Motto:

Cesta do pekla je vroubena dobrými úmysly

čtvrtek 24. srpna 2006

Setkání fretek

mezinárodní !

To jdu včera takhle kolem Zverimexu (dnes Pet shop) a na dveřích oznámení : Dne XY se koná v Bratislavě Mezinárodne stretnutie fretiek. Pane, jo! Zarazila jsem se v letu a vrátila se zpět k plakátu. Celý jsem si ho se zájmem přečetla, protože setkání takových zvířátek přece není sranda.

Kdysi v pravěku jsem měla chovnou stanici s perskými kočkami a to byla, a dodnes myslím i je, velmi předpisy prorostlá instituce a všichni kočičáři (podle vzoru kaktusáři) i pejskaři mi to jistě potvrdí. Protože kdyby si každý dělal, co chce, tak by to mělo vážný dopad na na nekvalitní potomstvo, bůhvíjaké  rodokmeny a prostě pořádek být musí. I nečistokrevní pejskové a kočky jezdí  jen na pořádané výstavy, a to výhradně vždy v dopravodu svých pánů a majitelů. Není dosud zdokumentovaný případ, že by se zvíře dostavilo na takovou akci samo, v rámci setkání se se svými kamarády a přáteli. A   teď najednou tohle! Fretky to začali!

Napadá mě spousta otázek: Dozvědí se to fretky od svých chovatelů, že mají začátkem září  pařbu v Bratislavě? Mohou jet majitelé s nimi a budou mít potom přístup až na místo konání? A co sami(y) fretky? Budou si spolu rozumět, jistě tam přijedou i kámoši z Maďarska a Rakouska. Je vidět, že s ohledem na mezinárodnost si chytrá zvířátka vybrala Bratislavu velmi dobře. O občerstvení bude jistě dobře postaráno, a co budou mít jako hlavní cenu v tombole? To je pro mě docela oříšek.

Budou mít i burzu, jak je zvykem na různých setkáních? A bude možné směnit si i majitele...? 

3 komentáře:

  1. Což o to, fretky bych ještě přežila, ale až si dají \"Mezinárodne stretnutie\" třeba švábíci, doufám, že to nebude u nás ve městě!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je TÉMA! :-))Je hodně živočichů, kteří by mohli způsobit zděšení svým srazem. Oni někdy stačí technaři.

    OdpovědětVymazat