Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

středa 29. listopadu 2006

Dnes ráno to prasklo,

ale rozvod z toho snad nebude


Nečekaně brzy jsem se probudila a už nemohla zabrat. Než bych začala uvažovat o blížící se stařecké nespavosti, raději jsem vstala, vyvenčila jsem Ťapku a sedla si k internetu. Narazila jsem na zajímavé stránky a ztratila ostražitost.

Najednou jsem ho měla za zády, jak mi kouká na monitor a nechápavě vrtí hlavou.

Já osobně si myslím, že je to za hranicí slušnosti obcházet člověku stůl a čumět mu na monitor, pokud k tomu není ten příchozí přímo vyzván. Alespoň já to nedělám. Jenže můj muž ano a rád.

Tak mě dneska vybral, no. Mám se zbláznit?

Chvilku se koukal se mnou, protože já nezpanikařila a nezavřela bleskově prohlížeč, ale klidně jsem si klikala na další obrázky. Ať z toho taky něco má, když  už tu stojí.

"Ty seš divná směska", řekl můj drahý a pokračoval:"nepochopím, jak ženská, která dokáže z hlavy nakreslit vyzařovací diagramy vysílacích antén a zohlednit v tom vlivy různé protiváhy, která se dokáže postavit k soustruhu a nebojí se rozdělat a složit karburátor taky sedí u počítače a zajímá se o takové kraviny."

A šel si dělat snádani.

Nemám nic na svou obhajobu. Snad jen to, že jsem divná směska.
A kde jsem byla?
www.menbur.com

No, není to nádhera?

19 komentářů:

  1. To je=) Co že to proboha umíš? Není to nějaká sprosťárna nebo tak?=)

    OdpovědětVymazat
  2. že bych z toho uchcávala, to ne...ale ráda bych uměla rozdělat karburátor..nebo apsoň vědět, kde je!

    OdpovědětVymazat
  3. To s tim soustruhem... Měla by jsi být součást naší rodiny. Děda je hrozně nešťastnej, že je jedinej, kdo tomu u nás rozumí :-)KONEČNĚ vidím avatara muris... A vím, že jsem ho nechtěl ve skutečnosti vidět :-)

    OdpovědětVymazat
  4. a ten tvůj drahoušek zatím peče buchty.-))Hezky rozděleno.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mod, psala jsem jim, jestli mají nějaké vazby do Česka a právě odpověděli, že mají svého zástupce v Praza a budou se prezentovat v Brně na BVV - Kabo, styl někdy v únoru 2007. To si ujít nenechám :)))muris, když ono je těch karburátorů míň a míň, za chvilku už je budou znát jen zarytí veteránisté. Vsadila bych se, že autem s karburátorem jsi Ty nejela už hodně dlouho :)))Pipetko, sprosťárny umím taky, ale tajím to. Zde jen slušně!!! ;)sunfreedom - pozdravuj dědečka! A ať Tě trochu přitáhne (nečti - přetáhne)

    OdpovědětVymazat
  6. pokud můj muž někdy za mého života upeče buchty, tak z toho leknutí na fleku umřu a bude mít po manželce :))

    OdpovědětVymazat
  7. Báro - má favorit karburátor? Ten jsem řídila! jinak jsem fajnšmekr, ale spíš omylem :)Sunfreedom - co máš proti mému avataru?

    OdpovědětVymazat
  8. muris,Favorit karburátor ještě má. Řekla bych poslední škodovka s karburátorem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Takto jsem vskutku ráda, že jsem měla tu možnost... :))

    OdpovědětVymazat
  10. Báro...seš úžasná směska...

    OdpovědětVymazat
  11. To je fakt zajímavá kombinace. Já zase ulítávám na www.victoriasecret.com :))

    OdpovědětVymazat
  12. karburátor:-))) a mi bude říkat něco o kompech... (zbytek máš ve vzkazu;-)

    OdpovědětVymazat
  13. muris, proti avataru jako takovému nic, jen z něho jde strach... větší, než z tvého blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty karburátory mě překvapily víc, než ty charky Nadějenkových dipólů. Tenkrát jsem postřehl, jak jsi spozorněla, když jsem mluvil o výkonových vysílačích a přijímačích na KV.

    OdpovědětVymazat
  15. No, tak z tohohle teda rozvod určitě nebude. jak tak koukám, máte holky oblibu v růžově laděných stránkách ... v poslední době (asi poslední dva roky) co je růžové, mi musí z očí. Holky si oblíbily růžovou. Konce jsou takové, že stojíme v Tescu u regálu s hajzlpapíry a vrháme na sebe s polovičkou úpěnlivé pohledy. Já ve smyslu \"Hlavně ne ten růžový...\", ona naopak. Někdy vítězí růžová, někdy zdravý rozum. A pak najedu na victoriasecret.com a málem omdlím... Díky, fade :)

    OdpovědětVymazat
  16. Můj přítel už radši přestal podobné stránky komentovat. Pochopil, že tohle asi nikdy nepochopí :-)

    OdpovědětVymazat
  17. fade - tam se mi také líbí :)buteo - nejen dipóly, ale i yagginy a vertikály a drátovky a kolineáry ....a karburátory a motory a spol. to je takový přidružený koníček z lásky ke starým strojům..Báro ze Švádska - :))))) Taky to tak musím doma prezentovat.

    OdpovědětVymazat
  18. Kamilic,posílám Ti růžový pozdrav :))))))

    OdpovědětVymazat