Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

neděle 6. srpna 2006

Že by ten kalendář opravdu k něčemu byl?

aneb jak si zkazit nedělní ránoZnáte někoho, kdo by dobrovolně v neděli - ve VOLNOU - neděli vstal o půl šesté ráno, umyl se, oblékl, sedl do auta a jel na akci, která se vůbec nekonala?
Tak taková jsem já!
Ač už dost let chodím do práce a prázdniny se mě osobně vůbec netýkají, přesto stále cítím tu uvolněnou atmosféru července a srpna, kdy všechno jede tak na 60 %, svítí sluníčko nebo teple prší, lidé jezdí na dovolenou nebo se na to vymlouvají, když nestíhají termíny a všude vládne taková docela pohoda. Alespoň tak to vnímám, chodím si spokojeně pozdě do práce, dřív na koupaliště a těším se z každého prázdninového dne. Hodinky nenosím odjakživa ( člověk se naučí ten čas jaksi "cítit") a o prázdninách tak lehce přestávám registrovat i kalendář. Jenom vím který je den, abych nepropásla víkend.
Jen za těchto okolností se pak může stát, to co se stalo dnes ráno a já pak stojím jako špatně vyřezanej svatej před zamčeným vchodem kulturáku a akce na kterou jsem měla přijít pomáhat se asi nekoná nebo co?!
Půl hodiny chodím okolo, přemýšlím co se všem asi stalo, mobil nemám sebou, tak ani nemohu někoho vzbudit a zeptat se, kde všichni jsou. JEŠTĚŽE!
Po 40i minutách si tak říkám,co když se to dnes nekoná? a kolikátého vlastně je? no jistě : copak je dnes DRUHÁ neděle v měcíci?!
Tak tohle už nedospím.

Žádné komentáře:

Okomentovat