Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

sobota 9. září 2006

Mé ubohé dítě

vybralo si strašnou matku...

Dnes si situace vynutila, abych založila novou rubriku. Původně jsem si myslela, že takovou rubriku nebudu vůbec potřebovat, ale jak to sleduji, asi to bude rubrika často používaná. FAMILY  totiž nejde v deníčku ignorovat a zároveň dělat, že nevím, že si mě čtou. Vyhmátli mě podle historie v IE a kdo by nepoznal zážitky vlastní matky, že?  

Tím se mi ale dostala do ruky nová, zatím účinná zbraň: "Nezlob, nebo o Tobě napíšu do blogu a všichni budou vědět, jaká seš!" (Všichni = asi 5 lidí.)

A aby Alex věděla, že to myslím vážně, tady to je:

Dnes jsme začali malovat ve špíži. Naše špajzka je taková zvláštní místnost, která vznikla při stavbě nedopatřením. Projektant si nevšiml, že hranice pozemku jde šikmo a ve snaze to dodatečně vyrovnat vznikla naše trojúhelníková spižírna o celkové ploše 10 m čtverečních. Dostatečně velká místnost i na dětský pokoj, až na to, že nemá okno a topení. A tak se tam léta cpe všechno, co překáží, je zbytečné, ale citové vazby to nedovolují vyhodit, až to letos dosáhlo takového vrcholu, že je třeba všechno vyházet či rozdat a vymalovat.

Bohužel, všechno však vyhodit nejde. Třeba věcičky do budoucí domácnosti pro dorůstající dceru - dříve nazývané jako výbava (dnes téměř neznámé slovo). Je to všechno srovnané v takových stejných úzkých krabicích, takže se to pěkně odnášelo a rovnalo jinam. Nebudu to tajit, protože se to už nikam nevešlo, vyrovnala jsem ty krabice na záchod podél zdi, kde nikomu nepřekážejí. Byla jsem ráda, že to vůbec mám kam dát, při takovém množství krámů.

Jenže pak přišla Alex, uviděla svoji výbavu  srovnanou na záchodě a pravila: "No mami, aspoň jsi to mohla dát dál od té štětky. Takhe je to naprosto fekální!"

No nejsem já strašlivá matka? 

5 komentářů:

  1. spajz o 10 metrech ctverecnych? A WC kde jdou naskladat podel zdi krabice a clovek se jeste porad dostane k zachodu? Whau, zavidim :o)) U nas by na WC slo dat ke zdi maximalne krabicky od sirek a uz i tak by se volny prostor vyrazne zmensil...ach ty panelaky :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na panelák vzpomínám s láskou a něhou. Jen tam jsem si mohla říct: \"Tak a teď mám všechno hotové.\" V domě, kde je špajz 10m2 si akorát často říkám: \"Až umřu, tak si na mě vzpomeňte se slovy - konečně se chudák vyspí.\"

    OdpovědětVymazat
  3. kdyby každý používal svůj účet pro přihlášení, nemusel by nikdo v historii prohlížeče hledatdruhá možnost je používat jiný prohlížeč než dětitaky se dívám že firefox má i zatržítko \"vymazat důvěrná data při ukončení aplikace\", ie snad má něco podobného

    OdpovědětVymazat
  4. brum brum - budu si to pamatovat, to víš, učím se za pochodu, ale až zas tak moc mi to nevadí, historii svých orgasmů jsem tady stejně nechtěla probírat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi strašná matka! :-D

    OdpovědětVymazat