Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 21. prosince 2006

Jak se rozmnožují sněhuláci?

Problém trápící nejednu akciovou společnost.
Zase mám za sebou čerstvě jeden firemní večírek, už předposlední.
Ještě zítra a pak jen volno až do 28.prosince. A taky mám volno na Silvestra, protože jsme se v týmu domluvili, že letos nic nebude.
Letos si na Silvestra užiji pro změnu já. Ať se o mě někdo pěkně postará, uvaří mi, ovíní mě, zahraje mi a pobaví. Ale pravděpodobně to všechno pro sebe udělám sama...jako obyčejně.

Večírek už byl v plném proudu, když mi k baru přišli tři muži a jedna žena.
Pan ředitel a majitel v jedné osobě, jeho dva manažeři (za starých časů náměstci) a paní ekonomka. S tou vždycky jednám o večírku a je to paní jako břitva. Žádný úsměv, žádné city.
Na konci pultu ležely všechny novoroční přání, které firma dostala, aby si je během večera mohli všichni prohlédnout.
Byla to slušná hromada asi čtyřiceti kousků a tahle čtveřice se u popíjení šampaňského dala do prohlížení. První je brala do ruky ekonomka a podávala je dál.

U jedné se zastavila nadlouho.

Koukala na ni, pak si ji dala trochu dál od sebe, pak ji lehce natočila a stále s výrazem husy čumící do flašky, začala nesouhlasně kroutit hlavou.
"Nechápu, jak někdo může posílat taková novoroční přání. Sem erotika nepatří!"
Tahle věta zaujala tři pány vedle a hned natahovali krky, kterou novoročenku myslí a co na ní je.
Pan ředitel natáhl ruku, popadl to "sprosté" přáníčko a zahleděl se. Po něm se zahleděli i druzí dva a nechali nakouknout i mě.

Nevinný obrázek: Paní Sněhuláková s mrzutým výrazem stojí zády k manželovi Sněhulákovi, který má evidentně popito, upadl, a při tom pádu se zapíchl mrkví  někam do oblasti spodní koule a teď se přiblble směje, tak jak to mají opilci ve zvyku.
(Škoda, že jsem to nemohla vyfotit.)

"Co se ti na tom nelíbí?" zeptal se ředitel.
"To je jasný anální sex!" prohlásila škrobeně ekonomka.
Chlapi se na sebe tázavě podívali a znovu zabořili pohledy do obrázku.
"Mně se ani moc nezdá, on jenom upadl."
"Ne, ne. To je naprosto jasné," nenechala se ekonomka přesvědčit.
"Jo? A jak ty víš, že má Sněhuláková prdel zrovna ve třetí kouli?!"  zeptal se naprosto vážně mladší manažer.
Ekonomka na něj vytřeštila zrak a řekl nejistě:"Kde jinde by tu prdel měla?"
Musela jsem se otočit a začít utírat skleničky, aby si nevšimli, jak mi z té jejich vážné debaty cukají koutky.
"A už jsi někdy viděla dělat anální sex mrkví?" přidal se starší manažer.
"Však to není mrkev, ale nos,"řekla ekonomka, ale hned jí došlo, jaká je to kravina.
"Odkdy si to sněhuláci dělají nosem?" nedalo to řediteli.
"Nosem si to nedělají, ale tenhle jo, protože je opilej," nenechala si to ekonomka vymluvit.
Bylo vidět, že mladší manažer usilovně přemýšlí a pak řekl:"Já si myslím, že sněhuláci mají prdel ve druhé kouli."
...
...
No, nejsou firemní večírky jsou užitečné pro rozšíření obzorů a získání nových informací?  


 

18 komentářů:

  1. :-))))))))))) to je náádherný :-)))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Báro...čistému vše čisté.Ale ona ta ekonomka zase nebyla tak nezábavná, jak jsi jí na začátku popsala...

    OdpovědětVymazat
  3. Mirko,když ona to všechno pronášela takovým vážným hlasem a nikdo z nich se nesmál. Oni to řešili jako nějaký výrobní problém! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. btw, nemám ráda lidi, co se berou příliš vážně...

    OdpovědětVymazat
  5. some people...úžasná historka :) akorát se obávám, že pokud si to přečte někdo z nich, moc ftipný jim to připadat nebude... ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdysi dávno stavěli velcí kluci u školy velikého sněhuláka. Mě nejmenšího poslali domů pro mrkev. Než jsem jí našel, už šli všichni domů a já na tu horní kouli nedosáhl, tak jsem jí zapíchl, kam jsem dosáhl. Druhý den se ta sprosťárna vyšetřovala. Do ztracena, naštěstí.

    OdpovědětVymazat
  7. Buteo,tak toto je fakt šupa co jsi napsal. Já myslím, že to po vyšetřování rozkopali, nějaký mamlas to vyfotil a už z toho byla tá Péefka, nad kterou análně dumali menežeři u Báry v baru:))Báro, super článek! Já myslím, že sněhuláci se musí rozmnožovat o stošest, když mají tři koule...:)

    OdpovědětVymazat
  8. To je prostěDO-KO-NA-LÉ. A Buteo [6]a Kamilič [7] tomu prostě posadili nahoru tu pověstnou třešínku - resp. Buteo mrkev ,-)

    OdpovědětVymazat
  9. Od teď už se nikdy nebudu na sněhuláky dívat jako dřív ... :-)))))

    OdpovědětVymazat
  10. Báječné.Možná ekonomce není cizí dělat něco mrkví.. kdo ví co skrývá za studenou fasádou. Možná je převlečenej sněhulák.

    OdpovědětVymazat
  11. Buteo, jak malý človíček lehce přijde do průšvihu :))))Teda Kamiliči, tys to rozhrábl s těma třema koulema :)). Teď už jsem za jedno s Magrátkou, že sněhuláci už nikdy nebudou jako dřív....Helazd, kolikrát se za škrobným xichtem skrývají věci...jé...známe podle sebe ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Báro v mé fantazii nemáš studený ksicht.Vypadáš spíše takhle: :))

    OdpovědětVymazat
  13. Hejhulákakterého běžně stavíme my je lepčííí :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Pokojíííku,až nám napadne stavební materiál, uděláme fotosoutěž! Už se těším :))

    OdpovědětVymazat
  15. Helazd,jsou situace, kdy se musím tvářit alespoň trochu seriózně, ale věř, že mi to dá hodně práce :)))

    OdpovědětVymazat
  16. jako odborník přes sněhuláky vím, že sněhuláni mají pr*** mezi druhou a třetí koulí, protože jí mají rozdělenou horizontálně a nazívá se PREDEL

    OdpovědětVymazat
  17. Alex,to jako od slova \"předěl\"? Kokám, co názor, to perla. A když se do toho ještě vloží sněhulákolog....(vlastně sněhulákoložka) :)))))

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tohle je opravdu nosné téma ...

    OdpovědětVymazat