Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

pondělí 23. října 2006

Dilema jako hrom

alespoň pro mě. Jiný by to možná neřešil.

Je milý, je pohledný, má v sobě takovou tu jiskru, že když se na mě podívá, tak se mi podlamují kolena.

Ale...
Ale vrátil se z vězení.

Uvažuji nad tím, kudy chodím.  Proč jsem se to jen musela dozvědět?
Alex má pravdu, když říká: "Když něco nevím, tak se neptám."
Já se zeptala a tak to teď vím. Předtím to bylo lepší.

Kdybych si s ním chtěla jenom vyměnit (čistě teoreticky!) genové informace, bylo by mi to úplně jedno. Díky za pěkný večer a ČAU. Jenže já se s ním budu pracovně setkávat denně a možná i spolupracovat.

Nikoho nezabil, ani nezmrzačil, jen občas šlohnul pěkné auto, pojezdil a prodal za babku na vrakáč. Teď chce žít bez cizích aut, normálně.
Ne snad, že by o tom mluvil, ale mluvili o tom jiní. Je dost pravděpodobné, že toho ukradl daleko méně, než někteří, co za to sedět nikdy nepůjdou, ale to stigma bývalého vězně tam je. Bude s ním spolupráce fungovat? A hlupák mozek už produkuje zběsilé úvahy: Byl zvyklý na velké peníze, bude mu teď stačit to, co vydělá. Chce si stavět domek, má spoustu plánů. Co když za ním přijde některý bývalý "spolupracovník" a řekne: "Potřebuji tě jen na jednu akci, je to tutovka..."

Uvaluji embargo na uvažování typu "co kdyby".

Nesmím . . . . nesmím . . . NESMÍM ho podezírat dopředu. Má právo začít znovu.
Čas ukáže.
Zatím vlídně, ale opatrně. 

12 komentářů:

  1. a ty za nej budes mit nejakou odpovednost? Ja jeho pracovni moralka/vysledky/problemy atp ovlivni tve? Jestli se na nej budes POTREBOVAT spolehnout, je to asi fakt dilema - a tezky se nenechat ovlivnit.Mne osobne se malokdy podarilo udrzet pracovni vztahy CISTE profesionalni, ten osobni aspekt tam proste je a hraje roli. Tak zlom vaz.BTW: opicku uz jsem zas odlozila do zviretniku. Eda tu vypada spokojene

    OdpovědětVymazat
  2. spoon - tys to řekla přesně. Mě se ty vztahy stejně vždy začnou prolínat. Čas vše ukáže, jen mi to pořád leží v hlavě.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo je to těžké předem neodsuzovat a důvěřovat. Ale z toho co dělal je zřejmé, že jeho vnitřní morální hranice, je posunutá někam dál, než je běžné.Peněženku a mobil bych před ním na stole asi ležet nenechala. Klíče od auta taky ne.Hodně štěstí, Báro.

    OdpovědětVymazat
  4. Helazd - víš jak se říká \"podle sebe soudím tebe\" a když to teď vypadá, že chce začít znovu, já mu fakt VĚŘÍM, a zlobím se na sebe, že je tam to ALE. Pořád si říkám, kdybych přišla z vězení já, mrzela by mě nedůvěra. Asi to opravdu bude o těch morálních hranicích.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se říká Důvěřuj, ale prověřuj.Určitě bych to s ním zkusila, počkala bych, jak se časem projeví. Ale po zkušenostech, co mám s některými lidmi, bych byla prostě ostražitá.A Báro, dost podstatné je, že ty si ve vězení prostě nebyla, protože máš v sobě ty hranice, které určí kam se může a kam už ne.

    OdpovědětVymazat
  6. Báro......věř svým kolenům!Myslím, že Tobě se hned tak nepodlamují!Jen prorušil pár pravidel...a pravidla jsou prý od toho...občas je porušit!

    OdpovědětVymazat
  7. Chce to víc času. Sama jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. Hmotnou zodpovědnost za něj nemám, uvidíme... a když ne, tak se nahmatáme na očním.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak dej Báro, potom vědět, jak se naplnila tvá očekávání. Možná jsem trochu víc nedůvěřivá než ty, už jsem se párkrát v životě spálila přílišnou důvěrou, tak mi teď dlouho trvá než někomu uvěřím. Jestli se splní tvoje pozitivní očekávání, tím lépe.

    OdpovědětVymazat
  9. Každý zaslouží šanciVěř a věř - nepodezírej, ale prověřuj :)

    OdpovědětVymazat
  10. Každý si v sobě neseme nějaké osobní zkušenosti a ty se nutně odráží v našem pohledu na svět. Třeba se naše cesty zase brzy rozejdou, zatím nevím, to já jen, co mi leží v hlavě. Jsem ráda za vaše názory. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. hele jeste k ty jiskre - to ma takovou auru ze si to hned spojuju s animalni pritazlivosti? (ostatne tva poznamka o podlomenych kolenech a vymene genovych informaci tomu nasvedcuje ;)To je panecku nebezpecna kombinace, mohl by se hnedle zivit jako snatkovy podvodnik (taky uz jsem takovech typku potkala a penez oplakala)LOL

    OdpovědětVymazat
  12. spoonAnimální přitažlivost - až tak po lopatě jsem to nechtěla napsat. A pak odděluj pracovní vztahy!!! od nepracovních. Ale on to asi moc nevnímá, baví ho auta.. JEŠTĚŽE ! Jeho soukromý život mě naštěstí vůbec nezajímá, to už bych se z těch úvah musela dočista zbláznit ;))

    OdpovědětVymazat