Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 16. února 2007

Plastika prsou nebo mozku?

V holčičích šatnách se dějí věci!


Stalo se to minulý týden zcela nenápadně. Hledala jsem v kabelce kartu do bankomatu a místo ní na mě vykoukla zaplacená permanentka do cvičení. Koukala na mě smutně a vyčítavě. V jejích malých papírových očičkách jsem četla nevyslovenou otázku:"Báro, kdy jsi byla naposledy v tělocvičně...?"
Ó milá průkazko, nemohu ti odpovědět, protože si nemohu vzpomenout. Snad někdy před vánocemi ... nebo na podzim...?
"A napravíš to?" ptala se beze slov ta dotěrná kartička.

Nic neříkám. Nebudu dávat sliby, které nemíním splnit. Leč odpoledne mi to ještě leží v hlavě a večer už si balím "cvičící" tašku.

Scházíme se v nové sokolovně dvakrát týdně, někdo chodí pravidelně, někdo (jako třeba já) přijde, když má čas a chuť. Ještěže se platí každé konkrétní cvičení a ne třeba půlroční poplatky, to by mi ta lenost přišla draho.

Přivítání bylo bouřlivé a srdečné, myslím, že zavítám častěji. To ale nic nebylo proti tomu, když vtrhla do šatny Edita.
Postavila se uprostřed, aby její příchod nikomu neušel, bleskově sundala bundu, hodila ji na lavičku a vyprsila se v upnutém tričku.
"Hádejte co je nového!" vyzvala nás a rozhlédla se kolem.
"Máš novou podprsenku?" ozvala se z jednoho kouta nesmělá odpověď.
"Pffff, podprsenku..." odfrkla Edita. "Nevidíte ty prsa?!"
"Úplně nový, krásný prsa! Chcete se podívat?"
"Sou hezký, jak je máš dlouho?" ptá se někdo z druhé strany šatny a úmyslně ignoruje tu podivnou nabídku.
"Od léta, proto jsem tady tak dlouho nebyla, musela jsem počkat, až to nebude bolet. Ale stejně to za to stálo," vykládá nadšeně.

Opravdu jí to sluší. Podle mého jí ještě víc sluší ta změna, která se jí musela udát v mozku. Kde je ta zakřiknutá shrbená Edita, jak jsem ji viděla naposledy? Místo ní je zde sebevědomá kočka, které by pětatřicet nikdo nehádal.

Vykládala, jak si k novým vnadám pořídila i nové oblečení, to staré jí příliš připomínalo časy mindráků, které si vytvořila sama ve své hlavě. Teď vyhodila staré mikiny společně s letitými mindráky.

"Pojďte se podívat, já vám je ukážu," zopakovala znovu svoji nabídku.
"To ani nemusíš, my si to umíme představit."
"Ne, to musíte vidět, fakt se povedly," mele Edita svou a je vidět, že ji od jejího úmyslu asi nic neodradí.
"Ty by si se nestyděla?" vyletěla odněkud otázka.
"Né, proč bych se za ně měla stydět? Svoje bych vám neukázala, ale tyhle jsou koupený, za ty se nestydím," odrovnala nás svojí logikou a už měla dole tričko i podprsenku.
"Jo, pěkný," ozvalo se pár pochval.
Už jsme byly v chodbě na cestě do tělocvičny, když k nám za šatny dolehlo:"Klidně si i sáhněte, jak jsou pěkně pevný..."

33 komentářů:

  1. buďme rády, že nevíme, co se děje v klučičích šatnách:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zas jsem nebyl ve spravnou chvili na spravnem miste.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. čagi,vždycky neomylně rozesměješ :)))))

    OdpovědětVymazat
  4. To je tedanespravedlnost, mi se takto zatím žádná nevnucovala, spíše jsem musel loudit. Ale to loudění má více plusů:1) Je to větší dobrodružství2) Ženám dělá dobře3) Pocit z podlehnutí je silnější (z makrely v celofánu nemám narozdíl od pstruha chytaného do ruky pocit \"lovce\" - kdo by se taky chlubil, že ulovil v Tescu makrelu v celofánu...?!)4) Loudění vede ke zdokonalování vlastního louděníBáro, Edita je ta koŇADRA!!!Čagi: V \"klučičích\", čili chlapeckých šatnách se občas dějí věci, třeba se probírají ty Edity a taky ty Anti-Edity, takže souhlasím - buď ráda, že nevíš:)

    OdpovědětVymazat
  5. To ČagiTo Čagi: neříkej, že kluci se taky zvou, aby si sáhli, jak je pěkně pevný...

    OdpovědětVymazat
  6. Roji,chtěla jsem napsat, že nemusíš litovat, ale Kamio, to vysvětlil za mě.Kamio, bod 4) je tak geniální jako teorie relativity. Máš na to i nějaký obecně platný vzorec?Dobře, sýkorka koňadra opět dostala širší rozměr :))

    OdpovědětVymazat
  7. Bárotak až ji zas uvidíš, nezapomeň ji říct, aby to hlásila na mammografu:-)

    OdpovědětVymazat
  8. To Jájajá nevím, nikdy jsem v chlapeckých šatnách nebyla...ale opravdu zajímavá otázka:-)))...možná že si např. po posilovně přeměřují bicepsy?Dám pro jistotu na radu Kamia a budu neznalá co se týče pánských šaten

    OdpovědětVymazat
  9. Dámy,pánové se v šatně nezdržují, protože to tam obvykle strašlivě smrdí! Samozřejmě ne naší vinou... Prostě nám se vždycky přihodí, že se tam jako na potvoru chvíli před náma převlíkalo prase nebo co... Nic si nepřěměřujem - vysprchujem, voblíknem, utečem...

