Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 12. října 2006

Taková malá škvarková reminiscence

jednou se to stát muselo

Dnes po oběde mi zbývala chvilka času a tak jsem vběhla do jedné malé pultovky pro něco k večeři.
Rozhlédla jsem se a do oka mi padly domácí švarky. Byl už jich tam jen takový malý zbyteček.

Říkám: "Vezmu si trochu těch škvarků, mohla bych zítra udělat škvarkové placky."

A paní prodavačka na to: "Proboha, paní, vemte si je všechny, já to tady celej den žeru a nemůžu přestat!"

Tak jsem té ubohé ženě pomohla a škvarky jsem koupila a v autě jsem  ten sáček rozdělala a nemohla jsem přestat a doma jsem jen vyhodila pytlík.

Takže se loučím a jdu na rotoped.

A k večeři budou placky. (On někdo říkal něco o škvarkových plackách?)

6 komentářů:

  1. Kupuji si v Globusu nakrájené sádlo na škvaření. Je to baleno po pulkilových krabičkách /určitě všichni znají/. Brával jsem si vždy hned dva kusy, t.j. 1kg. Dlouho pomaloučku škvařím a ten den k večeři teplé škvarky a v noci tak nejak. Naštěstí netrpím na žlučník. Teď si kupuji jen jednu krabičku. /Ty teplé škvarčičky, když se vosolí, k tomu teplý chleba, ať jsme tlustí na tri prsty/. hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. ButeoTeda, to je síla. A co zlý cholesterol?:)))

    OdpovědětVymazat
  3. No, mám co dělat, abych ho udržel na 4,5. Tak snídám každý den vajíčka, szegedín jedině z bůčku, vepřo-knedlo-zelo raději než palačinky. Já tvrdím, že je to v genech. Prostě jsem z obyčejné rodiny, tak jsme jedli vždy takhle zdravě a nikdo, nic.

    OdpovědětVymazat
  4. ButeoTo je skvělé. Konečně někdo, kdo si to umí užít. Nemají Tě náhodou v IKEMu ve vstupní hale vyfoceného s nápisem: \"Náš nejlepší pacient.\"?

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby mi všechno tak sloužilo, jako reaktor/vše spojené se zažíváním, tudíš spalování/, ale žel jsem kardiak. Sochu ani vycpaninu nemám, ale jedna klinika mě zná jak boty. Pan profesor mě dokonce nasazoval na smutný pokoj k oživení. Jedna nová sestra žalovala, že ten u okna co je na kapačkách jí štípnul do zadku. Proč jste ho neplácla. Jó, už by příště neštípl. Před chvíli jsem vysvětloval sousedkám, když mě nechaly vyluxovat zbytek štrůdlu.Plné bříško, veselá mysl.Známá pravda, , veselá mysl, půl zdraví. No logicky, plné bříško, půl zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, buteo, že máš ty hodnoty dobře setříděné! Právě jsem se vrátila domů a půjdu si udělat do kuchyně něco pro zdraví ;)

    OdpovědětVymazat