Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pátek 24. listopadu 2006

Řeknu-li A, musím dodat i B

dokončení(?) jednoho příběhu

Asi před měsícem jsem tady řešila jedno docela zásadní dilema.

Vidět v bývalém vězni stále bývalého vězně nebo napraveného člověka?

Na to téma se rozvinula debata, ze které bylo patrné, jak různě se dá na problém nahlížet.

Dnes už je dilema vyřešeno.

Pro mě tedy rozhodně.                                                                                                    
Napravený sedí ve vyšetřovací vazbě, protože nedokázal usměrnit svoji vášeň pro auta, které mu nepatřila.

Ještě stále se mohu mýlit, vyšetřovací vazba přece není kriminál.

Jenže .... 

V mých očích skončil a jsem ráda, že se to vše stalo tak brzy a ne až za rok nebo za dva.   To už bych taky mohla ztratit tu ostražitost.

A to je všechno. Pravděpodobně se už v životě neuvidíme.
Mažu Tě ......

11 komentářů:

  1. Je mi fakt líto, že moje ne zrovna pozitivní názory potvrdily. Přála bych si raději opak.

    OdpovědětVymazat
  2. Helazd - už je smazán. Teď si vzpomínám, ja Mod. psala před pár dny: \"Je vymazatelný.\"

    OdpovědětVymazat
  3. Bárono, je mnohem horší přijít o ty nesmazatelné:-), ovšem, některé lidi můžeme chtít smazat sebevíc a stejně se to nikdy nepodaří a nebo pro změnu si může kdokoliv myslet, že bys je mazat neměla, ale Ty víš, že to prostě už jinak nejde, i to se stává, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  4. Mod,kdyby byl v kategorii \"nesmazatelný\",tak by mě to mrzelo. Takhle je to jen malá životní zkušenost. Ta Tvoje úvaha mě postrčila k tomu, že jsem smázla jednu, co jsem si ještě loni myslela, že je kamarádka do deště... I tak to tady funguje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lidi přicházejí a odcházejí, někdy odcházejí vlatní vinou, někdy jsme jim k tomu trochu pomohli, ale život jde dál a čo bolo to bolo, říkával Terazky.Teprve teď jsem zaregistroval novou šablonu s přehlednými komentáři. Dobré

    OdpovědětVymazat
  6. Báropřečti tohle a když tak doplním soukromě :-)http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=92181

    OdpovědětVymazat
  7. buteo,tys byl v té celé řadě lidí, co mi láskyplně nádávali za mumraj v komentářích poslední a já řekla: \" A dost!\" A výsledkem je toto. :)))Mod. - přečetla a snad i pochopila. Jde o to, mít vyrovnanou bilanci DÁVÁM-BERU.Někdy je to fuška.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to, že u tebe dostal zcela spravedlivě šanci a tu úplně lehkovážně promarnil. Možná se to dalo čekat, ale doufat v opak je vždycky tak nějak lepší. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  9. Šnečku,já vždycky ke každému přistupuji tak, jak chci, aby se on choval ke mně. 1000x to vyjde a párkrát ne. Tohle ale nebyl ten případ, tohe byla čistě jeho blbost. Šanci měl, nejen u mě, bylo nás víc, co jsme ho chtěli vtáhnout do života, kde platí jiné hodnoty.

    OdpovědětVymazat
  10. Každý se dá vymazat.Nepříjemné jsou jen situace, kdy někdo vymaže Tebe... Ale i na to se dá zvyknout.

    OdpovědětVymazat
  11. galahadA pak jsou zase situace, že jsi rád, když si Tě nějaký otrava vymaže. Horší, když je to někdo blízký...to máš pravdu.Tenhle můj člověk možná ani nepochopil, že nad ním někdo přemýšlel...

    OdpovědětVymazat