Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 14. února 2007

Dovedu si poručit,

ale mám problém se poslechnout.

A je to tady. Moje pravidelná, zhruba dvouletá perioda.
Ano, opět mám nutkavou potřebu se nějakým způsobem vylepšit. Ach, co to melu...vylepšit, chtěla jsem říct uvést do normálu. 

Denně bojuji se svými chybami a zlozvyky a pak přijde ta chvíle, jako je teď, kdy je potřeba se nad sebou vážně zamyslet a ... počkat, až to přejde, řekl by klasik.
Já říkám: Ne, něco s tím musím udělat.
Nebudu si klást velké cíle, abych si následně nezpůsobila velké zklamání, ale i málo, je krokem kupředu.

Nebude to jednoduché, to musím přiznat, už jen to, že hned první ráno po VELKÉM ROZHODNUTÍ jsem si dala k snídani, místo obvyklého bílého jogurtu, léta odpíraný královský rohlík s máslem a meruňkovou marmeládou, svědčí o tom, že bude co napravovat.
Jako na zavolanou jsem našla ve schránce nový katalog knižního nakladatelství, kde mají opravdu vše, co může potřebovat tápající člověk na své cestě za dokonalostí.
Jako první mi padá do oka publikace Sebeřízení (238 Kč). No vida, hned od začátku je třeba to vzít do ruky vědecky a začít ovládat svůj čas, zahodit uspěchanost a stres využít ve svůj prospěch.
Na to by mohlo plynule navázat Jak se úspěšně prosadit (137 Kč), protože získat uznání v práci i v životě, jak titul slibuje, není špatná věc.
Ovšem měla by ta převýchova být asi cílená, proč zlepšovat něco, co funguje dokonale, že? Pojistila bych to knihou Testy vašich schopností (219 Kč), abych ty slabiny mohl vychytat lépe.
A tak mi z toho testu určitě vyjde potřeba objednat ještě Jak budovat a posílit sebedůvěru (199 Kč), Přestaňte se podceňovat (129 Kč) a kdybych to náhodou přehnala, tak to zmírním Uměním jednat s lidmi (159 Kč)
Vše bych doplnila knihou Jak myslet kreativně (149 Kč), protože trocha kreativity se v běžné šedi života vždycky hodí a jako třešničku na dortu bych to zakončila něčím praktickým, třeba Tajemsvím bleskového úklidu (259 Kč).

Tuším, že tentokrát to vyjde.

Ano, mám dobře našlápnuto k dokonalosti. A to za pouhých 1489 Kč, což mi ještě zajistí slevu 20 % a poštovné zdarma.

Tím se za rohem vyloupl zcela nečekaně nový problém. Co si jen počnu s náhlým návalem zájemců o svou osobu?

Nemám obavy. Vždyť si mohu koupit Manuál obranné sřelby (175 Kč) a dopodrobna se seznámit se střelecko-taktickými dovednostmi, potřebnými pro selekci dotěrných nápadníků.

26 komentářů:

  1. To ti teda nemůžu doporučit!Já to dělám jinak! Kosmetika (380 Kč), kadeřník (600 - 900 Kč), Esprit (1200 - 2500 Kč), s´Oliver (800 - 1500Kč) a Bontonland (350 Kč)!!!

    OdpovědětVymazat
  2. murisAch ano! Jedno proběhnutí Vaňkovkou a je to! Jen ten Bontonland by dopadl hůř :))

    OdpovědětVymazat
  3. ne-é!Já tam chodím jenom v dobách změn. Jinak se ke mně hudba dostává takovým zvláštním způsobem :-)

    OdpovědětVymazat
  4. muris,já asi stárnu. Poslední dobou si hudbu pouze kupuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu uvěřit, že někdo napíše a vydá příručku k bleskovému úklidu a ještě za 250 :-))Já si včera prohlížela jednu, kde se radilo, jak si fikaně rozmisťovat magické předměty v kanceláři. Ta mi teda připadala rozhodně dobrodružnější. Stejně jsem si ji nekoupila, neboť takových ulítlých vloh mám požehnaně. Rozhodně víc, než k tomu úklidu ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Báro,až budu stará, tak na ni taky budu mít peníze :)

    OdpovědětVymazat
  7. muris, pokud ovšem ty peníze neutratíš za mladé milence :))Magrátko, ta příručka, to bude na samostatný příspěvek, moc jsem se pobavila. Bohužel, magické předměty nemám pro ten čurbes kam pokládat. Musím začít tím úklidem.

