

    OdpovědětVymazat
  30. Helazd,to je hrozný, některý věci si raději nepředstavovat. Ještě že jsem nepopsala toho, co to objednával...to už bys ke mně nemusela nikdy přijít :)))

    OdpovědětVymazat
  31. Eklhaft c.1Obrazotvornost mam nekoncici a zelenou nenavidim! Ale Bara umi cokoli podat tak, ze si to vzdy rada prectu:)

    OdpovědětVymazat
  32. Lucko,nadlouho je s eklhafty konec! Vím o spoustě výrazně lepších témat!

    OdpovědětVymazat
  33. Báro, vybavila bych se zvracecím pytlíkem a určitě bych přišla. Bylo by mi bez tebe smutno na síti.

    OdpovědětVymazat
  34. Helazd,ve chvíli, kdy moji milí jdou pro blicí pytlík, než si kliknou můj blog, bych se nad sebou měla zamyslet :)))

    OdpovědětVymazat
  35. no a ochutnalas to? :) My pijeme \"Mrtvou zizalu\" - zelena se slehackou ze spreje, hezky nastrikanou do te zelene tak, aby to odspoda udelalo prouzky.. Vypada to desive, ale je to dobry :)

    OdpovědětVymazat
  36. Terrynko,nakonec jo, oni jinak nedali :)))Mrtvou žížalu zkusím, to bude SADO MASO!!! :))))

    OdpovědětVymazat