Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 4. prosince 2006

Noční procházka

Dobrý den,  vy jste moje maminka?

V pátek oslavila naše Ťapka narozeniny. Takové hodně nekulaté - 4 měsíce.

Za tu dobu se nám podařilo zjistit, kdo jsou její rodiče a tohle je obrázek z dnešního večera, kdy jsme šly navštívit maminku. Jak by se dalo vytušit, asi bude po tatínkovi. Ano, tatínek je blonďák jako Ťapka, ale k tomu asi nepůjdeme, protože má divného páníčka. Tam by hrozilo, že bychom dostaly hrst broků do kožichu. Já i Ťapka.

Kromě maminky nám přišly otevřít ještě 3 kočky, z nichž 2 se nevešly do záběru, neboť se schovaly pod schody.

I když jsme vypátrali Ťapčiny rodiče, stejně nám to nepomohlo v tom, abychom určili alespoň přibližnou směs ras, ze kterých by se Ťapka mohla skládat. Takže dál trvám na tom, že je to rasa Plyšák obživnutý.

$$OBR168361$$

11 komentářů:

  1. To se holt někdy nedá poznat:) My jsme kdysi měli pejska, který vypadal jako vlčák křížený s liškou, takže jsme všude tvrdili, že to je \"liščí špic\" a lidi to baštili. Kamarád má super pejsačku, jmenuje se Svatěnka a o ní tvrdí, že je rasa \"Vratimovský malamut\"... Hezká fotka, to na sebe vrčí?

    OdpovědětVymazat
  2. Hele Báro ty nás houpeš. Normálně jste fakt vzali plyšovýho psa, dali mu obojek a vodítko. Taky se ne něj maminka nijak zvlášť pěkně netváří. :))Ba ne, já vím že je pravá. A taky krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to teda prrr...Plyšáka mam doma já a vypadá úúúplně jináč... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kamilič,já se snažím něco vymyslet, ale pořád se mi do toho motají ti plyšáci :)Helazd, největší legrace je, jak se zodpovědně postavila k funkci hlídače a každého cizího příchozíh chce vyštěkat zpátky na ulici, dokud jí neřekneme, že je to kamarád..galahad - dodej důkazní materiál, to by mohl říct každej ;)

    OdpovědětVymazat
  5. sunfreedom,teď jsi mě dostal...určitě nezahodím ty roky latiny a něco vymyslím, tedy chtěla jsem říct, že to určitě najdu v Encyklopedii psů ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmmmna 4 měsíce je dost velká a i podle typu srsti tipuju, že Ťapinka je Irský Vlkodav:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Mod,knečně slovo znalce! Já tušila, že toho Vlkodava někdo prokoukne, ale tak brzy... :)))Jo, zapoměla jsem říct, že na sebe nevrčely, ale zvědavě k sobě nastrkovaly čumáky a pak to maminku znudilo a zmizela ve tmě svého dvora.

    OdpovědětVymazat
  8. Důkazní materiál???My s těma dvěma nulama (i když jsou jen za tečkou) nic takovýho nepotřebujem! Ale že jsi to Ty... počkej zejtra!;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Důkazní materiál dodán...A to přímo tady:http://galahad.bloguje.cz/443077-plysak-jako-zivej.php

    OdpovědětVymazat
  10. Herdek, to je kráááásnáááá fenka :o) Fakt jak plyšáček :o) Juuuuu! Kdybys, Barco, videla tu moji - to je taky takovej plysovej mazel :o) Ale ta bude ted slavit trochu kulatejsi narozky - 12 let :o)

    OdpovědětVymazat