    OdpovědětVymazat
  10. Galahade,to neprozrazuj, že obvykle se v šatně něco nakousne a pak se to jde probrat \"na jedno\":) Ovšem narozdíl od žen my neřešíme detaily a podrobnosti... \"máš s ní něco/nemáš s ní něco\" případně \"a dobrý\" a pak už je řeč o důležitějších tématech... :)Báro, obecně platný vzorec byl již dávno vymyšlen mnoha mysliteli, ne vždy fyziky. Např. \"Učit se, učit se, učit se\", \"Opakování - matka moudrosti\" nebo \"Investujte do ňader, ať je více koňader!\" :)Mod.: Na mamografu by neprošla:))

    OdpovědětVymazat
  11. Mod, určitě na to přijde ještě řeč :))Ale jak se tam natřásala, tak jsem si na tebe vzpomněla ;)Galahade, já ztratila iluzi o chlapeckých sportovních šatnách s Hurvajzem. To byly tak šílené historky, co všechno hnusného si dokážou kluci navzájem v rámci kanadských žertíků udělat, že už jsem to pak odmítala poslouchat!

    OdpovědětVymazat
  12. Kamio, proč bych to prozrazoval já, když si to teď udělal za mě? :-))))Báro, Hurvajz je divnej... normální lidi v šatně nežertujou, neb žertovat nahý je společensky nepřijatelné!

    OdpovědětVymazat
  13. Kamio,ony ty vaše historky jsou jako s těmi rybáři. Pravda je někde na 30ti procentech. Kdysi jsem chvilku chodila s jedním nemehlem a jeho kamarád se mě ptal, jestli s ním fakt chodím. Po mém souhlasu pravil: \"No, aspoň se něco naučíš!\" Směju se ještě teď, co jim musel nalhat...Ale ty koňadry...fakt dobrý :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Galahade,ještě, že jsi mi to řekl, jdu se okamžitě obléknout ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Báro,Ty nemusíš;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Galahade,pozdě. A znovu se svlékat nebudu :))

    OdpovědětVymazat
  17. Galahade,zachránil jsem ti kůži;-)Báro: Jsou muži a MUŽI. Ten tvůj ale nebyl ani jedno. To byl spíše de... teda nemehlo. No co by nalhal, bylas jeho první tak ze sebe rovnou udělal žigola.. Vždyť říkám - nemehlo:)

    OdpovědětVymazat
  18. Kamio,já myslím, že tak třiadvacátá a stále bez výsledku :))Těch pár dní (víc než deset to určitě nebylo) mi utkvělo v paměti právě pro tu historicky psinézní větu jeho nejlepšího kamaráda.

    OdpovědětVymazat
  19. Bárono tak kdybys byla moc hodná, můžeš se kouknout:-))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  20. Báro,no, možná i více, pokud i ty ostatní prozřely vždy po 10 dnech... :)Ještě mě napadá jedna divoká spekulace ... že by teda nejlepší kamarád měl s nemehlem svoje osobní zkušenosti... no fuj, Kamio!!

    OdpovědětVymazat
  21. Mod.,to bych teda radši brigádku na mamografu... Tam bych nejen zjistil estetiku, ale i to, zda je to pravé nebo vylepšené:)

    OdpovědětVymazat
  22. Mod,:)))))))))))) na sáhnutí se neptámKamio, fuj. I když, co já bych komu nepopřála...

    OdpovědětVymazat
  23. Už chápu,kdo je adept na plastiku mozku. Edita to nebude... to bude ta tvoje 240ti hodinová známost... :)

    OdpovědětVymazat
  24. Kamio,hlavně, že jsi nezhodnotil, že bych to měla být já.

    OdpovědětVymazat
  25. Prima, opět jsem se bez námahy skvěle pobavil

    OdpovědětVymazat
  26. Buteo, donutil jsi mě k úvaze, zda je možné, pobavit se \"namáhavě\". Není to pokom víc dřina než zábava? :))

    OdpovědětVymazat
  27. Báronesahat, nekrmit, nefotit!!!:-)))))))

    OdpovědětVymazat
  28. Mám kamarádku,co si taky nechala upravit exteriér. Naživo se moc nechlubila, ale poslala fotky. Hezký. Jenže teď skuhrá, že: \"... dvojky jsou malý, proč jsem si já kráva za ty prachy nenechala udělat trojky!\" Čert se v tom vyznej, vždyť jí to teď sluší!

    OdpovědětVymazat
  29. Mod,nechodíš moc často do zoologické zahrady? :))))Gombo, musíte ji všichni pěkně chválit a ne aby byl někdo upřímný ty trojky jí odkýval ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Gombo,to je tak typické:)) Jak to je s tím, že \"nevědí co chtějí a nedají pokoj dokud...\" ?? :-DMod.: Já vím, je to čerstvý zážitek, ale já myslel brigádku jako ten laborant, co to obsluhuje... :)Báro: To bych takto teda nezhodnotil:)

    OdpovědětVymazat
  31. jé, já jdu s křížkem po funuse, teda po diskusi, ale vzpomněla jsem si na jednu historku, kdy údajně jedné dívčině s nesmrtelnými ňadry (kde nic není, ani smrt nebere) dal přítel (nebo manžel?, no to je jedno) zvětšit poprsí, pak se s ním rozešla/rozvedla a našla si jiného. Jenže ten druhý žárlil na to, že má prsa od prvního, tak si musela nechat udělat nová... U tohoto příběhu jen přemýšlím, kdo z nich tří byl největší pako.

    OdpovědětVymazat
  32. Alenec,já bych jen věděla, kdo byl největší chudák. Ten první!

    OdpovědětVymazat