Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 30. listopadu 2006

Andělem za 370 korun,

našla jsem, co jsem hledala

Tak jsem ji objevila až dnes.
Stalo se to tak, že jsem si ráno řekla: "Celý týden jsi byla hodná, zasloužíš si nějakou odměnu." 
Zodpovědně jsem se zamyslela a už to bylo. Zamítla jsem mrzské odměny typu "oříšková čokoláda" a vymyslela něco lepšího. Udělám si den pro sebe.

Zavolala jsem podkolegovi, že dnes beze mě, převrátila se v posteli na druhý bok  a znovu se zamyslela, jak to provedu.
Jsem natolik zblblá, že jako první mě napadlo, že bych mohla umýt okna....FUJ!...to byla ale nevkusná myšlenka.
Tak jinak.
Dopoledne si užiju klidu domova, koupelny  a projdu se s Ťapkou a odpoledne zajedu do města, podívat se, jak se všechno chystá na vánoce.
 
Žádná jobovka mi tenhle plán nepokazila a ve dvě hodiny jsem vyjela do města.
Bez konkrétního cíle jsem si prošla střed města, kam se běžně moc nedostanu, kochala jsem se hezkými výlohami a mračila se na škaredé santa dědky v jiných výlohách, zašla semhle, zašla tamhle a najednou jsem ji měla.

Vánoční náladu.

A taky už vím, proč jsem si těch vánoc dosud nevšimla.
Protože za plného světla, někdy po poledni, odejdu do práce, tam jsem při umělém světle až do noci a vůbec nevnímám, kdy se vlastně začne stmívat!
Je to stejné srpen....září....říjen....pořád dokola.
Až teď na tom náměstí, koukám na hodiny na radnici a není to blud, jsou čtyři a je šero!
To mi tedy chybělo!  Zdá se, že jsem měla porouchané biologické hodiny a dnes se samy spontánně opravily.

Sotva jsem si to uvědomila, zastavily mi nohy u malého obchůdku. Vešly dovnitř a v rohu krámku visela od stropu veliká křídla. Z krásného bílého peří - opravdická křídla anděla.
Koukala jsem na ně .... a koukala...a pak jsem za sebou slyšela dotaz na prodavače: "Prosím Vás, máte čertí ocasy?"

Tak ...  už se asi ... těším....

14 komentářů:

  1. Báropřímo ty bilogické? seš si jistá?:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mod,no...ty přímo asi ne, ale jak se jmenujou ty hodiny, kterými tělo vnímá roční doby :)) a různé výkyvy?Už to mám! :)))Bazální biologické hodiny jsou v pořádku a biologické sluneční hodiny ode dneška taky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. hezký......courání po městě mi chybí... od tý doby, co jsem v pracovním procesu se k tomu nějak ne a ne a nemdostanu:-/

    OdpovědětVymazat
  4. to musel být božský obchod :-)

    OdpovědětVymazat
  5. galahad,vždyť jsi samá noční, tak co děláš ve dne? Neříkej, že spíš, to dělají jenom staří a nemocní lidé :))Rowdy, to byl pekloboží obchod ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Třísměnný provoz je mrcha...po noční půl dne prospím, při odpolední je celej den nějak zabitej díky tomu, že pracuju přesně v tý době, kdy bych byl nejrač někde úúúplně jinde... Jen ta ranní to trochu drží.

    OdpovědětVymazat
  7. galahad,třísměnný provoz jsem zažila 2 měsíce v životě při jednom omylu a už NIKDY NIKDY NIKDY

    OdpovědětVymazat
  8. Mě by ani nevadil...ale vim jistě, že v tomhle podniku neumřu;-)

    OdpovědětVymazat
  9. [1,2]Trochu jste mi to dámy zamotaly. No, něco vím, že když žena řekně, že jí tikají biologické hodiny, tak si představím něco přes 35 a chtěla by dítě. Já když ale řeknu, že ve mně tikají biologické hodiny a slunce je vysoko, tak mám hlad a ještě nejedl.

    OdpovědětVymazat
  10. buteo,nechtěj pochopit ženy! :))))Ale jinak Tvoje biologické hodiny jsou nejpraktičtější ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Bude to znít divně, ale šero ve čtyři nepokrytě závidím. Tady nedaleko polárního kruhu je šero od jedné až půl druhé a ve dvě je regulérní tma. Vnitřní hodiny se mi z toho už úplně zbláznily :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Báro,není to skličující? Nedokážu si to vůbec představit. Ale vy tam máte zase jiné krásy v jiných ročních dobách :)

    OdpovědětVymazat
  13. Skličující je to dost. Už chápu, proč tady mají tolik sebevražd. Když je člověk jinak v pohodě, zvládne to. Při nějakém splínu je to už asi horší. Ale je pravda, že bílé noci v létě to člověku vynahradí :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Báro,švadlena, co k ní občas chodím na rady šije pro jednu paní do Švédska (bývalá Češka) velmi zvláštní modely. Všechno to vypadá jako zvětšeniny veselých šatiček a zástěrek pro tříletou holčičku. Že by si paní rozháněla deprese?

    OdpovědětVymazat