Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 19. října 2006

To jsem tedy dopadla,

ani pes by ode mě kůrku chleba nevzal

Vyrábím pro Alex halenku a experimentuji s různými stužkami a pár barev mi chybělo. Není nic jednoduššího, než-li zajet do města, do galanterie, a chybějící barvy dokoupit. Jenže při tomto manévru musím projít přes náměstí a to jsem neměla dělat.

Ano, uznávám, že jsem byla ve značném shonu a ve snaze, abych dovařila a naservírovala oběd, mi uteklo pár minut, ktré bych za normálních okolností věnovala úpravě svého zevnějšku. Řeknu to jasně: nestihla jsem si umýt hlavu a jenom jsem si v rychlosti uhrábla včerejší roští. Moc jsem to ale neřešila, měla jsem plnou hlavu té halenky.

Jako na potvoru, první koho jsem potkala hned na parkovišti byla bývalá kolegyně, o 10 let mladší, Slečna Dokonalá (SD). Padlo pár vět a viděla jsem, jakým pohledem sjela můj "účes".
"To víš, měla jsem fofry, musela jsem volit mezi hladovým manželem a upravenou hlavou," zasmála jsem se a myslela, že ona to vezme také tak.

Pěkně jsem narazila.
 
Nejprve jeden pohled udivený a hned po něm, v rychlém sledu, jeden hluboce opovržlivý. Takový ten, co vás zarazí tři metry pod chodník.
"Tys Raději Chystala Jídlo Chlapovi, Místo Aby Ses Upravila?!"  zeptala se SD takovým tím tónem, jakým se mluví s dementy a každé to slovo  usekávala, jako mačetou ze špalku tureckého medu. 
"Jo", chtělo se mi pípnout a stčit si hlavu pod paži.
Jenže pak se ve mně ozval asi nějaký hrdobec a vyletělo za mě: "Víš, pro mě v tu chvíli byl důležitější spokojený chlap, než načechrané peří před zrcadlem."
"To by mě v životě nenapadlo, honit se kvůli obědu na úkor času pro sebe," řekla rezolutně a dodala: "však on by hlady neumřel. Ale to je tvoje věc."

SD odkráčela a nechala mě na parkovišti v takovém divném rozpoložení a nezodpovězenou otázkou: Jsem divná?


 

10 komentářů:

  1. Ona za to nemůže,nech ji být :) Divná je ona. Myslíš na druhé, to tě šlechtí , ! Posílám mega cmuka (pusu) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pokojíííku, s nevadí, že mám roští na hlavě?

    OdpovědětVymazat
  3. Slečna dokonalá určitě neumí vařit ani šít halenku. Nechápe,že někdo chce dělat radost druhému na úkor své parády.A podle toho co řekla, asi je docelá zlá uvnitř.

    OdpovědětVymazat
  4. :-))O 10 let mladší si říkala? to ji přejde:-)))))Kdysi jsem se malovala a vyráběla složité účesy i do autobusu co vyjížděl v půl 5 ráno:-)))))

    OdpovědětVymazat
  5. helazdNemohu jí ovšem upřít to, že mi docela zkazila náladu. A na mám právě deníček. Zafňukám si a zase jsem OK :))

    OdpovědětVymazat
  6. ModI já mám takové vzpomínky. Ovšem abych nezvlčila, to musím trochu hlídat sama seme. Je to tak pohodlné... ;)

    OdpovědětVymazat
  7. bárojasně, hlídat, jasně, ale nedělat si z toho hlavu:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Slečnu dokonalou určitě nikdo nechce. Proč asi? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny chceme vypadat hezky. Většinou. Ale někdy je nám to jedno. Máme pravo říct No a co, mě se dnes nechce se čančat. A každému je houby do toho...

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za vícehlasé utěšení, rodinka ani do budoucna nepřijde o teplou stravu ;)

    OdpovědětVymazat