    OdpovědětVymazat
  8. Bároneblázni! Ti šašci budou utrácet za mě! A nezapomeň, že mám jednoho nehynoucího!!!

    OdpovědětVymazat
  9. muris,evidentně ses uměla narodit !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Báro, až budeš u toho úklidu, nezapomeň rozmístit věci dle systému feng-šuej, když už si u toho přístupu podle knih.Všechny výše uvedené knihy prosím tě dobře nastuduj a pak nám sem hoď nějaký ten výtah. Všechno bych to taky potřebovala, ale nestíhám to číst. Díky, díky. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Helazd,nejsem si jistá, zda se mi to podaří :))) ale rozhodně jsem s nápravami své osoby ještě neskončila!Sharkane, to vypadá, jako by sis myslel, že to nemíním vážně! A tak to dopadne vždycky...! :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Báro...manuál obranné střelby je k ničemu. Chceš-li si skutečně vybírat a ne se jen bránit nevyhovujícím, potřebuješ příručku pro odstřelovače;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Galahade,taková existuje? Už bych měla kandidáta :)

    OdpovědětVymazat
  14. Napiš seznam svých nedostatků, co si myslíš, že vlastníš, přilož 500,- a já Ti vysvětlím, že žádné nedostatky nemáš a ještě máš v kapse litřík. Tvá tchýně.Jinak rozumná řeč byla na 12 řádku .. odpíraný rohlík ...

    OdpovědětVymazat
  15. Buteo,vždyť to říkám, stále lepší! Na seznamu nedostatků už se pracuje. Možná nejlépe vypracovaný ho má moje opravdová tchýně;)

    OdpovědětVymazat
  16. tyhle krámy nekupuj, moje máma jich má plnou knihovnu a stejně jí k ničemu nikdy nebyly... stejně jako moje bývalá šéfka - měla plnou knihovnu \"odborných\" příruček na téma jak řídit lidi a přitom její \"řízení\" to byla přímo učebnicová přehlídka chyb...

    OdpovědětVymazat
  17. Existuje......v angličtině. Ale to asi nevadí...

    OdpovědětVymazat
  18. Zajímavý výběr. Minulý týden mi někdo chtěl na náměstí v Olomouci podstrčit přihlášku do Knižního klubu. Odmítl jsem. Obávám se, že MOJE tituly tam mít nebudou a nikdy neměli. Je ale věčná škoda, že Kalanetika a Poslední slzy nejsou povinnou četbou na Moderní politické teorie, případně na Analýzu politických systému. Byl bych v sedmém nebi. Jen malá vsuvka, jdu se opět sklonit nad knihy.

    OdpovědětVymazat
  19. fade,neboj, nekoupím, mám jich dost ze začátku devadesátých let... staré chyby neopakuji :))Galahade, taková příručka by byla v mém držení možná riskantní čtivo ;)

    OdpovědětVymazat
  20. sunfreedom,a co teprve Křížkové vyšívání! Ale nebudu tě zlobit, když máš teď toho učení...ale přeju alespoň štěstí na otázky při zkouškách!

    OdpovědětVymazat
  21. Galerie Vaňkovka... jojojo, to je v Brně. Tam jsem na výstavě \"Člověk a vesmír\" s 3D kinem zakoupil jednu nálepku z letu raketoplánu a pro S-polovičku knihu (ne o vesmíru, nýbrž Hollywoodské děti od J.Collins)Osobně doporučuji knihu \"Umění persvaze aneb jazyk ovlivňování a manipulace\" od A.Batka. Ne, že bych to četl, ale ten název... :))

    OdpovědětVymazat
  22. Kamio,jak to bylo? Umění perverze? se nezdáš :)

    OdpovědětVymazat
  23. Báro,umění perverze je sice něco trošku jiného, ale hned po umění persvaze může nastoupit umění perverze. Hezky to na sebe navazuje;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Kamio,pro mě osobně se zdá praktičtější persvaze. Posuzuji to podle toho, co využiju častěji :))

    OdpovědětVymazat